Paaiškėjo, kas tapo Metų marketingo vadove
Data: 2023 m. gegužės 25 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję marketingo vadovai.
„Šių metų nugalėtoja G. Vilkė parodė, kad strateginė marketingo lyderystė įmonėje, klientų pasitenkinimui kuriami strateginiai pokyčiai, asmeninis ir visapusis marketingo komandos įsitraukimas yra neatsiejami nuo verslo ir profesinės sėkmės. Sveikiname Giedrę ir džiaugiamės, kad Lietuvos rinkoje yra demonstruojami tokio aukšto lygio marketingo profesionalumo standartai“, – teigė „Metų CMO’23“ komisijos narė, marketingo profesionalė ir „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė.
Papildomos nominacijos keturiems marketingo vadovams Konferencijoje papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai iš anksčiau paskelbto šių metų geriausiųjų marketingo vadovų dešimtuko.
Apdovanojimą už skaitmeninę transformaciją pelnė „Delfi“ verslo plėtros vadovas Irmantas Matilionis, anksčiau ėjęs rinkodaros vadovo pareigas. Šią nominaciją įteikęs „Salesforce“ klientų vadovas Baltijos šalims Paulius Kaminskas pažymėjo, kad skaitmeninė transformacija Lietuvoje įgauna ne tik pagreitį, bet ir naujus standartus.
Plačiau skaitykite čia.