Vieša informacija socialiniuose tinkluose: kokie reikalavimai taikomi reklaminiam turiniui
Data: 2019 m. birželio 20 d.
Taking personalisation to the next level – from data, to decisions, to design
Data: 2019 m. birželio 10 d.
Why marketers must be the keepers of their own content - or risk losing it
Data: 2019 m. birželio 10 d.
„Influenceris“ – žurnalistas be diplomo ir reklamdavys be reklamos reguliavimo
Data: 2019 m. birželio 10 d.
The Changing Face of Executive Reputation by International Public Relations Association
Data: 2019 m. birželio 10 d.
Mantas Čižas. Kai prekių ženklas „be veido“, įgyti jį įmanoma ir be tūkstantinių investicijų
Data: 2019 m. birželio 10 d.
LiMA naujienos ir artimiausi planai
Data: 2019 m. gegužės 28 d.
Dalinamės džiugiomis LiMA naujienomis ir artimiausiais planais.
Russell Parsons: When it comes to data, there’s too much emphasis on company and not enough on customer
Data: 2019 m. gegužės 27 d.
Pardavėjų triukai: kaip paveikti emocijas, kad pirkėjai nebežiūrėtų į kainą
Data: 2019 m. gegužės 06 d.
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Kanuose Lietuvai atstovaus agentūros „Imagine“ komanda
Data: 2019 m. balandžio 30 d.
Įvyko antroji šių metų LiMA strateginė sesija
Data: 2019 m. balandžio 29 d.
Antrasis šiais metais LiMA strateginis centrinės ir regionų valdybų bei administracijos susitikimas.
„LinkedIn“ pasuko „Facebook“ keliu - leidžia spausti ne tik „patinka“
Data: 2019 m. balandžio 29 d.
Socialinis tinklas „LinkedIn“ nuo šiol leidžia rinktis skirtingas emocijas.
Įteisinti slapti pirkėjai ir galimybė blokuoti nesąžiningų prekybininkų interneto svetaines
Data: 2019 m. balandžio 29 d.
Lietuvos el. verslai vis dar nepanaudoja el. pašto rinkodaros galimybių
Data: 2019 m. balandžio 05 d.
Linas Šiautkulis: kai klientas virsta tik skaičiu ekselio langelyje, meilei vietos nebelieka
Data: 2019 m. balandžio 01 d.