„Visi jie geri darbdaviai“, arba ko iš tikrųjų reikia sėkmingai darbdavio įvaizdžio kampanijai?
Data: 2024 m. birželio 27 d.
Prestižiniuose „Kanų liūtų“ apdovanojimuose – sidabras reklamai, filmuotai Lietuvoje
Data: 2024 m. birželio 22 d.
Skelbia į „PR Impact Awards 2024“ finalą patekusių projektų sąrašą: varžosi daugiau nei 50 unikalių projektų
Data: 2024 m. birželio 4 d.
Europos marketingo konfederacija apdovanojo Simon Sinek už gyvenimo nuopelnus marketingui
Data: 2024 m. gegužės 28 d.
Pasaulinė marketingo bendruomenė gegužės 27 d. kviečia švęsti Tarptautinę marketingo dieną
Data: 2024 m. gegužės 23 d.
Remigijus Pečiulis. Verslas internete – kaip sukurtą produktą apsaugoti nuo kopijavimo?
Data: 2024 m. gegužės 21 d.
Ar elektroninėms parduotuvėms verta siūlyti motyvuojančius žaidimus, norint paskatinti pirkėjų lojalumą?
Data: 2024 m. gegužės 17 d.
Skelbiamas naujas Lietuvos „influencerių“ reitingas: reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių
Data: 2024 m. gegužės 16 d.
Steigiama reklamos savitvarkos institucija – Lietuvos reklamos standartų biuras
Data: 2024 m. gegužės 10 d.
Išsidalino „Password“ apdovanojimus: efektyviausia – „Gaidelio“ krekerių kampanija
Data: 2024 m. gegužės 8 d.
Turinio marketingo tendencijos jubiliejinėje „LiMA DAY’24“ konferencijoje
Data: 2024 m. gegužės 7 d.
Olimpinė nuosavybė (II): Paryžiaus olimpinėse žaidynėse – naujos galimybės sportininkams ir jų rėmėjams
Data: 2024 m. balandžio 3 d.
Kokią dovaną įteikti, kad ji būtų prasminga? Trys pagrindiniai patarimai B2B dovanoms
Data: 2023 m. rugsėjo 29 d.
Komunikacijos lyderiai konferencijoje „LiMA DAY’23“ dalinsis, kaip kurti įtraukiančio marketingo sprendimus
Data: 2023 m. birželio 2 d.
Marketingo lyderių konferencijai „LiMA CMO Summit’23“ – tarptautinis dėmesys
Data: 2023 m. gegužės 18 d.
Lietuvoje startavo tarptautinė marketingo vadovų ir profesionalų pripažinimo sistema
Data: 2023 m. gegužės 4 d.
Kino juostos verta Michaelo Jordano ir „Nike“ partnerystė, pakeitusi sporto marketingo istoriją
Data: 2023 m. balandžio 17 d.
Bendros naudos visiems vis mažiau džiugina – ateityje darbuotojus motyvuosime kitaip
Data: 2022 m. lapkričio 18 d.
Tarp „European Excellence Awards 2022“ nominantų – ir agentūros iš Lietuvos
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Šiandieninio marketingo kryžkelė: pasikliauti neurotyrimų inovacijomis ar grįžti prie pagrindų?
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Sugriovė stereotipą, kad chatbotai yra neefektyvūs: nauda verslui gali būti stulbinama – tereikia vienos būtinos sąlygos
Data: 2022 m. lapkričio 13 d.
Marketingas 360: su kuo valgoma B2B rinkodara ir ar veiks Musko „Twitter“ verslo modelis
Data: 2022 m. lapkričio 6 d.
Lietuviškuoju „Apple“ save laikantis verslas užsikariavo tarptautinį pripažinimą, bet ilsėtis negali: kinai kopijuoja ne tik produktus, bet ir rinkodarą
Data: 2022 m. spalio 22 d.
„Not Perfect Vilnius“ pirmąkart į Lietuvą parveža laimėjimus iš tarptautinių apdovanojimų Londone
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Blogiausi būdai išleisti milijoną plėtrai: brangios, bet išmoktos pamokos padėjo užkariauti 15 rinkų
Data: 2022 m. spalio 15 d.
Interaktyviosios reklamos asociacija „IAB Baltics“ pradeda veiklą Baltijos šalyse
Data: 2022 m. spalio 13 d.
Privatūs prekės ženklai: kaip jie atėjo į rinką ir kodėl jiems prognozuojama šviesi ateitis
Data: 2022 m. spalio 10 d.
Gimtadieniui besiruošiantis Vilnius tikisi atkreipti pasaulio dėmesį komiška dešimtojo dešimtmečio stiliaus kampanija
Data: 2022 m. spalio 6 d.
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Data: 2022 m. spalio 6 d.
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio
Data: 2022 m. spalio 1 d.
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio.
Kada ir už ką blokuojami asmeniniai profiliai ir reklama socialiniuose tinkluose?
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Konkurencinių pranašumų paieškos: kaip didieji duomenys padeda išsiskirti iš verslų minios?
Data: 2022 m. rugsėjo 26 d.
Archyvas (1012) |