„Lietuvos influencerių reitingas“: pasidalinkite savo ekspertiška nuomone
Data: 2022 m. gruodžio 16 d.
Nauja reklamos kampanija Lietuvos gamtoje kviečia atrasti nenykstančias rūšis
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Nuo svajonių marketingisto portreto iki pardavimo užsienyje strategijų: konferencijoje LiMA DAY jau šį trečiadienį
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Simonas Bielskis. Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?
Data: 2022 m. rugpjūčio 23 d.
Paieškos balsu optimizavimas: kaip tobulinama technologija ir kokia nauda verslui?
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
2022 M. I PUSMEČIO VEIKLOS ATASKAITA
Data: 2022 m. rugpjūčio 04 d.
Artėjant naujam LiMA rudens sezonui, pristatome 2022 m. pirmo pusmečio LiMA veiklos rezultatus!
Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis?
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Apie tai, kaip gimsta verslas ir kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu
Data: 2022 m. birželio 22 d.
Šių metų marketingo tendencijos: dar daugiau dėmesio skaitmeniniam marketingui ir unikalaus kliento patirčiai
Data: 2022 m. birželio 21 d.
Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.
Skaitmeninio marketingo naujoves šiemet narstys jau šeštasis „LiMA Digital Marketing Update’22“
Data: 2022 m. sausio 20 d.
Kaip pasakyti 1,8 mln. žodžių per minutę, arba 7 videoįrašų turinio kūrimo tendencijos 2022-aisiais
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Skaitmeninių medijų tendencijos, su inovacijomis skubantys rinkodarininkai ir nauja interneto srauto lyderė
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Agresyvi rinkodaros strategija
Dėmesys darbuotojų asmeniniams prekių ženklams – atsiperkanti investicija ar rizika prarasti talentus?
Data: 2021 m. gruodžio 28 d.
Susiskaldžiusi visuomenė ir prekės ženklai: kai džinsų pasirinkimas tampa politine pozicija
Data: 2021 m. gruodžio 21 d.
„Daktaro Deserto“, „Man ne dzin“ pamokos – painios biurokratijos pinklės
Data: 2021 m. gruodžio 21 d.
Trumpalaikė strategija prieš ilgalaikę, ar gali reklama išgelbėti įmonės akcijas ir kitos naujienos
Data: 2021 m. gruodžio 17 d.
Ar išnyks slapukai „sausainiukai“?
Data: 2021 m. gruodžio 15 d.
Kada atsirado slapukai „sausainiukai“, kam jie skirti, kaip jie veikia?
„Very Peri“ paskelbta 2022 m. spalva: „Microsoft“ jau pritaikė savo produktams
Data: 2021 m. gruodžio 15 d.
Ko išmokome „LiMA Day“, influencerių marketingo ateitis ir e-komercijos pokyčiai
Data: 2021 m. gruodžio 07 d.
Dalyvaukite tarptautinėje marketingo apklausoje „Marketing Agenda 2022"
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.
Tyrimas atskleidė paveikiausius komunikacijos kanalus: rekomendacijos, TV reklama ir asmeninė patirtis
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.
Artėjanti marketingo fiesta, „Akvilės“ komunikacija, kaip TV laidą vesti avatarui
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.