LiMA DIGITAL kursai specialistams

 

  

LiMA DIGITAL kursai padės įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir įgyti tarptautinę profesinę skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją. 

 

Tęsiasi registracija į rudens sezoną!

Iki rugsėjo 15 d. galioja specialios kainos!

 

REGISTRUOTIS Į KURSUS

 

 

 

APIE KURSUSPROGRAMA | ATSILIEPIMAI EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTASLEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA

 

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. 

 

LiMA DIGITAL kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija kartu su partneriais. Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti tarptautiniam LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti.

 

LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Įgyti arba kelti skaitmeninio marketingo specialisto profesinę kvalifikaciją. Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius. 

 

LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

LiMA DIGITAL KURSŲ PRIVALUMAI:

 

  • Įgyjama tarptautinė profesinė kvalifikacija ir tai liudijantys diplomai bei sertifikatas
  • 4-5 mėn. trukmės baziniai teorinai skaitmeninio marketingo pagrindai pagal tarptautinę programą
  • Lektoriai praktikai, savo srities profesionalai
  • Galimybė atlikti ir įsivertinti savo atvejo (įmonės, kliento, nuosavos veiklos) skaitmeninių kanalų situaciją, renkant analitinius duomenis ir rengiant planą A2 moduliui
  • Nauji profesiniai ryšiai, tobulėjimas kartu su rinkos bendraminčiais
  • Sertifikuotų specialistų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje.
  • LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė

 

REGISTRUOTIS Į KURSUS

 

SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS:  

  • Trukmė: 15 savaičių, 64 ak. val. 
  • Užsiėmimų laikas: Vakarinės paskaitos. 4 ak. val. su pertrauka 1-2 k. per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 val.

         + Vakarinės online konsultacijos praktinių užduočių aptarimui 

         + A2 modulio konsultacinės sesijos

         + laikas savarankiškam mokymuisi ir plano rengimui. 

  • Vieta: Vilnius
  • Kalba: paskaitų kalba - LT, paskaitų medžiaga - LT/EN, rekomenduotinas vadovėlis - EN, papildoma platforma pasiruošimui - EN, egzaminas - LT.

 

Rekomenduojamas pasirengimas: 

 

1. LiMA Digital sertifikavimo programa yra orientuota į skaitmeninių įrankių taikymą. Tam, kad juos geriausiai įsisavintumėte, rekomenduojame turėti bazinių klasikinio marketingo žinių. Jas galite būti įgiję dirbdami, studijų arba LiMA A sertifikavimo kursų metu. Neturintiems šių žinių, rekomenduosime skaitinius savarankiškam studijavimui. 

 

2. Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie paskyrų: 

 

2.1 Google Analytics (ar analogiška Jūsų naudojama platforma). Svarbu, kad būtų galimas darbas su aktyvaus internetinio puslapio analitika, kurio srautui atvesti pastaruoju metu buvo atliktos bent kelios kampanijos; 
2.2 Socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, LinkedIn ar kiti); 
2.3 Facebook Ads ir Google Ads. Rekomenduojame turėti galimybę išleisti nedidelį biudžetą (iki 100 €) tam, kad praktiškai išbandytumėte kursų metu gautas žinias; 
2.4 Naujienlaiškiai (MailerLite, MailChimp ar kita Jūsų naudojama siuntimo sistema). 

 

SVARBU: Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks prisijungimus prie savo paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. A2 rašto darbą galima rašyti iš LiMA renginių, tokių kaip Digital Marketing Update. LiMA suteiks išsamesnę informaciją apie renginį ir prisijungimus prie kampanijos metu naudotų įrankių. Tačiau dalyviams rekomenduojame dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, nes juos pažįstate geriausiai.

  

LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:

 

Programa suskirstyta į du modulius:

  • A1 modulis - teorinė dalis su praktinėmis užduotimis/namų darbais. Laikomas tarptautinis A1 egzaminas internetu iš uždarų (testo tipo) klausimų.
  • A2 modulis - praktinės užduoties rengimas. Laikomas A2 egzaminas - rašto darbo pridavimas ir ginimas.


A1 teorinė dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Kaip papildoma kursų vertė, dalyviams suteikiama galimybė praktiškai atlikti užduotis pagal savo atvejį (darbovietės, kliento ar nuosavos veiklos), kurias galima aptarti su lektoriumi papildomų nuotolinių konsultacijų metu. Užduotys padės praktiškai išbandyti įrankius su savo paskyromis ir tuo pačiu pasirengti A2 dalies rašymui. 


A2 praktinė dalis apima savarankišką savo atvejo skaitmeninės marketingo plano dalies rengimą ir ginimą. Dalyvis rengia konkrečių veiksmų planą iš dviejų dalių: I dalis (pasirinkto interneto puslapio) ANALITIKA yra privaloma, II dalis – pasirenkama iš temų sąrašo: paieškos variklio marketingas (SEM), reklama internete (online advertising), socialinė medija (social media) arba naujienlaiškių marketingas (newsletter marketing). Plane nurodoma analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulinimo ar nauji tikslai bei pateikiami konkretūs žingsniai su pavyzdžiais, kaip tie tikslai turėtų būti pasiekti.

