Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Vidinė komunikacija: kodėl ji svarbi krizės metu ir kaip įmonės vidiniai influenceriai gali prisidėti?
Data: 2020 m. balandžio 20 d.
Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Performance marketing krizės metu: kaip efektyviai pasiekti rezultatus?
Data: 2020 m. balandžio 20 d.
Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Kaip išlaikyti verslo reputaciją krizės metu?
Data: 2020 m. balandžio 20 d.
LiMA ONLINE: pokalbių klubo „Kaip išlaikyti verslo reputaciją krizės metu?“ transliacijos įrašas.
Vaizdo įrašas | LiMA ONLINE: Kaip greitai ir efektyviai rasti sprendimus nuotoliniu būdu?
Data: 2020 m. balandžio 20 d.
Laura Domarkė. Ką daryti, jei marketingo strategiją reikia dėti į stalčių geresniems laikams?
Data: 2020 m. balandžio 16 d.
Rinkodara karantino metu: kuriuose sektoriuose apyvarta auga, o kuriuose smunka?
Data: 2020 m. balandžio 15 d.
Apie dvasinę rinkodarą
Data: 2020 m. balandžio 14 d.
Apie tai, kaip paliesti žmonių širdis, kaip pakviesti juos grįžti prie esminių dalykų?
COVID-19 thought leadership
Data: 2020 m. balandžio 06 d.
„Inspired UM“ prepared research „COVID-19 thought leadership“.
„Darbas namuose: kaip atliepti darbo, šeimos bei asmeninius poreikius ir neperdegti?
Data: 2020 m. balandžio 06 d.
Inside Google Marketing: 5 principles guiding our media teams in the wake of the COVID-19 outbreak
Data: 2020 m. balandžio 06 d.
9 free online courses to elevate your digital marketing and leadership skills
Data: 2020 m. balandžio 06 d.
Media vartojimo pokyčiai karantino metu
Data: 2020 m. balandžio 06 d.
„Insipired UM“ išanalizavo, kaip keitėsi TV ir online media vartojimas Lietuvoje.
Rinkodara per koroną
Data: 2020 m. balandžio 02 d.
Apie tai, kuo ši krizinė situacija iš esmės skiriasi nuo 2009 metų, kas keičiasi rinkodaros procese.
Isolation doesn't have to be isolating: How brands can use their time wisely in the time of Covid-19
Data: 2020 m. kovo 27 d.
LiMA jungiasi prie „Laikykitės, Medikai“ iniciatyvos ir kviečia prisidėti prie paramos
Data: 2020 m. kovo 24 d.
Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas
Data: 2020 m. kovo 24 d.
Prekės ženklo komunikacija force majeure situacijoje: ką daryti ir ko vengti?
Data: 2020 m. kovo 24 d.
Metų CMO'20 rinkimų pratęsimas
Data: 2020 m. kovo 24 d.
Pratęsiamas paraiškų į Metų CMO'20 rinkimus terminas
Defending Consumer Products Companies against COVID-19
Data: 2020 m. kovo 24 d.
This defining leadership moment is an opportunity to strengthen companies for the long term.
COVID-19 Asia Media Impact: Learnings. A summary of economic and media implications identified
Data: 2020 m. kovo 24 d.
Learnings From Coronavirus Impact on Media in China & Other Asian Markets.
Ekspertai pataria, kaip pasinaudoti krize ir verslą vystyti elektroninėje erdvėje
Data: 2020 m. kovo 23 d.
Mokytis iš praeities klaidų: kuo pasižymėjo prekės ženklai ne tik įveikę, bet ir suklestėję praeities krizių metu?
Data: 2020 m. kovo 23 d.
Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininku perrinktas Linas Šiautkulis
Data: 2020 m. kovo 23 d.
„Wow University“ reaguoja į aktualijas – dovanoja pokyčių ir pokyčių baimės valdymo paskaitas
Data: 2020 m. kovo 19 d.
How leading executives use insights to drive growth
Data: 2020 m. kovo 17 d.
What do old-school market research, informal focus groups, and an empty chair have in common?