Metų CMO žiniasklaidoje

 

Paskelbtas stipriausių Lietuvos marketingo vadovų dešimtukas

Data: 2023 m. gegužės 3 d.

Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

Į finalinį dešimtuką (pagal abėcėlę) pateko Gražvydas Kaminskas, „NFQ Technologies“ ir Valantic LT“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas, Irmantas Matilionis, „Delfi“ marketingo skyriaus vadovas, Jolita Mažeikienė, Inovacijų agentūros rinkodaros ir komunikacijos vadovė, Kristina Mažeikytė „Lidl Lietuva“ marketingo vadovė, Evaldas Mockus, „Omnisend“ marketingo vadovas, Paulius Pocius, „Šiaulių banko grupės“ pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius, Rūta Putnikienė, LRT komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė, Laura Vaišnorė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto marketingo vadovė, Giedrė Vilkė, „PHH Group“ marketingo vadovė ir Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

 

„Džiaugiamės, kad šiais metais „Metų CMO‘23“ rinkimuose sulaukėme net 37 stiprių marketingo vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti dešimtuką. Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2022-aisiais“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos vadovė Alvydė Palaimaitė.

Plačiau skaitykite čia.