Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Data: 2022 m. spalio 6 d.
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio
Data: 2022 m. spalio 1 d.
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio.
Kada ir už ką blokuojami asmeniniai profiliai ir reklama socialiniuose tinkluose?
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Konkurencinių pranašumų paieškos: kaip didieji duomenys padeda išsiskirti iš verslų minios?
Data: 2022 m. rugsėjo 26 d.
O. Bložienė: pandemija buvo tarsi nemokamos atostogos, tikroji krizė – dabar
Data: 2022 m. rugsėjo 25 d.
Justina Klyvienė: pasaulyje daug idėjų ir inovacijų – kaip atrasti savąją ir ją paversti realybe?
Data: 2022 m. rugsėjo 12 d.
25 metai su socialinėmis medijomis: kaip jos kinta ir kokią įtaką daro bendruomenėms?
Data: 2022 m. rugsėjo 9 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: el. komercija grįžta į priešpandeminį lygį ir ko iš el. parduotuvių šiandien tikisi pirkėjai
Data: 2022 m. rugsėjo 7 d.
Internautai piktinasi „putės” skonio traškučiais, bet sumanytoją tai tik linksmina: gavo nemokamo dėmesio, o žmonės už pakelį moka beveik 10 eurų
Data: 2022 m. rugsėjo 7 d.
Darbuotojų tyrimas: nerimas dėl karo, planai keisti darbą ir emocinė sveikata
Data: 2022 m. rugsėjo 6 d.
Paskelbė apibendrintus e. prekybos rinkos rodiklius Lietuvoje: geriausias laikas pardavimams – 11-a valanda
Data: 2022 m. rugsėjo 1 d.
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2022 m. rugpjūtį padidėjo 1 proc. punktu
Data: 2022 m. rugpjūčio 29 d.
Kviečiame dalyvauti tyrime „Lietuvos rinkodaros taktinių ir strateginių veiksmų tendencijos 2023 m."
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Kviečiame dalyvauti tyrime „Lietuvos rinkodaros taktinių ir strateginių veiksmų tendencijos 2023 m.
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Darbuotojų ieško netradiciniais būdais: darbo pokalbiai vyks „Tesla“ elektromobiliuose
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Gyventojų nuomonės tyrimas: prekės ženklai netrukdo skaityti gero turinio
Data: 2022 m. rugpjūčio 24 d.
Vertingos įžvalgos iš patyrusių vilkų lūpų: pasirinkęs šį kelią pamirši komforto zoną – bus nelengva, bet visada įdomu
Data: 2022 m. gegužės 23 d.
Vadovas karštoje kėdėje: kaip išlikti, kai lūkesčiai kasdien ne tik auga, bet ir keičiasi
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Performanso menas – galingas komunikacijos ginklas. Kada juo pasinaudoti?
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Besikeičiantis lyderystės vaidmuo organizacijose: didėja atsakomybės, vertybių, prasmės svarba
Data: 2022 m. gegužės 16 d.
Mykolas Katkus: yra didesnių cancel kultūros pavojų nei produktų ir paslaugų boikotas
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Įsipareigodami atlikti šiuos tris nedidelius pokyčius, pasieksite teigiamų rezultatų
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Komunikacijos profesionalai: nežinodami žmonių vertybių ir įsitikinimų, negalime sukurti veiksmingų žinučių (1)
Data: 2022 m. gegužės 12 d.
Praėjusių metų „PR Impact Awards“ laimėtojai: ko šiandien reikia gerai komunikacijai?
Data: 2022 m. gegužės 6 d.
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija
Data: 2022 m. gegužės 4 d.
Šiuolaikinė rinkodara – lyg kelionė į Marsą: kaip būti tinkamai pasiruošus?
Data: 2022 m. balandžio 29 d.
Rinkodaros profesionalai ir „Kantar“ brėžia šiųmetes reklamos rinkos prognozes
Data: 2022 m. balandžio 26 d.
Archyvas (866) |