Lietuvos reklamos standartų biuras pateikia oficialią nuomonę dėl UAB „KRS“ viešinamos reklamos
Data: 2024 m. rugpjūčio 02 d.
Ar ieškantys darbo gali įveikti dirbtinį intelektą? Lietuvos įmonė sukūrė išskirtinę kandidatų atrankos kampaniją
Data: 2024 m. kovo 06 d.
2023-iaisiais registruoti prekių ženklai kviečiami dalyvauti konkurse dėl geriausiojo titulo
Data: 2024 m. kovo 01 d.
Olimpinė nuosavybė(I): kas yra olimpinė simbolika ir kas gali ją naudoti?
Data: 2024 m. vasario 26 d.
Startuoja Reputacijos indekso tyrimas: ekspertų grupė vertina šalies įmonių ir organizacijų reputaciją
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Reputacijos švytuoklė: tyrėjų akiratyje šalies įmonių ir organizacijų reputacija
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Kaip keisis skaitmeninis marketingas 2024 metais? Profesionalų įžvalgos konferencijoje „Digital Marketing Update’24“
Data: 2024 m. sausio 29 d.
Arijus Žakas. Derybų spąstai: visi prašo didesnio biudžeto, nei reikia, visi žino, kad negaus ir galiausiai visi pralaimi
Data: 2023 m. gruodžio 14 d.
LiMA kviečia marketingo vadovus prognozuoti Europos marketingo tendencijas
Data: 2023 m. gruodžio 08 d.
Lietuvos marketingo asociacijos sertifikavimo programos akredituotos europiniu mastu
Data: 2023 m. gruodžio 05 d.
Didžiausioje marketingo konferencijoje atskleis, kokių tendencijų tikėtis kitais metais
Data: 2023 m. lapkričio 22 d.
Marketingo ekspertai pasakos, kaip geriausiai atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius
Data: 2023 m. spalio 17 d.
Kaip dirbtinis intelektas paveiks marketingą ir ką galima daryti jau dabar – konferencijoje „LiMA DAY’23“
Data: 2023 m. rugsėjo 14 d.
Mažiau kalbų, daugiau darbų: ekologiško maisto gamintoja sieks produktus išgauti aplinkai neutraliu būdu
Data: 2023 m. gegužės 05 d.
LiMA ir LRT renginyje – apie kampaniją RADAROM ir kaip gali prisidėti verslas
Data: 2023 m. vasario 10 d.
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą
Data: 2023 m. sausio 24 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: kodėl manoma, kad dirbtinis intelektas didins dezinformaciją?
Data: 2023 m. sausio 23 d.
Koks bus skaitmeninis marketingas šiemet – trijų dienų renginyje iš profesionalų lūpų
Data: 2023 m. sausio 20 d.
Marketingo ir reklamos tendencijos 2023. Į ką šiais metais atkreipsime dėmesį?
Data: 2023 m. sausio 10 d.
2023 m. prognozės: dirbtinis intelektas, rinkodaros nesąmonių pabaiga ir kita
Data: 2023 m. sausio 06 d.