Mažiau kalbų, daugiau darbų: ekologiško maisto gamintoja sieks produktus išgauti aplinkai neutraliu būdu
Data: 2023 m. gegužės 5 d.
LiMA ir LRT renginyje – apie kampaniją RADAROM ir kaip gali prisidėti verslas
Data: 2023 m. vasario 10 d.
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą
Data: 2023 m. sausio 24 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: kodėl manoma, kad dirbtinis intelektas didins dezinformaciją?
Data: 2023 m. sausio 23 d.
Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų
Data: 2023 m. sausio 20 d.
Marketingo ir reklamos tendencijos 2023. Į ką šiais metais atkreipsime dėmesį?
Data: 2023 m. sausio 10 d.
2023 m. prognozės: dirbtinis intelektas, rinkodaros nesąmonių pabaiga ir kita
Data: 2023 m. sausio 6 d.
Tai tiek. Kaip reklamos Kalėdas sukūrė. Pokalbis su agentūros „Sons & Daughters“ kūrybos vadovu Arnu Aukštikalniu
Data: 2022 m. gruodžio 18 d.
Darbuotojų ambasadorystė – ant bangos, bet vienos sidabrinės kulkos visiems nėra
Data: 2022 m. gruodžio 13 d.
Kokį poveikį darbuotojų ambasadorystė turi organizacijų veiklos rezultatams.
Kokios tendencijos vyraus „Instagram“ socialiniame tinkle 2023-iaisiais metais?
Data: 2022 m. gruodžio 5 d.
Pirmoji Kakės Makės kelionė į tarptautinius vandenis nesiklostė pagal planą, bet ryžto nenužudė: planuose -„Disney“, „Netflix''
Data: 2022 m. gruodžio 1 d.
Stringanti atmintis vargina ne tik žmones, bet ir organizacijas: ekspertas patarė, kaip svarbius dalykus įsiminti, o kada užmarštis gali būti naudinga
Data: 2022 m. lapkričio 30 d.
Bendros naudos visiems vis mažiau džiugina – ateityje darbuotojus motyvuosime kitaip
Data: 2022 m. lapkričio 18 d.
Tarp „European Excellence Awards 2022“ nominantų – ir agentūros iš Lietuvos
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Šiandieninio marketingo kryžkelė: pasikliauti neurotyrimų inovacijomis ar grįžti prie pagrindų?
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Sugriovė stereotipą, kad chatbotai yra neefektyvūs: nauda verslui gali būti stulbinama – tereikia vienos būtinos sąlygos
Data: 2022 m. lapkričio 13 d.
Marketingas 360: su kuo valgoma B2B rinkodara ir ar veiks Musko „Twitter“ verslo modelis
Data: 2022 m. lapkričio 6 d.
Lietuviškuoju „Apple“ save laikantis verslas užsikariavo tarptautinį pripažinimą, bet ilsėtis negali: kinai kopijuoja ne tik produktus, bet ir rinkodarą
Data: 2022 m. spalio 22 d.
„Not Perfect Vilnius“ pirmąkart į Lietuvą parveža laimėjimus iš tarptautinių apdovanojimų Londone
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Blogiausi būdai išleisti milijoną plėtrai: brangios, bet išmoktos pamokos padėjo užkariauti 15 rinkų
Data: 2022 m. spalio 15 d.
Archyvas (917) |