10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą
Data: 2022 m. gegužės 9 d.
Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros konferencijoje „Password 2022“ paskelbtas stipriausių kandidatų į „Metų CMO‘22“ titulą dešimtukas.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m.
Lineta Ramonienė, Komisijos narė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, pastebi, kad lyderių dešimtuką nuo kitų rinkodaros vadovų skiria įvairiapusiškumas.
Pasak jos, šiais metais buvo smagu matyti, kad naujų produktų kūrimo funkcija vis dažniau atitenka rinkodaros vadovams, jų įsitraukimas matomas jau pirmuose produkto žinginiuose.
TOP 10 pretendentų sąrašas buvo paskelbtas „Verslo žinių“ organizuotoje „Password 2022“ konferencijoje. Čia nugalėjo ir efektyviausia Metų rinkodaros kampanija išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė „Korupcija – nykstanti rūšis“.
Visą ,,Verslo žinių" straipsnį rasite čia.