Prekių ženklų identiteto pokyčiai: nuo „Tupperware“, „Decathlon“ iki „Jaguar“
Data: 2025 m. kovo 4 d.

Prekės ženklo pokyčius, ypatingai ryškesnius, paprastai visada palydi kritikos banga. Taip 2024-ųjų pabaigoje nutiko esmines permainas pasirinkusiam ikoniniam „Jaguar“ prekės ženklui, tačiau per metus netrūko ir kitų reikšmingesnių permainų.
Gediminas Užkuraitis, prekių ženklų strategijos ir dizaino agentūros „Synthesis Consulting Group“ vadovas, partneris, teigia, kad prekės ženklo atsinaujinimas – ne spalvų ar šriftų permainos, tai – strateginis veiksmas, klausimas tik, ar įmonė siekia tik prisitaikyti prie rinkos, ar drąsiai imasi ją formuoti.
„Kai kurie prekės ženklai su pokyčiais tiesiog atspindi laikmetį, kiti – kuria naują jo standartą. 2024-aisiais keletas prekės ženklų žengė būtent pastarąjį žingsnį“, – vertina G. Užkuraitis.
Skaitykite daugiau čia.