LiMA žiniasklaidoje

 

[M360] Klausimas rinkodaros vadovui (-ei): ką patarsite Renatai?

Data: 2016 m. spalio 4 d.

Gintautas Kučo, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktoriaus, sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B), straipsnis

 

Rinkodaros vadovui tenka nemaža atsakomybė. Nuo rinkodaros sprendimų ir veiksmų priklauso kaip verslui sekasi konkuruoti, plėstis, priklauso įmonės pajamos ir pelnas, priklauso ir trumpalaikiai, ir ilgalaikiai rezultatai. Tai, kokius (ir kaip) sprendimus priimate gali būti tiek raktas į sėkmę, tiek į nesėkmę.

 

Įsivaizduokite, kad į Jus kreipiasi Jūsų pažįstama Renata – kreipiasi patarimo kaip į rinkodaros vadovą (-ę). Įsivaizduoti, matyt, bus nesunku, nes jei Jūs dirbate rinkodaros srityje daugelį metų, ir jei ne pirmus metus dirbate rinkodaros vadovo pozicijoje – tokios situacijos tikriausiai įprastos ir nuolatinės. Jeigu ne, gal reikėtų susirūpinti ,ar kiti Jus gerai vertina, bet šis straipsnis ne apie tai.

 

Taigi, Renata paskambina ir paprašo pagalbos. Prašo patarimo, kaip jai elgtis su arbata, kurios pardavimai ne tokie, kokių norisi. Gal reikia keisti pozicionavimą, gal investuoti į prekės ženklą ar turinio rinkodarą.

 

Susitinkate išgerti kavos – įsigilinti į situaciją, visgi, reikia. Renata dirba FMCG įmonėje, neseniai ją paskyrė atsakinga už ekologinės arbatos prekės ženklą. Arbata aukštos kokybės, kaina konkurencinga, jau kelerius metus pardavinėjama didžiuosiuose prekybos centruose. Tačiau pardavimai nedidėja, ir tikrai ne tokie, kokių norėtų savininkas. Ką daryti, kad būtų parduodama daugiau?

 

Gal reikia atlikti vartotojų apklausą? Pasirodo, apklausa jau atlikta (šaunuolė Renata!). Išanalizavusi duomenis Renata iškėlė penkias idėjas – kiekviena iš jų atrodo lyg ir nebloga. Gal realizuoti visas? Ne, biudžeto nėra – galima realizuoti tik vieną.

 

Daugiau skaitykite...