TOP 10 CMO'24

 

Metų CMO'24 rinkimų komisija išrinko TOP 10 stipriausių marketingo vadovų Lietuvoje (pagal abėcėlę):   

• Ieva Balkevičiūtė – LASTMILE marketingo vadovė
• Akvilė Dagilytė – SPA VILNIUS marketingo direktorė
• Andrejs Dudko – IKI LIETUVA marketingo departamento vadovas
• Gražvydas Kaminskas  – NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas

• Aurimas Kapočius – BITĖ LIETUVA marketingo direktorius
• Kristina Mažeikytė – LIDL marketingo vadovė
• Vytautas Romeika – KESKO SENUKAI marketingo vadovas
• Dovilė Seliukė – KELIAUK LIETUVOJE turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė
• Mantas Velykis – LRT rinkodaros skyriaus vadovas
• Ąžuolas Zubkonis – SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius

 

Kviečiame susipažinti su marketingo vadovų mintimis ir įžvalgomis apie tai, kas lemia marketingo vadovo sėkmę!

 

Ieva BalkevičiūtėLASTMILE marketingo vadovė   

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovės, sėkmę?

 

Tikiu, jog marketingas yra investicija. Tad kai mūsų LastMile komandoje gimsta naujos idėjos reklaminėms kampanijoms, projektams, ar inovacijoms, aš visada savęs bei kolegų paklausiu: „Jei tai būtų tavo pinigai, ar taip darytum?“. Uždavus šį klausimą - pusę idėjų iškart atkrenta, o likusios turi didesnį šansą tapti sėkmingomis.

 

 

 

 

Akvilė DagilytėSPA VILNIUS marketingo direktorė

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovės, sėkmę?

 

Marketinge dirbančiam žmogui, mano manymu, viena svarbiausių savybių – empatija, kuri padeda suprasti ko, kada ir kaip reikia klientui, tuo pačiu, tai – neįkainojamas įrankis sutelkti, išlaikyti ir įgalinti savo komandą. Todėl empatija ir emocinis intelektas tikrai daug prisideda prie sėkmės. Greta to – gebėjimas analizuoti ir skaičiuose rasti sprendimus. Į aukščiausią lygį pakelia platus, ne tik savo srities, bet ir visos organizacijos matymas ir taisytinų vietų bei sprendimų siūlymas vadovams, visada remiantis argumentais ir skaičiais. Įdėjus tiek – gaunu atgal keliagubai: stiprią, motyvuotą ir augančią komandą, vadovų pasitikėjimą ir visišką įgalinimą.

 

Andrejs DudkoIKI LIETUVA marketingo departamento vadovas

 

What determines your success as a marketing manager?

 

From feedback I receive from colleagues and partners, my strengths are: visionary way of thinking, high risk tolerance and willingness to experiment, attention to details and high quantity standards in execution. As well as sharp and clear communication style.

 

 

 

 

 

Gražvydas KaminskasNFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovo, sėkmę?

 

Dirbant su komanda svarbu atkreipti dėmesį į tai, kaip tu ir komanda sugebate prižiūrėti savo prioritetus ir energiją, kurią skiriate jiems įgyvendinti. Perdegus, išsikvėpus ar esant be nuotaikos nepavyks nuversti kalnų, todėl mano užduotis rasti resursus, atrakinti galimybes ir padėti komandos nariams auginti savo valią verslo maratone. Dažnai sakau ir ugdau komandą sakydamas, jog organizacija pasitiki mūsų darbais ir pažadais, nes turime „Padaryti iki galo DNR“ ir kai komandos nariai tuo pradeda gyventi, laikau jog tai yra gera pradžia į jų sėkmę savo srityje. Tuo pačiu galiu tyliai pasidžiaugti, jog kažkiek pavyko prisidėti prie jų kelionės. 

 

Aurimas Kapočius, BITĖ LIETUVA marketingo direktorius

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovo, sėkmę?

 

Matymas plačiau, meilė skaičiams, komanda ir aistra nugalėti. Marketingo funkcija organizacijoje neretai užima dirigento rolę. Tad strateginis, platesnis matymas padeda geriau suprasti organizacijos poreikius, iššūkius ir galimybes. Meilė skaičiams – leidžia orientuotis į rezultatus, o ne procesą. Ir žinoma, turėjimas komandos, kurią vienija aistra nugalėti!

  

 

 

 

Kristina Mažeikytė, LIDL marketingo vadovė

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovės, sėkmę?

 

Darbas mažmeninės prekybos versle kasdien įmeta į situaciją „čia ir dabar“, kurioje kartais tiesiog užtenka stebėti, kaip komanda mobilizuojasi ir daro tai, ką turi daryti, o kartais keli sau ir kolegoms klausimus – kodėl mes tai darome?, ar tai kuria vertę klientui?, ko mus išmoko ši situacija?. O kartais ieškai tų, į kuriuos gali atsiremti, kas tave drąsins ir įkvėps bandyti naujus dalykus ir rizikuoti, nors jautiesi lyg ant judančių ledo lyčių. Vizijos turėjimas, motyvuota ir įsitraukusi komanda, kukli lyderystė ir drąsa nežinoti visko yra tai, kas lemia mano, kaip marketingo vadovo sėkmę.