 

TEORINĖS DALIES TEMOS (preliminarios)

 

Temos ir turinys

Lektorius

Įvadas. Mokymosi eiga ir egzaminai.

1. Pagrindinės sąvokos. Skaitmeninės rinkodaros strategija. BDAR.

Domantas Širvinskas

2. Socialiniai tinklai: Facebook

  • Tendencijos: kaip žmonės turinį vartoja socialiniuose tinkluose
  • Facebook algoritmas
  • Facebook įrankiai: žinučių tipai, Live, Events, Groups, ir kita.
  • Įtraukiantis turinys – koks jis?
  • Turinio planavimas
  • Rezultatų analizė

Domantas Širvinskas

3. Reklama internete: Facebook I

  • Kampanijos nustatymas Ads Manager
  • Auditorijų tipai ir jų sukūrimas 

Domantas Širvinskas

3. Reklama internete: Facebook II

  • Biudžetai, nustatymai
  • Geriausiai „parduodančio“ turinio tipai
  • Kampanijų struktūros
  • Planavimas
  • Analizė

Domantas Širvinskas

4. Paieškos platformų rinkodara: Google Ads

  • Pagrindiniai Google reklamos tipai
  • Google Ads paskyros bei struktūros sukūrimas nuo nulio
  • Kaip optimizuoti reklamą rezultatų sekimui
  • Reklamos automatizavimas
  • GDN, Gmail, retargeting
  • Raktažodžių atranka ir tikrinimas
  • Reklaminių tekstų rašymas, testavimas
  • Analizė

Igoris Voičenica

+ Konsultacija nuotoliniu būdu

 

Skaitmeninė reklama (Facebook Ads, Google Ads): praktinių užduočių ir kylančių klausimų aptarimas su lektoriumi.

Domantas Širvinskas

5. Paieškos platformų rinkodara: SEO

  • Kaip Google supranta apie ką jūsų puslapis?
  • Kokiais kriterijais parenkamos reklamos, rodomos puslapiuose
  • Teisingas raktažodžių panaudojimas
  • Teisingas Meta duomenų (Meta Tags) pildymas ir šablonai
  • Kas yra vidinis ir išorinis SEO? Kuris reikalingesnis?
  • Svetainės, nuorodų ir turinio struktūra, tekstai meta žymose, H tag‘uose ir URL
  • Ką apie mane žino internetas? Privatus interneto naršymas 

Simas Šarmavičius

6. Interneto svetainės: konversijų optimizacija

  • Elementų hierarchija
  • Mygtukų naudojimas
  • Vizualas + tekstas
  • Landing page: orientacija į vieną veiksmą
  • Skirtingos medijos naudojimas
  • Triukai (pvz. countdown) 

Gediminas Brencius

+ Konsultacija nuotoliniu būdu

Paieškos platformų rinkodara (SEO, Google Ads Search): praktinių užduočių ir kylančių klausimų aptarimas su lektoriumi.

Igoris Voičenica

7. Duomenų analizė

  • Google Analytics
  • TagManager
  • UTM
  • Įvairių kanalų rezultatų surinkimas, bendra apžvalga
  • Sprendimų priėmimas, ROI skaičiavimas
  • Ataskaitų pavyzdžiai

       Igoris Voičenica

 

+ Konsultacija nuotoliniu būdu

Analytics: praktinių užduočių ir kylančių klausimų aptarimas su lektoriumi.

Igoris Voičenica

 

8. El. pašto rinkodara

  • Newsletter marketing principai
  • Laiškų tipai
  • Gerosios/blogosios dizaino praktikos
  • Automatizavimas, populiariausi įrankiai
  • Kaip nepakliūti į spam inbox
  • Rezultatų analizė 

Matas Pocius

+ Konsultacija nuotoliniu būdu

Naujienlaiškių rinkodara: praktinių užduočių ir kylančių klausimų aptarimas su lektoriumi.

