LiMA DIGITAL kursai padės įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir įgyti tarptautinę profesinę skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją!
APIE KURSUS| PRIVALUMAI |DATA IR INTENSYVUMAS | PROGRAMA | ATSILIEPIMAI | EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTAS | LEKTORIAI | REGISTRACIJA
APIE KURSUS:
|
Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. LiMA DIGITAL kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija kartu su partneriais. Sėkmingai įsisavinta programa ne tik leidžia pasirengti tarptautiniam LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti, bet ir įgyti žinių bei įgūdžių planuoti skaitmeninius veiksmus ir valdyti populiariausius skaitmeninius įrankius. |
LiMA DIGITAL MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:
![]() |
Įgyti arba kelti skaitmeninio marketingo specialisto profesinę kvalifikaciją. Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius. |
LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI:
![]() |
Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. |
LiMA DIGITAL KURSŲ PRIVALUMAI:
|
|
SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS:
Laikotarpis: |
2023 ruduo |
Vieta: |
Vilniuje ir INTERNETU |
Mokymo būdas: |
Nuotolinės paskaitos ir intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje 1 k./mėn. Paskaitos įrašomos. |
Intensyvumas: |
• 9 vakarinės tiesioginės online paskaitos. 4 ak. val. su 10 min. pertrauka 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val; |
Kalba: |
• Paskaitų kalba - lietuvių; |
Rekomenduojamas pasirengimas: |
1. LiMA DIGITAL programa yra orientuota į skaitmeninių įrankių taikymą. Tam, kad juos geriausiai įsisavintumėte, rekomenduojame turėti bazinių klasikinio marketingo žinių.
2. Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie šių paskyrų:
SVARBU: Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks partnerio projekto prisijungimus prie paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. A2 rašto darbą galima rašyti iš to paties partnerio atvejo.
Turint galimybę dalyviams dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, rekomenduojame jiems teikti prioritetą, nes juos pažįstate geriausiai ir atliktos užduotys atneš realios vertės. |
LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:
PROGRAMOS TEMOS:
1. |
Fundamentalūs marketingo pagrindai |
|
2. | Skaitmeninio marketingo planavimas |
|
3. | Socialinė medija I |
|
4. |
Socialinė medija II |
|
5. |
Reklama internete: Meta |
|
6. |
Reklama internete: Google I |
|
7. |
Reklama internete: Google II |
|
8. |
Paieškos platformų marketingas: SEO |
|
9. |
Interneto svetainė |
|
10. |
El. pašto marketingas |
|
11. |
Duomenų analizė |
|
12. |
Turinio kūrimas prekės ženklams: vaizdinė ir tekstinė komunikacija |
|
13. |
Skaitmeninės kampanijos kūrimas, įgyvendinimas ir efektyvumas |
|
TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS:
LiMA Digital paskaitų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing). NIMA ruošia ir verčia nuotolinius tarptautinius egzaminus ir juos sėkmingai išlaikius, suteikia kvalifikaciją.
Egzaminas susideda iš 2 modulių: A1 ir A2. A1 egzamino klausimai ir atsakymai pateikti lietuvių ir anglų kalbomis. A2 rašto darbas rengiamas lietuvių kalba.
Detalūs egzaminų reikalavimai:
NIMA A1 Online Marketing A1 modulio egzaminų reikalavimai | Atsisiųskite >>> |
NIMA A2 Specialization Online Marketer modulio egzaminų reikalavimai | Atsisiųskite >>> |
SĖKIMINGAI IŠLAIKIUS TARPTAUTINĮ STANDARTĄ ATITINKANČIUS LiMA DIGITAL/NIMA ONLINE EGZAMINUS:
- dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje,
- ir 3 diplomai:
![]() |
![]() |
![]() |
LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas | Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas (skaitmeninis formatas) | Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas (skaitmeninis formatas) |
TARPTAUTINIAI LiMA SERTIFIKAVIMO PROGRAMOS PARTNERIAI:
STRATEGINIAI LiMA PARTNERIAI:
KURSŲ LEKTORIAI:
LiMA DIGITAL kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.
