Data: 2021 m. sausio 25 d.
„Google“ paskelbė pradedanti vykdyti savo pirmąją filantropinę iniciatyvą – „Google.org Impact Challenge“, skirtą Vidurio ir Rytų Europos šalims. Tam skirti 2 mln. Eur bus paskirstyti atrinktoms organizacijoms iš Lietuvos ir dešimties kitų regiono šalių.
Kaip bus 2021-aiais? Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ bendrasavininkas ir strategas, o taip pat naujienlaiškio apie įdomias rinkos įžvalgas, atradimus, supratimus „Dėmes!o“ autorius paruošė 2021-ųjų tendencijų raportą rinkodaristams, komunikatoriams ir verslams, kuriems aktualu įvairios auditorijos — 13 svarbių temų.
Apie tai, kaip veikia modelis „D2C/Tiesiogiai pas Vartotojus“, kokie verslai jį renkasi ir kodėl? Kada ir kas paskatino tokio modelio atsiradimą ir kodėl šiandien, net dideli ir gerai žinomi prekės ženklai, renkasi D2C. Apie naudas ir skirtumus prekiaujant internete ir ne tik kalbės Aivaras Bakanas iš „Millo“.
Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai fiksavo tiesioginių pajamų augimą, beveik trečdalis augino darbuotojų skaičių.
Kviečiame sudalyvauti „COVID-19 krizės pirmosios ir antrosios bangų poveikio marketingui Lietuvoje“ tyrime.