Matas Pocius

9. Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn

  • INSTAGRAM
    • Vyraujančios temos, turinio formos
    • Komunikacija ant sienos
    • Hashtags
    • Stories
    • Analizė
  • LINKEDIN
    • Vyraujančios temos, turinio formos
    • Prekės ženklo komunikacija per asmenį/atstovą
    • Darbuotojų įtraukimas
    • Vertės kūrimas
    • Analizė 

Gintarė Surgutanovienė

10. Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija

  • Istorijos pasakojimas tekstu
  • Gero parduodančio teksto požymiai
  • Darbas su skirtingo ilgio tekstais: nuo antraštės iki straipsnio
  • Skirtingi teksto tonai
  • Tinklaraščio žanras
  • Call to action

Laura Domarkė

11. Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija

  • GRAFINIS DIZAINAS
    • Vaizdas, simbolis, kompozicija ir jų funkcijos pasakojant istoriją arba parduodant
    • Prekės ženklo ir vaizdinės komunikacijos ryšys. Kaip atrinkti tinkamas nuotraukas ar iliustracijas iš mokamų ar nemokamų online galerijų
    • Kaip paprastai pačiam susimaketuoti skelbimą ar žinutę
    • Kaip teisingai suformuluoti užduotį dizaineriui
    • Kaip dirbti su brandbook’u
    • Banerių maketavimas, gerosios/blogosios praktikos
    • Banerių formatai ir reikalavimai GDN, Facebook/Instagram reklamoms
  • FOTOGRAFIJA
    • Fotosesijų tipai: produktų, žmonių, reportažas
    • Istorijos pasakojimas per nuotrauką
    • Kūryba, įkvėpimas, moodboard
    • Užduoties suformulavimas fotografui
    • Gerosios/blogosios praktikos fotografuojant žmogų, renginį, produktą.

Adomas Jazdauskas

 

REGISTRUOTIS Į KURSUS

 

TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS:

 

LiMA Digital paskaitų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing).

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių: A1 ir A2. Egzaminai vyksta lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

LiMA DIGITAL A1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA DIGITAL A2 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

 

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS TARPTAUTINĮ STANDARTĄ ATITINKANČIUS LiMA DIGITAL EGZAMINUS:

 

  • dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, 
  • ir 3 diplomai: 
LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA DIGITAL KURSUS: 

 

„Dar kartą dėkoju už vertingus LiMA DIGITAL kursus. Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu.“ - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė.

„LiMA DIGITAL kursai neabejotinai  viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui.  Manau, kad tokio pobūdžio mokymų programos, integruotos į Lietuvos universitetų studijų ar darbo kultūros procesą, ilgainiui užtikrintų pridėtinę vertę šaliai,  tiek individualiai edukuojant žmones. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė. 

 

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia arba LiMA marketingo sertifikavimo Facebook puslapyje.

 

REGISTRUOTIS Į KURSUS

  

BANDOMASIS TESTAS

LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai
LiMA DIGITAL Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį marketingo specialisto diplomą.

 

KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA Digital kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

DOMANTAS ŠIRVINSKAS

Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

SIMAS ŠARMAVIČIUS

Beveik aštuonerius metus buvęs GEROS DOVANOS el. prekybos vadovu. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas  (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking).

LAURA DOMARKĖ

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas.

GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ

Agentūros SuperYou projektų direktorė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

 

 

MATAS POCIUS

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

ADOMAS JAZDAUSKAS

 

Brandingo agentūros Sons & Daughters ID kūrybos vadovas. Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo agentūrai Sons & Daughters ID.

GEDIMINAS BRENCIUS

 

Profesionalus „User Experience“ ir „Conversion Rate Optimisation” entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų.

 

,,Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese.“

IGORIS VOIČENICA

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, el. komercijos praktikas, strategas ir lektorius. Prieš 7 metus pradėjęs savo rinkodaros karjerą Olandijos startuolyje, parvykęs į Lietuvą darbavosi įvairiose skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse ir lyderiaujančioje skaitmeninėje agentūroje ir el. prekybos platformose. 

Šiuo metu Igoris yra Ordoline globalaus marketingo vadovas.

 

INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS IR REGISTRACIJA:

Data

2022 spalis - 2023 kovas (tikslios datos bus patvirtintos artėjant rudeniui)

Vieta

Vilnius su tiesiogine transliacija į online platformą.

Investicija 

Speciali kursų kaina iki 2022 rugsėjo 15 dienos. 

 

LiMA nariams: 1979 Eur 2180 Eur

Svečiams: 2099 Eur 2300 Eur

 

Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 tarptautiniai egzaminai

 

Nesate narys? Kviečiame juo tapti! LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Mokėjimo sąlygos  

1. Vietai kursuose ir kainai rezervuoti atliekamas mokėjimas per savaitę nuo registracijos arba pagal susitarimą. 

 

2. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą. 

 

3. Jei mokama dalimis:

 

3.1 Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra pervedamas avansas (600 Eur). Avansas mokamas pavedimu į LiMA sąskaitą (rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. Neapmokėjus avanso iki 2022 05 22, kaina automatiškai kyla iki mokėjimo dieną galiojančios kainos.


3.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki A1 egzamino.

3.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos.

3.4 Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.

3.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

 

4. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.

 

5. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą).

Pasiūlymas Nuolaida grupei (nuo trijų asmenų) iš vienos įmonės renkantis bet kuriuos LiMA Sertifikavimo kursus tą patį semestrą.
Registracija

REGISTRUOTIS 

Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt