Kūrybiška idėja reklamoje svarbu, bet jos nepakanka: ko reikia jos efektyvumui?
Data: 2024 m. spalio 8 d.
„TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje: ar tai iššūkis „Google“?
Data: 2024 m. spalio 7 d.
Rinkodaros sektoriaus lyderiai: apie sėkmės raktą ir fenomenalų laikmetį Lietuvoje
Data: 2024 m. spalio 7 d.
Mylimiausi ženklai Baltijos šalyse: lyderis „Swedbank“, į TOP 10 kyla „Circle K“, SEB
Data: 2024 m. spalio 6 d.
Komunikacija, verslas ir politika spalį – naujienlaiškis Balsai ir Signalai
Data: 2024 m. spalio 6 d.
Kritika dėl reklamos sporto klubo neišgąsdino: humoras turi teisę gyvuoti
Data: 2024 m. rugpjūčio 20 d.
Statybų bendrovės reklama papiktino internautus: ar žmonės neturėtų būti saugomi nuo tokio turinio?
Data: 2024 m. liepos 31 d.
The Baltic Brand Forum 2024 will focus on the power of humor and entertainment in marketing
Data: 2024 m. liepos 8 d.
„Repsense“ klientai seks populiariausias tinklalaides ir socialinius tinklus
Data: 2024 m. liepos 2 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: mažiems verslams atleisti lengviau, DI tęsia nerimo sėją
Data: 2024 m. liepos 2 d.
„15min grupės“ partneriai išgirdo pirmieji: įžvalgos ir tendencijos iš „Kanų liūtų“
Data: 2024 m. birželio 28 d.
Lietuvos „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė pripažinta antra stipriausia marketingo profesionale Europoje
Data: 2024 m. birželio 27 d.
„Visi jie geri darbdaviai“, arba ko iš tikrųjų reikia sėkmingai darbdavio įvaizdžio kampanijai?
Data: 2024 m. birželio 27 d.
Prestižiniuose „Kanų liūtų“ apdovanojimuose – sidabras reklamai, filmuotai Lietuvoje
Data: 2024 m. birželio 22 d.
Skelbia į „PR Impact Awards 2024“ finalą patekusių projektų sąrašą: varžosi daugiau nei 50 unikalių projektų
Data: 2024 m. birželio 4 d.
Europos marketingo konfederacija apdovanojo Simon Sinek už gyvenimo nuopelnus marketingui
Data: 2024 m. gegužės 28 d.
Pasaulinė marketingo bendruomenė gegužės 27 d. kviečia švęsti Tarptautinę marketingo dieną
Data: 2024 m. gegužės 23 d.
Remigijus Pečiulis. Verslas internete – kaip sukurtą produktą apsaugoti nuo kopijavimo?
Data: 2024 m. gegužės 21 d.
Ar elektroninėms parduotuvėms verta siūlyti motyvuojančius žaidimus, norint paskatinti pirkėjų lojalumą?
Data: 2024 m. gegužės 17 d.
Skelbiamas naujas Lietuvos „influencerių“ reitingas: reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių
Data: 2024 m. gegužės 16 d.
Steigiama reklamos savitvarkos institucija – Lietuvos reklamos standartų biuras
Data: 2024 m. gegužės 10 d.
Išsidalino „Password“ apdovanojimus: efektyviausia – „Gaidelio“ krekerių kampanija
Data: 2024 m. gegužės 8 d.
Turinio marketingo tendencijos jubiliejinėje „LiMA DAY’24“ konferencijoje
Data: 2024 m. gegužės 7 d.
Metiniame marketingo lyderių susitikime LiMA CMO SUMMIT’24 – išskirtinis dėmesys duomenimis grįstai marketingo strategijai
Data: 2024 m. balandžio 12 d.
Olimpinė nuosavybė (II): Paryžiaus olimpinėse žaidynėse – naujos galimybės sportininkams ir jų rėmėjams
Data: 2024 m. balandžio 3 d.
Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininke išrinkta Rūta Gaudiešienė
Data: 2024 m. kovo 29 d.
Ar ieškantys darbo gali įveikti dirbtinį intelektą? Lietuvos įmonė sukūrė išskirtinę kandidatų atrankos kampaniją
Data: 2024 m. kovo 6 d.
2023-iaisiais registruoti prekių ženklai kviečiami dalyvauti konkurse dėl geriausiojo titulo
Data: 2024 m. kovo 1 d.
Olimpinė nuosavybė(I): kas yra olimpinė simbolika ir kas gali ją naudoti?
Data: 2024 m. vasario 26 d.
Archyvas (979) |