LiMA profesinių kompetencijų standartas apibrėžia marketingo specialistų ir vadovų kompetencijas šiuolaikiniame versle, įtraukiant būtinas tradicines ir modernias marketingo metodikas.
Esminis marketingo principas - marketingo specialistai ir vadovai turi sugebėti bei siekti suprasti ir patenkinti vartotojų poreikius, suvokti, kurti, komunikuoti ir teikti vertę tiksliniams vartotojams bei didinti naudą organizacijai.
LiMA profesinių marketingo kompetencijų standartas atitinka Europos marketingo konfederacijos patvirtintą Europos marketingo kompetencijų standartą (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ)
Profesinės marketingo kompetencijos
Profesines kompetencijas apibrėžia trijų
I. ESMINĖS KOMPETENCIJOS - aktualios visiems marketingo specialistams ir vadovams, nepriklausomai nuo jų vaidmens, pramonės sektoriaus ar karjeros etapo;
II. TECHNINĖS KOMPETENCIJOS - žinios ir įgūdžiai reikalingi tam tikrose marketingo srityse, atspindi galimas variacijas karjeros eigoje;
III. ELGSENOS KOMPETENCIJOS - asmeninės savybės ir požiūris veiksmingai bei efektyviai atlikti savo darbą, prisidėti prie verslo tikslų.