LiMA žiniasklaidoje

 

[M360] Grietinė „Aštuoniolikinė“ – bandymas laimėti jaunimo auditoriją

Data: 2016 m. rugsėjo 2 d.

„Žemaitijos pienas“ vasarą rinkai pristatė naujieną – grietinę, pavadinimu „Aštuoniolikinė“, o šalia užrašytas šūkis skelbia „Skani gyvenimo energija“. Feisbuke užvirė diskusija, kaip vertinti tokį dviprasmišką prekės ženklo pavadinimą.

 

„Žemaitijos pieno” pardavimų ir rinkodaros vadovė Alma Baublienė sako, kad šis grietinės prekės ženklas – dalis kampanijos, nukreiptos į jaunimo auditoriją. „Pernai pradėjome nuo kefyro kokteilių, toks buvo mūsų pirmas žingsnis, o dabar pristatėme šią grietinę. Jei pastebėjote, žmonės parduotuvėje pirkdami grietinę net sako, duokite tą „trisdešimtinę”, o šiuo atveju sako „aštuoniolikinę”, – aiškina ji.

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys, sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B) Rytis Buračas pastebi, kad su tokiais užrašais prie savo prekės ženklų reikėtų elgtis itin atsargiai. „Pats pavartotas žodis „aštuoniolikinė“ yra gana falimiarus, o su junginiu „skani gyvenimo energija“ gali skambėti pakankamai įžeidžiančiai, lyg pasityčiojimas. Galima į tai žvelgti kaip į aliuziją, kad mergina, o ne grietinė yra skani, ar panašiai – čia jau net ne dviprasmiškai, o vienprasmiškai pasakyta“, – sako jis.

Plačiau skaitykite...