Ar ieškantys darbo gali įveikti dirbtinį intelektą? Lietuvos įmonė sukūrė išskirtinę kandidatų atrankos kampaniją
Data: 2024 m. kovo 6 d.
2023-iaisiais registruoti prekių ženklai kviečiami dalyvauti konkurse dėl geriausiojo titulo
Data: 2024 m. kovo 1 d.
Olimpinė nuosavybė(I): kas yra olimpinė simbolika ir kas gali ją naudoti?
Data: 2024 m. vasario 26 d.
Startuoja Reputacijos indekso tyrimas: ekspertų grupė vertina šalies įmonių ir organizacijų reputaciją
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Reputacijos švytuoklė: tyrėjų akiratyje šalies įmonių ir organizacijų reputacija
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Jau dešimtą kartą organizuojamuose „Metų CMO“ rinkimuose pagrindinis dėmesys – marketingo vadovo lyderystei ir efektyvumui
Data: 2024 m. vasario 14 d.
Kaip keisis skaitmeninis marketingas 2024 metais? Profesionalų įžvalgos konferencijoje „Digital Marketing Update’24“
Data: 2024 m. sausio 29 d.
Arijus Žakas. Derybų spąstai: visi prašo didesnio biudžeto, nei reikia, visi žino, kad negaus ir galiausiai visi pralaimi
Data: 2023 m. gruodžio 14 d.
LiMA kviečia marketingo vadovus prognozuoti Europos marketingo tendencijas
Data: 2023 m. gruodžio 8 d.
Lietuvos marketingo asociacijos sertifikavimo programos akredituotos europiniu mastu
Data: 2023 m. gruodžio 5 d.
Didžiausioje marketingo konferencijoje atskleis, kokių tendencijų tikėtis kitais metais
Data: 2023 m. lapkričio 22 d.
Marketingo ekspertai pasakos, kaip geriausiai atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius
Data: 2023 m. spalio 17 d.
Kokią dovaną įteikti, kad ji būtų prasminga? Trys pagrindiniai patarimai B2B dovanoms
Data: 2023 m. rugsėjo 29 d.
Kaip dirbtinis intelektas paveiks marketingą ir ką galima daryti jau dabar – konferencijoje „LiMA DAY’23“
Data: 2023 m. rugsėjo 14 d.
Komunikacijos lyderiai konferencijoje „LiMA DAY’23“ dalinsis, kaip kurti įtraukiančio marketingo sprendimus
Data: 2023 m. birželio 2 d.
Marketingo lyderių konferencijai „LiMA CMO Summit’23“ – tarptautinis dėmesys
Data: 2023 m. gegužės 18 d.
Lietuvoje startavo tarptautinė marketingo vadovų ir profesionalų pripažinimo sistema
Data: 2023 m. gegužės 4 d.
Kino juostos verta Michaelo Jordano ir „Nike“ partnerystė, pakeitusi sporto marketingo istoriją
Data: 2023 m. balandžio 17 d.
Bendros naudos visiems vis mažiau džiugina – ateityje darbuotojus motyvuosime kitaip
Data: 2022 m. lapkričio 18 d.
Tarp „European Excellence Awards 2022“ nominantų – ir agentūros iš Lietuvos
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Šiandieninio marketingo kryžkelė: pasikliauti neurotyrimų inovacijomis ar grįžti prie pagrindų?
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Sugriovė stereotipą, kad chatbotai yra neefektyvūs: nauda verslui gali būti stulbinama – tereikia vienos būtinos sąlygos
Data: 2022 m. lapkričio 13 d.
Marketingas 360: su kuo valgoma B2B rinkodara ir ar veiks Musko „Twitter“ verslo modelis
Data: 2022 m. lapkričio 6 d.
Lietuviškuoju „Apple“ save laikantis verslas užsikariavo tarptautinį pripažinimą, bet ilsėtis negali: kinai kopijuoja ne tik produktus, bet ir rinkodarą
Data: 2022 m. spalio 22 d.
„Not Perfect Vilnius“ pirmąkart į Lietuvą parveža laimėjimus iš tarptautinių apdovanojimų Londone
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Blogiausi būdai išleisti milijoną plėtrai: brangios, bet išmoktos pamokos padėjo užkariauti 15 rinkų
Data: 2022 m. spalio 15 d.
Interaktyviosios reklamos asociacija „IAB Baltics“ pradeda veiklą Baltijos šalyse
Data: 2022 m. spalio 13 d.
Privatūs prekės ženklai: kaip jie atėjo į rinką ir kodėl jiems prognozuojama šviesi ateitis
Data: 2022 m. spalio 10 d.
Gimtadieniui besiruošiantis Vilnius tikisi atkreipti pasaulio dėmesį komiška dešimtojo dešimtmečio stiliaus kampanija
Data: 2022 m. spalio 6 d.
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Data: 2022 m. spalio 6 d.
Archyvas (980) |