Metų CMO žiniasklaidoje

 

Prasideda stipriausio marketingo vadovo Lietuvoje – „Metų CMO“ – rinkimai

Data: 2023 m. kovo 28 d.

Prasidėjo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) jau devintąjį kartą organizuojami Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimai. Metų stipriausias(-ia) bus apdovanotas(-a) gegužės 25 d. vyksiančios marketingo konferencijos „LiMA CMO SUMMIT’23“ metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

 

„Organizuodami metų CMO rinkimus ypač daug dėmesio skyrėme kandidatų atrankos kriterijų tobulinimui. Renkant šių metų marketingo vadovą bus vertinama marketingo vadovo lyderystė ir vadovaujamo departamento efektyvumas 2022-aisiais. Tikiu, kad atnaujinti vertinimo kriterijai ir patobulintas rinkimų procesas paskatins stipriausius Lietuvos marketingo vadovus dalyvauti dar aktyviau“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

LiMA valdybos nario, marketingo konsultanto Giedriaus Juozapavičiaus teigimu, šiemet pretenduojantys tapti „Metų CMO“, yra kviečiami užpildyti dviejų dalių paraišką.

„Pirmoji kandidato anketos dalis komisijai leis suprasti, kaip efektyviai marketingo vadovas praėjusiais metais veikė atstovaujamoje organizacijoje, koks buvo jo indėlis į įmonės verslo rezultatų augimą, prekės ženklo stiprinimą, santykio su klientu kūrimą, organizacijos tvarumo ir vidinės komunikacijos procesus“, – teigia G. Juozapavičius. 
Antroji anketos dalis skirta CMO lyderystei vertinti. „Siekiame įvertinti, kaip CMO sekėsi bendradarbiauti su vadovu ir komanda, tobulėti asmeniškai ir prisidėti prie švietėjiškos marketingo veiklos“, – dalinasi G. Juozapavičius.

 

Plačiau skaitykite čia.