Komunikacijos tendencijos: nuo etinių, lyčių lygybės ir kibernetinio saugumo iššūkių iki socialinės atsakomybės bei pasitikėjimo kūrimo
Data: 2021 m. vasario 08 d.
Geresnė vidinė komunikacija organizacijoje padės nuversti kalnus 2021-aisiais
Data: 2021 m. vasario 08 d.
Karolis Rimkus: Ką verta sekti „LinkedIn“? 111 aktyvių lietuvių (4 dalis)
Data: 2021 m. vasario 02 d.
Tomas Ramanauskas. Dėmesio vertos 2021-ųjų tendencijos rinkodaristams: brendų nedrąsa
Data: 2021 m. sausio 25 d.
COVID-19 krizės pirmosios ir antrosios bangų įtakos marketingui Lietuvoje tyrimas
Data: 2021 m. sausio 25 d.
Komunikacijos agentūrų vadovai 2021 metus mato optimistiškai, didžiausias 3 metų potencialas – socialinė atsakomybė
Data: 2021 m. sausio 18 d.
Komunikacijos ekspertai apie socialiniuose tinkluose užblokuotą Donaldą Trumpą: neribotos laisvės laikotarpis baigėsi
Data: 2021 m. sausio 11 d.
Linas Šiautkulis: rinkodarai 2021-ieji bus vadovėliniai ir geriausių praktikų metai
Data: 2021 m. sausio 11 d.
Kilęs ažiotažas dėl „Sviesto sviestuoto“ patraukė politikų dėmesį: klausimas kelsis į Seimą
Data: 2021 m. sausio 06 d.
5 žingsniai, kuriuos šiemet turėtų įsidiegti organizacijos, norinčios gauti didesnę investicijų grąžą
Data: 2021 m. sausio 06 d.
Prie Lietuvos įvaizdžio kūrimo strategijos prisidėjęs ekspertas: kad ir kiek pinigų būtų išleista, įvaizdis nepaneigs to, kokia šalis iš tiesų yra
Data: 2020 m. gruodžio 29 d.
Prekės ženklas – ne tik vardas ir paveikslėlis. Ko reikia pasiekti sėkmei?
Data: 2020 m. gruodžio 17 d.
„Instagram“ tendencijos 2021-iesiems: į ką atkreipti dėmesį planuojant komunikaciją
Data: 2020 m. gruodžio 14 d.
Informacija atnaujinta: 2025.04.09 17:42