Išankstinė registracija!
Kursai startuoja 2025 m. vasario 7 d.
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa su sertifikatu skirta įgauti arba pakelti pagrindines skaitmeninio marketingo (projektų) valdymo kompetencijas ir įgyti tarptautinį profesinį sertifikatą.
APIE SERTIFIKAVIMĄ| PRIVALUMAI |DATA IR INTENSYVUMAS | TEMOS | BANDOMASIS TESTAS | LEKTORIAI | PASIRENGIMAS | KAINA IR MOKĖJIMO SĄLYGOS
LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo programa (Certificate in Digital Marketing Management) skirta siekiantiems išsamių žinių apie skaitmeninio marketingo strategijų ir kampanijų planavimą bei įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus ir pasitelkus AI (dirbtinio intelekto) įrankius.
Pabaigę programą žinosite kaip:
- valdyti skaitmeninio marketingo projektus ir kampanijas,
- taikyti skaitmeninio marketingo piltuvėlio (digital funnel) konceptą,
- susieti skirtingus digital ir AI (dirbtinio intelekto) įrankius, ir sritis marketingo tikslams pasiekti,
- atlikti duomenų ir vartotojų elgsenos analizę,
- nustatyti kampanijos ar kanalo tikslus ir KPI,
- integruoti AI, interneto svetainę, socialinę mediją, mokamą reklamą (PPC), paieškos kanalus ir naujienlaiškius į sistemingą veiklą, kuri užtikrina prekės ženklo atpažįstamumą bei žinomumą skaitmeninėje erdvėje ir konversijų optimizavimą.
Kursuose įgysite gilesnį supratimą tose srityse, kuriose nedirbate arba dirbate mėgėjiškai, kad galėtume profesionaliai valdyti skaitmeninio marketingo projektus.
LiMA DIGITAL KURSŲ TEMOS IR STRUKTŪRA
Programa sudaryta pagal tarptautinius Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintus marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartus bei Europos Komisijos ESCO klasifikacijoje (European Skills, Competences, Qualifications and Occupations) nurodytas marketingo profesinių įgūdžių ir gebėjimų sritis.
Programoje dėstomos šios temos:
Marketingo pagrindai ir digital marketingo planavimas: |
|
Vartotojo pažinimas ir turinys: |
|
Dirbtinio intelekto įrankių ir digital kanalų valdymas: |
|
Skaitmeninės kampanijos planavimas, įgyvendinimas ir įvertinimas: |
|
Duomenų analitika ir veiksmai inteneto svetainės efektyvumui didinti: |
|
Pasirengimas egzaminams |
|
LiMA DIGITAL kursų programa susideda iš 2 modulių:
DIGITAL 1 modulis |
Teorinis modulis grįstas nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu per paskaitas, kiekvieną temą siejant su populiariausiais digital ir AI įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Praktinių sesijų metu yra atliekamos įvairios užduotys, teikiamos namų darbų konsultacijos. Laikomas DIGITAL 1 teorinis egzaminas. |
DIGITAL 2 modulis |
Praktinis modulis apima savarankišką pasirinkto projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą iš trijų dalių:
|
Sertifikavimas |
Sertifikatams įgyti laikomi du egzaminai iš abiejų modulių. Sėkmingai išlaikius EMC (Europos marketingo konfederacijos) akredituotos programos egzaminus, suteikiami tarptautiniu mastu (tarp EMC narių-valstybių) pripažinti kompetencijų patvirtinimo sertifikatai (LiMA ir EMC). |
TARPTAUTINIS LiMA SERTIFIKAVIMO PROGRAMOS PARTNERIS:
STRATEGINIS LiMA PARTNERIS:
LiMA PROGRAMĄ PALAIKO:
SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS
Laikotarpis: |
2025 m. vasario 7 d. - birželio 26 d. |
Vieta: |
Vilniuje ir internetu |
Apimtis: | 110 kontaktinių ak. val., 14 paskaitų + 10 praktinių sesijų |
Lygmuo: | Ugdomos kompetencijos atitinka EQF (European Qualification Framework) 5-ąjį lygmenį |
Mokymo būdas: |
Nuotolinės tiesioginės vakarinės paskaitos ir pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje 1 k./mėn. Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms. Visos paskaitos yra įrašomos, o gyvos tiesiogiai transliuojamos iš auditorijos. |
Intensyvumas: |
• Vakarinės nuotolinės paskaitos: 4 ak. val. 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val; • Gyvos pusės dienos sesijos Vilniuje: 6 ak. val. 1 kartą per mėnesį nuo 12:00 iki 17:30 val. su dalyvių networkingu; • Vakarinės nuotolinės praktinės sesijos/konsultacijos: 1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 19:30 arba 20:15 val.; •150+ ak. val. savarankiškam mokymuisi: skaitymui, namų darbų atlikimui ir skaitmeninio plano rengimui (DIGITAL 2 modulis). |
Kalba: |
• Paskaitų kalba - lietuvių; • Paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų; • Rekomenduotinas vadovėlis - anglų; • Egzaminai - lietuvių |
Reikalinga patirtis: |
LiMA DIGITAL programa yra orientuota į skaitmeninio marketingo projektų valdymą, rekomenduotina turėti bazinės techninės skaitmeninių platformų valdymo patirties. |
Sertifikavimo procesas: |
• Sėkmingai išlaikius EMC (Europos marketingo konfederacijos) akredituotos programos egzaminus, suteikiami tarptautiniu mastu (tarp EMC narių-valstybių) pripažinti kompetencijų patvirtinimo sertifikatai (LiMA ir EMC). • Dalyvavus ne mažiau nei 80% visų paskaitų, suteikiamas kursų išklausymo pažymėjimas. • LiMA, kaip neformaliojo suaugusiųjų švietimo grupės kvalifikacijos tobulinimo mokykla Lietuvoje (AIKOS reg. 88888880778462), nesuteikia formalios kvalifikacijos. |
KURSŲ LEKTORIAI
LiMA DIGITAL kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.
