Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau septintą kartą organizavo „Metų CMO” rinkimus.
Rinkimuose savo kandidatūrą pateikė 33 marketingo vadovai, kandidatų paraiškos buvo vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovavosi rinkdama Metų CMO, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
Metų CMO'21 titulą laimėjo „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė.
„Toma geriausia marketingo vadove išrinkta kone vienbalsiai. Jos komandos pasiekti rezultatai – įspūdingi, tačiau renkant vadovą vien statistikos neužteko. Šių metų nugalėtoja paperka savo konkretumu, gebėjimu verslo tikslus derinti su komandiškumu. Toma reprezentuoja tikrumą, kuriame nėra vietos lozungams. To, manau, visiems labiausiai reikėjo ir vis dar reikia pandemijos metu“, – pažymi Ornela Ramašauskaitė, LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narė.
Konkurso „Metų CMO‘21“ komisija šiemet pirmą kartą papildomai paskelbė 3 nominacijas, skirtas marketingo srityje pernai pasižymėjusiems vadovams.
- Nominacija už aktyvų tvarumo integravimą marketinge skirta „Auga“ rinkodaros ir tvarumo vadovui Gediminui Judzentui;
- Nominacija už komandos sutelkimą ir įgalinimą suteikta „15min.lt“ rinkodaros vadovei Rimai Olberkytei – Stankus;
- Nominacija „Metų proveržis“ pelnė „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.
Metų CMO'21 TOP 10 stipriausių marketingo vadovų Lietuvoje (pagal abėcėlę):
- „Omnisend“ marketingo vadovė Veta Armonaitė
- „Auga“ rinkodaros ir tvarumo vadovas Gediminas Judzentas
- „Pigu.lt“ marketingo vadovas Ernestas Kačerauskas
- „Voltas IT“ (vysto prekės ženklą OBDeleven) pardavimų ir marketingo vadovė Vilma Launikonienė
- „Delfi.lt“ rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Matilionis
- „Volfas Engelman Nealkoholinis“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis
- „15min“ rinkodaros vadovė Rima Olberkytė - Stankus
- „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius
- „SEB“ Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus
- „Nord Security“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė
Metų CMO'21 rinkimų komisija
„Iššūkiai, kuriuos 2020 metais teko ir vis dar tenka spręsti verslui, neturi precedento. Marketingo vaidmuo šiuo laikotarpiu tapo dar svarbesnis. Sėkmingi, įkvepiantys marketingosprendimai, veiksmai ir pavyzdžiai aktualūs kaip niekada, todėl „Metų CMO“ titulas išryškina ne tik įmonės ir jos marketingodirigento nuopelnus, bet ir tampa visos industrijos kelrodžiu verslo permainų sūkuryje“, – sako LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ direktorius, „Metų CMO'21" rinkimų komisijos narys Linas Šiautkulis.
Konkurso eiga:
03.23 – konkurso pradžia
04.19 – paraiškų priėmimo termino pabaiga
04.29 – TOP 10 nominantų paskelbimas Verslo žinių organizuojamoje konferencijoje „Password"
06.04 – nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimas marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT" apdovanojimų vakare
Atranka vyko dviem etapais:
- Pirmame etape atrenkamas ir per „PASSWORD“ apdovanojimų ceremoniją paskelbiamas nugalėtojas TOP 10 nominantų sąrašas;
- Antrame etape atrenkamas ir per „LiMA CMO SUMMIT“ apdovanojimų vakarą paskelbiamas Metų marketingo vadovas (-ė).
Kontaktai žiniasklaidai ir pasiteiravimui:
LiMA direktorė
Alvydė Palaimaitė
+370 671 86 223