Naujienos

 

Kūrybiška idėja reklamoje svarbu, bet jos nepakanka: ko reikia jos efektyvumui? 

Data: 2024 m. spalio 8 d.

Reklamos ekspertai pabrėžia – vieno stebuklingo recepto, kaip būti pastebėtam, nėra, o net įgyvendinus sėkmingą kampaniją, tai nereiškia, kad antrą kartą ją kartodamas vėl sulauksi gerų rezultatų. Tinkama žinutė, aktualus kontekstas, taikliai parinktas kanalas – reikia suderinti daugybę faktorių ir nuolat ieškoti kažko naujo.

 

Laidoje „Marketingas 360“ apie reklamos efektyvumą diskutavo Arijus Žakas, „SOMA agency“ ir „Havas Creative Vilnius“ vadovas, Domantas Gailius, „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas ir Algirdas Plikusas, „IKI“ projekto „Screen club“ vadovas.

Plačiau skaitykite čia.