Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT’24“ didieji prizai – kampanijai, kvietusiai neiti į teatrą, ir žemaičių tarmės šriftui
Data: 2024 m. rugsėjo 12 d.
40 reklamos ir dizaino darbų buvo pripažinti verti šių metų kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančių žvaigždžių. Geriausių metų reklamos darbu tarptautinė komisija pripažino agentūros „Truth“ Lietuvos nacionaliniam dramos teatrui kurtą kampaniją „Neik į teatrą“, pelniusią ir aukso žvaigždę vidaus bei lauko reklamos kategorijoje. Dizaino Grand Prix skirtas dizainerei Gintarei Razmaitei už tipografijos kategorijai pristatytą šriftą „Atmeno“, kurį ji sukūrė žemaičių tarmei, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Šiemet konkurse iš viso išdalinta 8 aukso, 13 sidabro ir 19 bronzos apdovanojimų. Kaip sako festivalio kūrybos komisijos vadovas, agentūros „Innocean Berlin“ vadovas Gabriel Mattar, darbas, laimintis didįjį prizą, nustato kartelę kitų metų ambicijai.
„Komisijos pasirinkimas negalėjo būti labiau džiuginantis. Darbas, kuriam sukurti neprireikė prašmatnių technologinių sprendimų ar didelės apimties duomenų, bet tiesiog geros kūrybos, tiesa sakant, tiesiog 3 žodžių, ir provokatyvios idėjos. Tai veikė prieš 20 metų, tai bus veiksminga ir dar po tiek pat“, – sako Gabriel.
Plačiau skaitykite čia.