[M360] (Ne)grožio kriterijus vizualinėje komunikacijoje
Data: 2016 m. rugpjūčio 31 d.
Rinkodaros ir komunikacijos specialistai gerai žino, kad vaizdiniai padeda atkreipti žmogaus dėmesį, supaprastinti sudėtingą informaciją, sustiprinti norimą žinutę ir t.t. Tačiau jie pastebi, kad žmonės, gyvenantys informacijos pertekliaus pasaulyje, išmoksta ignoruoti juos supančias vizualias žinutes.
Tad tenka kovoti už savo auditorijos dėmesį, ieškant būdų išsiskirti informaciniame sraute. Taip aplinka prisipildo vaizdinių, kurie auditoriją pritraukia šokiruodami ar net priversdami pasibjaurėti. Ką išties taip laimime ir į kokią ateitį tai mus veda?
Pažvelkime į vizualinę komunikaciją, pasitelkdami meno psichologiją. Ji paaiškina, kodėl šiuolaikiniame pasaulyje kūrėjai renkasi destruktyvius vaizdinius.
(...)
Kokia gali būti vizualinės komunikacijos ateitis? Galbūt atėjo laikas į ją sugrąžinti universaliuosius grožio dėsnius? Vizualinės komunikacijos problematika ir ateities perspektyvos giliau bus nagrinėjamos rugsėjo 14 d. 9:00-12:30 Harmoningos asmenybės instituto rengiamame „Meno psichologijos dialogų savaitės“ apskritame stale „Meno psichologija ir vizualinė komunikacija“, kuris įvyks ISM Inovacijų bazėje Arklių g. 18, Vilniuje. Renginio partneriai – Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA).