Kaip šiandien formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją?
Data: 2024 m. lapkričio 28 d.
Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių yra kaip niekada stipri. Šią kovą laimi įmonės, kurios turi stiprią darbdavio reputaciją. Todėl gruodžio 4–5 dienomis Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja kasmetinį dviejų popiečių renginį internetu „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“, kuriame bus kalbama, kaip sėkmingai formuoti darbdavio įvaizdį ir vertės pasiūlymą darbuotojui, planuoti darbdavio įvaizdžio kampanijas, įtraukti darbuotojus ir kokį pozicionavimą pasirinkti bei ką rodo darbdavio įvaizdžio tyrimų rezultatai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Darbdavio įvaizdžio strategija užima vis svarbesnę rolę siekiant tvaresnio organizacijos augimo. Geras darbdavio įvaizdis lemia ne tik didesnį potencialių kandidatų kiekį, bet ir geresnį esamų darbuotojų lojalumą, įsitraukimą bei darbo efektyvumą. Todėl renginyje ekspertai dalinsis naudingais patarimais – nuo naujausių tyrimų analizės sėkmingesnės darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimui iki sėkmės pavyzdžių darbdavio reputacijos gerinimui ir rekomendacijų ar būdų, kaip įvertinti darbdavio prekės ženklo vertę darbuotojams“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Plačiau skaitykite čia.