Naujienos

 

„TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje: ar tai iššūkis „Google“?

Data: 2024 m. spalio 7 d.

„TikTok“ pristato reklamos paieškoje funkciją  (angl. Search Ads Campaign). Turinio platformos atstovai siūlo verslui dalį savo reklamos biudžetų skirti šiai platformai. Šis „TikTok“ pokytis gali daryti spaudimą tradicinėms paieškos sistemoms tokioms kaip „Google“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Naujovė „TikTok“ paskelbta pačiu laiku, kai net pati „Google“ pripažįsta, kad jaunesni vartotojai vis dažniau informacijos ieško socialiniuose tinkluose. „Google“ duomenimis, beveik 40 proc. jaunuolių paieškoms teikia pirmenybę socialinių tinklų programėlėse. Šis skaičius pastoviai auga. Tai kelia rimtą iššūkį tradicinėms paieškų platformoms“, – sako J. Talačkienė.

Reklamos specialistai dabar gali sumokėti, kad jų verslas pasirodytų „TikTok“ paieškos rezultatuose, tačiau jos panašumai su „Google“ čia ir baigiasi. Žmonės ateina į įtraukių vaizdo įrašų platformą  su kitokia nuostata. Jie daug pasyvesni ir atviresni naujiems atradimams, palyginus su „Google“ paieškos vartotojais, kurie paprastai yra labiau orientuoti į tikslą.


Plačiau skaitykite čia.