LiMA žiniasklaidoje

 

"Panorama" žinių reportažas. "Maxima" suasmenino prekių pasiūlymus

Data: 2016 m. spalio 7 d.

Prieš kelerius metus prekybos tinklas „Rimi“, ištyręs savo pirkėjų įpročius, nusprendė pasiūlyti jiems pirkti pigiau tų produktų, kurių jie esą perka dažniausiai. Pirkėjas su lojalumo kortele specialiame terminale teturi patvirtinti, ar tai ką siūlo tinklas, jam tinkama.

 

Panašiu keliu nutarė eiti ir dar vienas tinklas „Maxima“. Su lojalumo kortele susietoje paskyroje internete pirkėjai gali iš 2 tūkst. prekių pasirinkti 10 perkamų produktų, kuriems tinklas iki metų pabaigos suteiks penktadaliu mažesnę kainą. „Su mūsų kortele nieko rinktis nereikia, yra technologijos, kurios apskaičiuoja, pažiūri, ką pirkėjas dažniausiai perka, kokie produktai jam labiausiai patinka ir sistema pasiūlo tą produktą pirkėjui tam tikru dažnumu.

 

Pirkėjai darosi vis labiau išrankesni, nori vis įdomesnių dalykų, juos reikia nustebinti ir pasiūlyti kažką kitokio“, – teigė „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė. Pasak „Maxima LT“ rinkodaros vadovės Kristinos Mažeikytės, jų tinklas pasiūlys pirkėjui su skaitmeniniais sprendimais susijusių naujovių, perkels paskyrą, kuri yra kompiuteryje į telefoną, telefone padarys bekontaktį atsiskaitymą.

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narė Romualda Stragienė pastebi, kad nors dažnas turi ir ne po vieną prekybos tinklų lojalumo kortelę, jų prisirinkęs blaškosi po parduotuves ieškodamas sau tinkamų nuolaidų, o prekybos tinklai tik jas ir tegali pasiūlyti, todėl, pasak specialistų, nebelieka išskirtinumo. Vienas didžiausių lojalumo programų, paremtų kortelėmis, turi ir kiti prekybos tinklai – „Aibė“, „Prizma“, tačiau vienais didžiausių – kartu su „Rimi“ ir „Maxima“ laikomi – „Norfa“ ir „Iki“ nepanoro komentuoti, kaip vertina konkurentų žingsnius.