Rinkodaros sektoriaus lyderiai: apie sėkmės raktą ir fenomenalų laikmetį Lietuvoje
Data: 2024 m. spalio 7 d.
Mylimiausi ženklai Baltijos šalyse: lyderis „Swedbank“, į TOP 10 kyla „Circle K“, SEB
Data: 2024 m. spalio 6 d.
Komunikacija, verslas ir politika spalį – naujienlaiškis Balsai ir Signalai
Data: 2024 m. spalio 6 d.
Akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ kviečia ugdyti jaunų žmonių emocinį atsparumą
Data: 2024 m. spalio 4 d.
Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą
Data: 2024 m. spalio 2 d.
Vytautas Karoblis. Pardavimų skatinimas prieš prekių ženklo stiprinimą – kaip atsispirti trumpalaikei sėkmei ir žvelgti į ilgalaikę perspektyvą?
Data: 2024 m. spalio 1 d.
Humoro ir profesionalumo balansas darbdavių komunikacijoje: pamokos iš pastarųjų skandalų ir mokslininkų patarimai
Data: 2024 m. rugsėjo 16 d.
Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT’24“ didieji prizai – kampanijai, kvietusiai neiti į teatrą, ir žemaičių tarmės šriftui
Data: 2024 m. rugsėjo 12 d.
Kritika dėl reklamos sporto klubo neišgąsdino: humoras turi teisę gyvuoti
Data: 2024 m. rugpjūčio 20 d.
Komunikacijos konsultantas atskleidė, ką geri pranešėjai per prezentacijas daro kitaip
Data: 2024 m. rugpjūčio 6 d.
Baltijos šalių reklamos apdovanojimuose „BalticBest“ daugiausiai medalių – Lietuvai
Data: 2024 m. rugpjūčio 3 d.
Statybų bendrovės reklama papiktino internautus: ar žmonės neturėtų būti saugomi nuo tokio turinio?
Data: 2024 m. liepos 31 d.
The Baltic Brand Forum 2024 will focus on the power of humor and entertainment in marketing
Data: 2024 m. liepos 8 d.
„Repsense“ klientai seks populiariausias tinklalaides ir socialinius tinklus
Data: 2024 m. liepos 2 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: mažiems verslams atleisti lengviau, DI tęsia nerimo sėją
Data: 2024 m. liepos 2 d.
„15min grupės“ partneriai išgirdo pirmieji: įžvalgos ir tendencijos iš „Kanų liūtų“
Data: 2024 m. birželio 28 d.
Lietuvos „Metų CMO’23“ Giedrė Vilkė pripažinta antra stipriausia marketingo profesionale Europoje
Data: 2024 m. birželio 27 d.
„Visi jie geri darbdaviai“, arba ko iš tikrųjų reikia sėkmingai darbdavio įvaizdžio kampanijai?
Data: 2024 m. birželio 27 d.
Prestižiniuose „Kanų liūtų“ apdovanojimuose – sidabras reklamai, filmuotai Lietuvoje
Data: 2024 m. birželio 22 d.
Kokią dovaną įteikti, kad ji būtų prasminga? Trys pagrindiniai patarimai B2B dovanoms
Data: 2023 m. rugsėjo 29 d.
Komunikacijos lyderiai konferencijoje „LiMA DAY’23“ dalinsis, kaip kurti įtraukiančio marketingo sprendimus
Data: 2023 m. birželio 2 d.
Marketingo lyderių konferencijai „LiMA CMO Summit’23“ – tarptautinis dėmesys
Data: 2023 m. gegužės 18 d.
Lietuvoje startavo tarptautinė marketingo vadovų ir profesionalų pripažinimo sistema
Data: 2023 m. gegužės 4 d.
Kino juostos verta Michaelo Jordano ir „Nike“ partnerystė, pakeitusi sporto marketingo istoriją
Data: 2023 m. balandžio 17 d.
Bendros naudos visiems vis mažiau džiugina – ateityje darbuotojus motyvuosime kitaip
Data: 2022 m. lapkričio 18 d.
Tarp „European Excellence Awards 2022“ nominantų – ir agentūros iš Lietuvos
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Šiandieninio marketingo kryžkelė: pasikliauti neurotyrimų inovacijomis ar grįžti prie pagrindų?
Data: 2022 m. lapkričio 14 d.
Sugriovė stereotipą, kad chatbotai yra neefektyvūs: nauda verslui gali būti stulbinama – tereikia vienos būtinos sąlygos
Data: 2022 m. lapkričio 13 d.
Marketingas 360: su kuo valgoma B2B rinkodara ir ar veiks Musko „Twitter“ verslo modelis
Data: 2022 m. lapkričio 6 d.
Lietuviškuoju „Apple“ save laikantis verslas užsikariavo tarptautinį pripažinimą, bet ilsėtis negali: kinai kopijuoja ne tik produktus, bet ir rinkodarą
Data: 2022 m. spalio 22 d.
„Not Perfect Vilnius“ pirmąkart į Lietuvą parveža laimėjimus iš tarptautinių apdovanojimų Londone
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Blogiausi būdai išleisti milijoną plėtrai: brangios, bet išmoktos pamokos padėjo užkariauti 15 rinkų
Data: 2022 m. spalio 15 d.
Interaktyviosios reklamos asociacija „IAB Baltics“ pradeda veiklą Baltijos šalyse
Data: 2022 m. spalio 13 d.
Archyvas (1025) |