Apie „Google“ privatumo diegimą ir „Facebook“ gyvavimo matricą
Data: 2022 m. vasario 22 d.
Apie tai, kokios naujienos technologijos milžinų pasaulyje.
Suplanuotai ir spontaniškai kuriamas šalies įvaizdis, skaitmeninės rinkodaros ir komandos formavimo iššūkiai
Data: 2022 m. vasario 21 d.
Olimpinis marketingas: talismanai kaip komerciniai žymenys ir kaip juos apsaugoti
Data: 2022 m. vasario 17 d.
Apie „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ marketingo strategiją ir taktikas
Data: 2022 m. vasario 15 d.
Apie tai, kas yra klientas ir savininkas produkto, jei produktas – miesta, šiuo atveju – Kaunas?
Lyderystė rinkodaroje, deficitas kaip strategija ir kodėl Europa neliks be feisbuko
Data: 2022 m. vasario 14 d.
„Geresnių“ prekės ženklų daug, tačiau „gerų“ sunku rasti ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje
Data: 2022 m. vasario 13 d.
Prasidėjo didžiausias Europos komunikacijos tendencijų tyrimas: tikimasi pirmą kartą reprezentatyviai atspindėti ir Lietuvos situaciją
Data: 2022 m. vasario 11 d.
Kas yra SEO ir kaip rinkodaristui susikalbėti su programuotoju
Data: 2022 m. vasario 08 d.
Apie 200 faktorių, kurie sekami, siekiant optimizacijos SEO.
Laukiniai meno NFT vakarai bei svarbus žingsnis, kurio Lietuvoje tikimasi iš „TikTok“
Data: 2022 m. vasario 07 d.
Gimtadienį švenčiantis „Delfi“ išdalino tradicinius Titanų apdovanojimus (10)
Data: 2022 m. vasario 06 d.
Karolis Rimkus. Ką verta sekti „LinkedIn’e?“ 100 aktyvių lietuvių (6 dalis)
Data: 2022 m. vasario 02 d.
Vadovų apklausa: komunikacijos rinkos potencialas – integruota komunikacija ir socialinė atsakomybė
Data: 2022 m. vasario 02 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: Meta visata, politkorektiškas feisbukas ir duomenis dalinantis guglas
Data: 2022 m. sausio 27 d.
Laimingi tie, kurie moka įsispirti į minkštą vietą – absoliuti dauguma praregi, kai visažinystės spraga pasinaudoja konkurentai
Data: 2022 m. sausio 25 d.
Ar yra reali galimybė šiandien smulkiam verslui pasisamdyti rinkodaros profesionalą?
Skaitmeninio marketingo naujoves šiemet narstys jau šeštasis „LiMA Digital Marketing Update’22“
Data: 2022 m. sausio 20 d.
Kaip pasakyti 1,8 mln. žodžių per minutę, arba 7 videoįrašų turinio kūrimo tendencijos 2022-aisiais
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Skaitmeninių medijų tendencijos, su inovacijomis skubantys rinkodarininkai ir nauja interneto srauto lyderė
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Agresyvi rinkodaros strategija
Dėmesys darbuotojų asmeniniams prekių ženklams – atsiperkanti investicija ar rizika prarasti talentus?
Data: 2021 m. gruodžio 28 d.
Susiskaldžiusi visuomenė ir prekės ženklai: kai džinsų pasirinkimas tampa politine pozicija
Data: 2021 m. gruodžio 21 d.
„Daktaro Deserto“, „Man ne dzin“ pamokos – painios biurokratijos pinklės
Data: 2021 m. gruodžio 21 d.
Trumpalaikė strategija prieš ilgalaikę, ar gali reklama išgelbėti įmonės akcijas ir kitos naujienos
Data: 2021 m. gruodžio 17 d.
Ar išnyks slapukai „sausainiukai“?
Data: 2021 m. gruodžio 15 d.
Kada atsirado slapukai „sausainiukai“, kam jie skirti, kaip jie veikia?
„Very Peri“ paskelbta 2022 m. spalva: „Microsoft“ jau pritaikė savo produktams
Data: 2021 m. gruodžio 15 d.
Ko išmokome „LiMA Day“, influencerių marketingo ateitis ir e-komercijos pokyčiai
Data: 2021 m. gruodžio 07 d.
Dalyvaukite tarptautinėje marketingo apklausoje „Marketing Agenda 2022"
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.
Tyrimas atskleidė paveikiausius komunikacijos kanalus: rekomendacijos, TV reklama ir asmeninė patirtis
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.
Artėjanti marketingo fiesta, „Akvilės“ komunikacija, kaip TV laidą vesti avatarui
Data: 2021 m. lapkričio 25 d.
„Verslios Lietuvos“, MITA ir LVPA junginys: kyla klausimų dėl būsimo vardo
Data: 2021 m. lapkričio 17 d.
Socialhack podcast #1
Data: 2021 m. lapkričio 17 d.
Martynas Rusteika ir Šarūnas Sakalauskas startuoja su nauja podcast’u serija SOCIAL.HACK