 

Vytautas RomeikaKESKO SENUKAI marketingo vadovas

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovo, sėkmę?

 

Mano, kaip marketingo vadovo sėkmę lemia keli pagrindiniai veiksniai: strateginis mąstymas, gebėjimas prisitaikyti prie nuolat kintančios rinkos, komandos įgalinimas bei gilus klientų poreikių supratimas. Strateginis mąstymas leidžia identifikuoti galimybes ir kurti ilgalaikes vizijas, o lankstumas – greitai reaguoti į rinkos pokyčius. Žinoma, svarbiausia - komanda. Skatinu savo komandas nuolat ieškoti kūrybiškų sprendimų, kad galėtume ne tik patenkinti, bet ir viršyti klientų lūkesčius. Šie principai yra mano veiklos pagrindas, skatinantis tiek asmeninį, tiek organizacinį augimą.

 

Dovilė SeliukėKELIAUK LIETUVOJE turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovės, sėkmę?

 

Sėkmė priklauso ne nuo vieno dalyko – tačiau ryškiausiais sėkmės elementais laikyčiau savo komandą, lankstumą ir pasitikėjimą.

 

Esu komandos žmogus ir nebijau pripažinti, kad viena aš nenuveikčiau nieko, nes dažnu atveju esu idėjų generatorius, žmogus kuris žiūri strategiškai, tačiau mano komanda yra mano rankos, padedančios pasiekti rezultatą ir tikslą. Man svarbu kurti santykį, ieškoti kolegų stiprybių ir padėti jiems atsiskleisti. Kadangi komandoje turiu skirtingų patirčių žmonių, stengiuosi juos edukuoti ir padėti ugdyti kompetencijas, o tai, kad pati esu praėjusi visas stadijas, nuo asistento pozicijos, man padeda suprasti ir padėti skirtingose situacijose. Gerai žinau, kaip atrodo kokie procesai, todėl galiu būti hands on pagalba. Dažnai keliu iššūkius, kurie galbūt būna kiek nepatogūs, ne komforto zona, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai priverčia kiekvieną tobulėti.

 

Šiuo metu dirbu turizmo sektoriuje, kuris tikrai labai stipriai veikiamas neapibrėžties veiksnių. Pandemija, kariniai konfliktai – visa tai daro labai didelę įtaką veiklos rezultatams, todėl čia svarbu būti lanksčiam ir kūrybiškam. Tikiu, kad mano stiprybė ne tik kurti ilgalaikius strateginius planus, tačiau ir greitai juos koreguoti atsižvelgiant į rinkos pokyčius.

 

Dar viena dalis be kurios neįsivaizduoju marketingo vadovo sėkmės – pasitikėjimas. Pasitikėjimas plačiąja prasme, kolegų tarpusavio, organizacijos, vadovų. Man labai pasisekė, kad esu organizacijoje, kuri pasitiki manimi ir mano idėjomis, todėl drauge galime siekti tikslų.

 

Mantas VelykisLRT rinkodaros skyriaus vadovas 

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovo, sėkmę?

 

Gal skambės ir banaliai, bet mano manymu marketingo vadovo sėkmę lemia pasitikėjimas komanda ir smalsumas. Pasitikėti komanda – tai duoti jai progas mokytis, augti ir, svarbiausia, eksperimentuoti. Kai permainos marketinge vyksta itin greitai, eksperimentai yra itin svarbūs, o jie galimi tik pasitikint žmonėmis. O smalsumas – tai paties marketingo vadovo noras mokytis ir sekti tai, kas vyksta aplink. Mano manymu, skaičius Lietuvoje jau išmanome gana neblogai, bet turime labai prastą kūrybiškumo ir kūrybiško mąstymo „raumenį“. Tikiu, kad jo „mankštinimas“ atneša gerų rezultatų visiems.

 

Ąžuolas ZubkonisSWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius

 

Kas lemia Jūsų, kaip marketingo vadovo, sėkmę?

 

Rinkodaros vadovo sėkmę lemia aiškiai apsibrėžta vizija – tikslas ir motyvuota komanda. Komanda, kuri yra įsitraukusi, įgalinta laisvai kurti, ieškoti sprendimų ir nebijoti klysti – gali labai daug. Tereikia jai suteikti kryptį ir padėti šalinti kliūtis rezultatui pasiekti. Baimė, kad nebus pasiekti rezultatai paralyžiuoja kūrybiškumą ir apriboja galimybes tik iki standartinių veiksmų – tad laisvė mąstyti drąsiai ir nestandartiškai leidžia pasiekti trokštamų rezultatų ir sėkmės.  

 

 

Plačiau apie Metų CMO rinkimus galite skaityti čia.