RADVILAS ŠEPUTIS, SMP | |
Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas: Radvilas padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Naudojantis skaitmeninėmis priemonėmis, Radvilo, kaip stratego pagrindinė užduotis, yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. |
|
LAURA DOMARKĖ, SMP | |
Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, marketingo strategė, su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. |
|
MARIUS MARČENKOVAS | |
Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose BPN Intense, Dentsu bei kliento pusėje Bitė Lietuva, Deloitte, Impuls. |
|
ARIJUS KIRDEIKIS | |
REPRISE MEDIA vadovas, turintis daugiau nei 12 metų patirtį marketingo ir skaitmeninės komunikacijos srityje, nuo rinkodaros skyriaus vadovo iki skaitmeninės komunikacijos agentūros vadovo. Per šiuo metus skaitmeninės komunikacijos kampanijos įgyvendino daugiau nei 30 skirtingų šalių, taip pat turėjo galimybę darbuotis su daugiau nei 100 skirtingų prekinių ženklų, keletas iš jų: Ikea, Telia, Maxima, Surfshark, Pigu, Swedbank, Deeper. |
|
DOMANTAS ŠIRVINSKAS | |
LiMA Vilniaus tarybos narys, mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose, universitetuose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti soc. tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
DR. INDRĖ PIKTURNIENĖ | |
Indrė yra viena LiMA marketingo specialistų ir vadovų Sertifikavimo projekto pradininkų Lietuvoje: nuo pat projekto pradžios 2016 m. ji adaptavo sertifikavimo programas Lietuvos rinkai, būrė dėstytojų kolektyvą, dėstė, organizavo egzaminus. Šiuo metu konsultuoja LiMA programų turinio ir vystymo klausimais, yra LiMA Sertifikavimo komiteto narė. Buvusi universiteto profesorė konsultuoja įmones, atlieka vartotojų tyrimus bei globalioje įmonėje įgyvendina mokymų projektus: kuria tematinį turinį, valdo mokymų procesą. |
|
MATAS POCIUS, SMP | |
NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį šioje srityje. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
SIMAS ŠARMAVIČIUS | |
El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. |
|
GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ | |
Skaitmeninės rinkodaros agentūros SuperYou partnerė ir verslo vystymo vadovė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja, Edumint lektorė. Gintarė daugiau kaip 7 metus dirba su rinkodaros socialiniuose tinkluose projektais. Per karjerą dirbo su didžiausių Lietuvos prekės ženklų socialinių tinklų strategijų ruošimu, jų valdymu ir komandų priežiūra. Konsultuoja verslus ir organizacijas socialinės žiniasklaidos ir turinio rinkodaros klausimais. |
|
KAROLINA SLOVCOVAITĖ | |
Skaitmeninės rinkodaros ekspertė, sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį valdant skaitmeninės reklamos projektus Europoje ir Amerikoje. Karolina pradėjo karjerą kaip turinio kūrėja, vėliau dirbo marketingo vadove, reklamos pirkėja bei stratege, o taip pat buvo operacijų vadovė skaitmeninės reklamos agentūroje APG Media. Šiuo metu ji valdo savo verslus ir yra lektorė WHY AI mokymuose, kur dėsto apie dirbtinio intelekto efektyvų pritaikymą skaitmeninėje reklamoje. |
PASIRENGIMAS PROGRAMAI
Platformos praktikai: |
Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie šių paskyrų:
|
LiMA DIGITAL 2 praktinis modulis: | Rašto darbui - skaitmeninio marketingo planui - reikės Google Analytics duomenų, tad svarbu kuo anksčiau susižiūrėti, ar savo projekte kaupiate duomenis analitikai. |
Neturtiems savo atvejo: |
Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks partnerio projekto prisijungimus prie paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. DIGITAL 2 modulio rašto darbą galima rašyti iš to paties partnerio atvejo.
Turint galimybę dalyviams dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, rekomenduojame jiems teikti prioritetą, nes juos pažįstate geriausiai ir atliktos užduotys atneš realios vertės. |
Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų?
Prisijunkite prie LiMA DIGITAL programos!
KAINA IR REGISTRACIJA
Kaina: |
Išankstinė kaina LiMA nariams - 2090 Eur 2400 Eur Išankstinė kaina svečiams - 2190 Eur 2400 Eur
Nesate LiMA narys? Kviečiame juo tapti! LiMA metinės narystės kaina - 120 Eur (+ 40 Eur vienkartinis stojimo mokestis) |
Kaina susideda iš: |
|
Mokėjimo sąlygos: |
1. Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 Eur) arba iškart pilna suma. Pavedimas per savaitę nuo registracijos atliekamas į LiMA sąskaitą (LiMA rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 2. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis: 600 Eur avansas registracijos metu + likusi suma:
3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas. 4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita. |
Pasiūlymas: | Taikomos nuolaidos grupei (2 ir daugiau asmenų) iš vienos įmonės. |
Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?
Susisiekime!
Kontaktai pasiteiravimui:
Dovilė Balinskaitė
LiMA sertifikavimo vadovė
+370 (615) 11 030