Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) aštuntą kartą organizavo „Metų CMO” rinkimus.
Rinkimuose savo kandidatūrą pateikė 38 marketingo vadovai, kandidatų paraiškos buvo vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
Metų CMO'22 titulą laimėjo „Surfshark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas.
Papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai iš šių metų geriausiųjų TOP dešimtuko:
• už strateginę lyderystę - KESKO SENUKAI DIGITAL direktorius Baltijos šalims (2021 m. buvo marketingo vadovas) Vytautas Romeika;
• už drąsius eksperimentus - Delfi Lietuva marketingo skyriaus vadovas Irmantas Matilionis;
• už skaitmeninę transformaciją - SEB BANKAS Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus;
• už metų proveržį - MATH SCIENTIFIC marketingo vadovė Marija Valaitė.
Stipriausių marketingo vadovų TOP 10 (abėcėlės tvarka):
• EIKA rinkodaros ir komunikacijos vadovė Jorūnė Juodžbalytė;
• TELIA LIETUVA marketingo vadovė Vaida Jurkonienė;
• Voltas IT komercijos ir organizacijos vystymo direktorė (2021 m. buvo pardavimų ir marketingo direktorė) Vilma Launikonienė;
• INTER CARS S.A. rinkodaros koordinatorius Baltijos šalyse Jaroslav Lozovskij;
• DELFI.LT rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Matilionis;
• GERA DOVANA GROUP marketingo vadovė Reda Chomskytė-Morkūnė;
• SEB BANKAS Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus;
• KESKO SENUKAI DIGITAL direktorius Baltijos šalims (2021 m. buvo marketingo vadovas) Vytautas Romeika;
• SURFSHARK marketingo vadovas Regimantas Urbanas;
• MATH SCIENTIFIC marketingo vadovė Marija Valaitė.
Metų marketingo vadovo rinkimų vertinimo kriterijai:
- Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
- Kandidatų paraiškos yra vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus.
- Kandidatas paraiškos pateikimo metu turėjo būti atsakingas(-a) už įmonės marketingo veiklas ir 2021 metų rezultatus.
Metų CMO'22 rinkimų komisija
- „Metų CMO'21“, LiMA valdybos narė, NORD SECURITY marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė;
- „Metų CMO'20“, LiMA valdybos narė, TOPO GRUPĖ marketingo vadovė Raimonda Gudaitė;
- „Metų komunikatorė’21“, komunikacijos profesionalė, BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja Laura Bielskė;
- „Metų komunikatorius'21" viešajame sektoriuje, Vilniaus miesto savivaldybės Mero patarėjas strateginei komunikacijai Karolis Žukauskas;
- LiMA valdybos pirmininkas, „BPN INTENSE“ vadovas Linas Šiautkulis;
- LiMA valdybos narė, ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, artXchange Global - meno rinkodaros agentūros - įkūrėja Ornela Ramašauskaitė;
- LiMA valdybos narys, UAB „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius;
- LiMA valdybos narys, Marketingo strategas, konsultantas #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius Giedrius Juozapavičius;
- LiMA valdybos narys, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius;
- „Mediapark" partneris Andrius Kontrimavičius;
- ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, LiMA marketingo kursų dėstytoja Dr. Lineta Ramonienė;
- Personalo valdymo profesionalų asociacijos direktorė - Aušra Bytautienė;
- Vadovų paieškos agentūros Master Class Lietuva vadovė Laura Duksaitė - Iškauskienė.
Kontaktai žiniasklaidai ir pasiteiravimui:
LiMA direktorė
Alvydė Palaimaitė
+370 671 86 223