Vadovas karštoje kėdėje: kaip išlikti, kai lūkesčiai kasdien ne tik auga, bet ir keičiasi
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Performanso menas – galingas komunikacijos ginklas. Kada juo pasinaudoti?
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Besikeičiantis lyderystės vaidmuo organizacijose: didėja atsakomybės, vertybių, prasmės svarba
Data: 2022 m. gegužės 16 d.
Mykolas Katkus: yra didesnių cancel kultūros pavojų nei produktų ir paslaugų boikotas
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Įsipareigodami atlikti šiuos tris nedidelius pokyčius, pasieksite teigiamų rezultatų
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Komunikacijos profesionalai: nežinodami žmonių vertybių ir įsitikinimų, negalime sukurti veiksmingų žinučių (1)
Data: 2022 m. gegužės 12 d.
Praėjusių metų „PR Impact Awards“ laimėtojai: ko šiandien reikia gerai komunikacijai?
Data: 2022 m. gegužės 06 d.
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija
Data: 2022 m. gegužės 04 d.
Šiuolaikinė rinkodara – lyg kelionė į Marsą: kaip būti tinkamai pasiruošus?
Data: 2022 m. balandžio 29 d.
Rinkodaros profesionalai ir „Kantar“ brėžia šiųmetes reklamos rinkos prognozes
Data: 2022 m. balandžio 26 d.
Pavojingi žaidimai su reputacija: senosios taktikos gali virsti nuodais
Data: 2022 m. balandžio 25 d.
5 priežastys, kodėl agentūros nenori dalyvauti konkursuose – kaip apsispręsti be jų?
Data: 2022 m. balandžio 21 d.
Paskelbtas jau trečiasis Lietuvos influencerių reitingas: lyderių pozicijose – gerai pažįstami veidai
Data: 2022 m. balandžio 20 d.
Mokamas skaitmeninis turinys vaikams jau tapo norma ir kitos pasaulinės turinio tendencijos vaikų turiniui
Data: 2022 m. balandžio 19 d.
Videografas dalinasi patarimais, kaip sukurti įspūdingą turinį socialiniams tinklams
Data: 2022 m. balandžio 15 d.
Vis dar neišnaudota reklamos niša: patarimai verslui, norinčiam reklamuotis „TikTok“
Data: 2022 m. balandžio 08 d.
Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba!
Data: 2022 m. balandžio 06 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą.
Kaip prekės ženklui įvaldyti klientų meilės kalbą: pasidalino, kur įkvėpimo semiasi profesionalai
Data: 2022 m. balandžio 04 d.
Kuriantiems reklaminį turinį turi svarbų patarimą: užsimiršus pinigai bus išmesti veltui
Data: 2022 m. kovo 31 d.
Apie karo pakeistus vartotojų įpročius
Data: 2022 m. kovo 29 d.
Apie tai, kaip pasikeitė vartotojų įpročiai prasidėjus karui Ukrainoje.
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei
Data: 2022 m. kovo 26 d.
Reklama karo metu: geresnes pozicijas turės empatiški prekių ženklai nedingę iš eterio lauko
Data: 2022 m. kovo 25 d.
Ar pavyko Lietuvos organizacijoms išsaugoti reputaciją prasidėjus karui Ukrainoje?
Data: 2022 m. kovo 23 d.
Prasideda jau septintus metus iš eilės atliekamas Lietuvos Didysis reputacijos tyrimas.
Vartotojų įpročiai karo Ukrainoje kontekste: nuolaidų medžioklė ir išlaidų karpymas, nerimas dėl ateities
Data: 2022 m. kovo 18 d.