Telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų ryšių agentūrų konfliktas: kuo tai baigėsi
Data: 2017 m. balandžio 21 d.
Marketingo specialistai: suvokimo, kur ir kaip „pagauti“ klientą – vis dar trūksta
Data: 2017 m. kovo 5 d.
Marketingo specialistus subūrė laukiamiausias renginys – „LiMA Day Šiauliai ’17. Ženk EKSTRA mylią”
Data: 2017 m. vasario 28 d.
AS Ekspress Grupp: Consolidated Interim Report for the Fourth Quarter and 12-months of 2016
Data: 2017 m. vasario 28 d.
Kas laimi kovojant dėl vartotojų dėmesio: diskusija su L. Šiautkuliu, T. Deksniu ir R. Sereika
Data: 2016 m. gruodžio 17 d.
M360 vaizdo konferencijoje šią savaitę – L. Šiautkulis, T. Deksnys ir R. Sereika
Data: 2016 m. gruodžio 12 d.
L. Šiautkulis. Ką daryti, kai prognozuoti vartotojų elgesį tampa nebeįmanoma
Data: 2016 m. lapkričio 28 d.
„Creative Shock“ verslo situacijų konkurse – rekordinis dalyvių skaičius iš viso pasaulio
Data: 2016 m. lapkričio 16 d.
„LiMA Day“: apie ilgalaikės prekės ženklo ir vartotojo meilės paieškas
Data: 2016 m. lapkričio 16 d.
[M360] „LiMA Day” pranešėjas S. Scottas – kaip išlaikyti meilę žmogui ir prekės ženklui
Data: 2016 m. lapkričio 15 d.
[M360] T. Nemura. Nustokime pardavinėti racionaliems sprendimų priėmėjams
Data: 2016 m. spalio 19 d.
Žmogus-prekės ženklas A. Užkalnis. Svarbiausia pajausti, kada laikas sustoti
Data: 2016 m. spalio 16 d.
Archyvas (7) |