Įėjimo į naujas rinkas strategija ir taktika
Data: 2020 m. sausio 13 d.
Apie tai, kaip teisingai pasirinkti naujas rinkas su G. Andriuškevičiūte.
How high quality data can either be the Holy Grail or Achilles heel for marketers
Data: 2019 m. gruodžio 17 d.
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai
Data: 2019 m. gruodžio 10 d.
Įžvalgos iš didžiausios marketingo konferencijos Vokietijoje
Data: 2019 m. gruodžio 09 d.
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė dalyvavo marketingo konferencijoje Vokietijoje.
Vilniuje įvyko didžiausia kasmetinė marketingo konferencija „LiMA Day Lietuva’19“
Data: 2019 m. gruodžio 02 d.
Skaitmeninė rinkodara 2020 m. – be rožinių „išgelbėsiu pasaulį“ akinių
Data: 2019 m. lapkričio 25 d.
Kaip nepaklysti socialinėje erdvėje ir kada bus privaloma žymėti reklamą?
Data: 2019 m. lapkričio 25 d.
„Social Media Fest2019“: išrinkti metų nuomonių formuotojai ir tinklalaidės
Data: 2019 m. lapkričio 25 d.
Organizacijos neužtikrina vartotojų kelionės: kai priežastys skamba lyg pasiteisinimai
Data: 2019 m. lapkričio 18 d.
„Google Discover“ ir „Google News“ – kaip keičiasi informacijos vartojimas ir ką daryti verslams?
Data: 2019 m. lapkričio 14 d.
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose
Data: 2019 m. lapkričio 11 d.
Kaip ir kodėl prekės ženklai gimsta iš naujo?
Data: 2019 m. lapkričio 11 d.
Kodėl prekės ženklai renkasi atsinaujinti iš pagrindų, rizikuodami būti nušvilpti?
Ilona Lekavičiūtė. Darbdavio įvaizdžio formavimas – neatskiriama verslo dalis
Data: 2019 m. lapkričio 11 d.
Antrosios „Full Digital“ konferencijos įspūdžiai: ką vieni kitiems pataria rinkodaristai
Data: 2019 m. lapkričio 05 d.
Kaip integruoti įmonės misiją, viziją ir vertybes įmonių rinkodaroje?
Data: 2019 m. spalio 30 d.
Apie tai, ar rinkodara yra strateginė vadybos sritis.
Pagrindiniai veiksniai, apsprendžiantys rinkodaros, komunikacijos ir pardavimų specialistų norą dirbti įmonėse
Data: 2019 m. spalio 29 d.
Giedrė Plukienė. Po „Kanų liūtų“: ką laimėjo reklama be laimingos pabaigos
Data: 2019 m. spalio 29 d.
Šiuolaikinių prekės ženklų konkurencingumas: lietuviams atėjo laikas pamiršti kuklumą
Data: 2019 m. spalio 29 d.
Maisto ir gėrimų paroda BAF: nuo rinkodaros klaidų iki technologinių startuolių
Data: 2019 m. spalio 29 d.