Marketingo ir reklamos tendencijos 2023. Į ką šiais metais atkreipsime dėmesį?
Data: 2023 m. sausio 10 d.
2023 m. prognozės: dirbtinis intelektas, rinkodaros nesąmonių pabaiga ir kita
Data: 2023 m. sausio 06 d.
Tai tiek. Kaip reklamos Kalėdas sukūrė. Pokalbis su agentūros „Sons & Daughters“ kūrybos vadovu Arnu Aukštikalniu
Data: 2022 m. gruodžio 18 d.
„Lietuvos influencerių reitingas“: pasidalinkite savo ekspertiška nuomone
Data: 2022 m. gruodžio 16 d.
Darbuotojų ambasadorystė – ant bangos, bet vienos sidabrinės kulkos visiems nėra
Data: 2022 m. gruodžio 13 d.
Kokį poveikį darbuotojų ambasadorystė turi organizacijų veiklos rezultatams.
Kokios tendencijos vyraus „Instagram“ socialiniame tinkle 2023-iaisiais metais?
Data: 2022 m. gruodžio 05 d.
Pirmoji Kakės Makės kelionė į tarptautinius vandenis nesiklostė pagal planą, bet ryžto nenužudė: planuose -„Disney“, „Netflix''
Data: 2022 m. gruodžio 01 d.
Stringanti atmintis vargina ne tik žmones, bet ir organizacijas: ekspertas patarė, kaip svarbius dalykus įsiminti, o kada užmarštis gali būti naudinga
Data: 2022 m. lapkričio 30 d.
Nauja reklamos kampanija Lietuvos gamtoje kviečia atrasti nenykstančias rūšis
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Nuo svajonių marketingisto portreto iki pardavimo užsienyje strategijų: konferencijoje LiMA DAY jau šį trečiadienį
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Kviečiame dalyvauti tyrime „Lietuvos rinkodaros taktinių ir strateginių veiksmų tendencijos 2023 m."
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Kviečiame dalyvauti tyrime „Lietuvos rinkodaros taktinių ir strateginių veiksmų tendencijos 2023 m.
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Darbuotojų ieško netradiciniais būdais: darbo pokalbiai vyks „Tesla“ elektromobiliuose
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Gyventojų nuomonės tyrimas: prekės ženklai netrukdo skaityti gero turinio
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Simonas Bielskis. Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?
Data: 2022 m. rugpjūčio 23 d.
Paieškos balsu optimizavimas: kaip tobulinama technologija ir kokia nauda verslui?
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
2022 M. I PUSMEČIO VEIKLOS ATASKAITA
Data: 2022 m. rugpjūčio 04 d.
Artėjant naujam LiMA rudens sezonui, pristatome 2022 m. pirmo pusmečio LiMA veiklos rezultatus!
Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis?
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Apie tai, kaip gimsta verslas ir kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu
Data: 2022 m. birželio 22 d.
Šių metų marketingo tendencijos: dar daugiau dėmesio skaitmeniniam marketingui ir unikalaus kliento patirčiai
Data: 2022 m. birželio 21 d.
Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.