Naujienos

 

Humoro ir profesionalumo balansas darbdavių komunikacijoje: pamokos iš pastarųjų skandalų ir mokslininkų patarimai

Data: 2024 m. rugsėjo 16 d.

Pastaroji vasara išsiskyrė keliais skandalais, susijusiais su darbdavių komunikacija. Viena statybų įmonė siūlė kandidatams pasiųsti savo vadovą ir įsidarbinti pas juos. Apie tai pasisakė visi, įskaitant Lietuvos reklamos standartų biurą, kurio atstovai nusprendė, jog minėta darbdavio įvaizdžio reklama peržengė padorumo ir etikos ribas. Po įvykusios viešos diskusijos įmonė reklamą iš interneto pašalino.

 

Kitas, vis dar plačiai aptarinėjamas atvejis – prekybos įmonės darbo skelbimas. Po eilės nekasdieniškų ir aštrių frazių (pavyzdžiui, kad darbas netinka moterims ir sąrašo veiksmų, kuriuos padarius galima darbo netekti), skelbimo gale nurodoma, kad jis nestandartinis, nes tokia yra ir darbo vieta. Tiesa, skelbimas jau pakeistas ir moterys taip pat gali turėti vilčių tapti įmonės pardavimų vadybininke.

Plačiau skaitykite čia.