LiMA žiniasklaidoje

 

[M360] Vakarai vienijasi dėl reklamos standartų: ar Lietuva paseks jų pavyzdžiu?

Data: 2016 m. rugsėjo 30 d.

Rugsėjo viduryje pristatyta tarptautinė iniciatyva „Koalicija už geresnes reklamas“ – dar vienas žingsnis bandant susitarti dėl vieningų reklamos internete standartų, kurių poreikį vis labiau aštrina augantis reklamos blokuotojų skaičius. Užsienio ekspertai ginčijasi, ar toks sprendimas gali atnešti realios naudos, o Lietuva kol kas šias iniciatyvas stebi iš šalies ir svarsto, ar verta sekti jų pavyzdžiu.

(...)

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) pirmininkas, žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo bendrovės „BPN Lietuva” vadovas Linas Šiautkulis antrina, kad bet kokia rinkos dalyvių iniciatyva būti geresniems savo vartotojams, kad jie labiau mylėtų reklamą, yra sveikintina. „Kita vertus, kalbant apie visą reklamos blokavimo ir kovos su šiuo reiškiniu tendenciją, aš vis dar negaliu sau atsakyti į klausimą, ar ji netapo tokia žinoma dėl to, kad jai skiriama tiek dėmesio žiniasklaidoje, įvairiose konferencijose? Kai šis klausimas aktualizuojamas, vartotojai pradeda galvoti, kodėl aš neblokuoju reklamos, ar aš esu neišmanus? Tuomet jau keliamas nebe klausimas, kas yra tas „adblock”, o ar aš jį naudoju, ar ne. Manau, tai yra viena iš pagrindinių reiškinio akseleracijų”, – pastebi L. Šiautkulis.


Daugiau skaitykite...