![]() |
DR. INDRĖ PIKTURNIENĖ |
Indrė 15-ka metų dėstė marketingą ir vartotojų elgseną Vilniaus ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetuose, atliko mokslinius ir taikomuosius tyrimus šiose srityse. Nuo pat LiMA marketingo specialistų ir vadovų Sertifikavimo projekto pradžios vadovavo projektui iš akademinės pusės: adaptavo sertifikavimo programas Lietuvos rinkai, būrė dėstytojų kolektyvą, dėstė, organizavo egzaminus. Indrė konsultuoja įmones marketingo, komunikacijos, vartotojų kelionės, suinteresuotųjų grupių įtraukimo, komunikacijos klausimais, atlieka vartotojų ir suinteresuotųjų grupių tyrimus. Šiuo metu didelėje globaliai veikiančioje įmonėje įgyvendina pardavimų specialistų mokymų projektą: kuria tematinį turinį, valdo mokymų procesą. |
|
![]() |
LINAS ŠIAUTKULIS |
Komunikacijos ekspertas, media agentūros BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas. Linas daugiau nei 15 metų dirba marketingo komunikacijoje. Iki BPN, Linas vadovavo vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse Adnet media, vadovavo komandai bei užtikrino įmonės lyderystę rinkoje. Taip pat Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis. |
|
![]() |
RADVILAS ŠEPUTIS |
Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas: Radvilas padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Naudojantis skaitmeninėmis priemonėmis, Radvilo, kaip stratego pagrindinė užduotis, yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. |
|
![]() |
DOMANTAS ŠIRVINSKAS |
LiMA Vilniaus tarybos narys, mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose, universitetuose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti soc. tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
![]() |
LAURA DOMARKĖ |
Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, marketingo strategė, su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. |
|
![]() |
MATAS POCIUS |
NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį šioje srityje. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
![]() |
GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ |
Agentūros SuperYou partnerė ir verslo vystymo vadovė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Gintarė turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais. |
|
![]() |
SIMAS ŠARMAVIČIUS |
El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. |
|
![]() |
ADOMAS JAZDAUSKAS |
Brandingo agentūros Sons & Daughters ID kūrybos vadovas. Adomas 10 m. dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. |
|
![]() |
KAMILĖ RAČIŪTĖ |
Sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių Google Digital Champions programoje ir yra apdovanota Smart Bidding Expert ženkleliu. Keturis metus Kamilė dirbo tarptautinėje komunikacijos agentūrų tinklui "Dentsu" priklausančioje skaitmeninės reklamos agentūroje iProspect, kurioje vadovavo reklamos specialistų komandai. Dabar Kamilė yra atsakinga už digital reklamos skyrių įmonėje Surfshark bei jau kelerius metus dėsto apie Google produktų subtilybes. |
*Lektorių komanda gali kisti.
ATSILIEPIMAI APIE LiMA DIGITAL KURSUS:
![]() |
„Dar kartą dėkoju už vertingus LiMA DIGITAL kursus. Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu.“ - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė. |
![]() |
„LiMA DIGITAL kursai neabejotinai viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė. |
Daugiau atsiliepimų galite rasti čia.
BANDOMASIS TESTAS
LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai | ||
LiMA DIGITAL | Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. | Testas |
Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų?
Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį skaitmeninio marketingo specialisto diplomą.
INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS IR REGISTRACIJA:
Data: |
2023 ruduo |
Vieta: |
Online ir gyvai Vilniuje |
Investicija: |
Registruokitės sertifikavimas@lima.lt išankstinei kainai rudens sezonui.
Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 tarptautiniai egzaminai
Nesate LiMA narys? Kviečiame juo tapti! |
Mokėjimo sąlygos: | 1. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą.
2. Jei mokama dalimis:
2.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki A1 egzamino. 2.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos. 2.4 Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą. 2.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.
3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.
4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita. |
Pasiūlymas: | Nuolaida grupei (nuo trijų asmenų) iš vienos įmonės. |
Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?
Susisiekime!
Kontaktai pasiteiravimui:
Lina Vaikšnorienė
LiMA tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė
+370 (675) 24 330