LiMA DIGITAL kursai specialistams

 

 

NEMOKAMAS RENGINYS: Infosesija apie tarptautinius LiMA kvalifikacinius marketingo kursus  

2022-01-31 16:00, Online

 

Vyksta registracija į 2022 m. pavasario grupę! Iki vasario 28 d. galioja specialios kainos.

 

Registruotis

 

LiMA DIGITAL kursai padės įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir kasdienes užduotis atlikti dar kokybiškiau.

 

 

APIE KURSUSPROGRAMA | ATSILIEPIMAI EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTASLEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. 

 

Kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

 

LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Įgyti arba kelti skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją.

Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes.

 

LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse. 

 

 

KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:  

  • 16 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai; iš jų dalis skiriama praktinėms sesijoms, kurių metu pasirengiama A2 užduoties rašymui, bei 8 valandos A1 egzamino pasirengimui;
  • 4 akademinės valandos su pertrauka vieną arba du kartus per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 val;
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, susidedantis iš 2 modulių;
  • Mišrus mokymų būdas - gyvai su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką);
  • Artimiausi kursai vyks: 2022 03 10 iki 2022 06 22 

 

Registruotis

 

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA DIGITAL EGZAMINUS:

 

LIMA DIGITAL kursų dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: 

LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA DIGITAL KURSUS: 

 

„Dar kartą dėkoju už vertingus LiMA DIGITAL kursus. Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu.“ - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė.

„LiMA DIGITAL kursai neabejotinai  viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui.  Manau, kad tokio pobūdžio mokymų programos, integruotos į Lietuvos universitetų studijų ar darbo kultūros procesą, ilgainiui užtikrintų pridėtinę vertę šaliai,  tiek individualiai edukuojant žmones. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė. 

 

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia arba LiMA marketingo sertifikavimo Facebook puslapyje.

 

Pilną LiMA Digital sertifikuotų marketingo specialistų sąrašą galite rasti čia. 

 

LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:

 

Kursų programa parengta LiMA sertifikavimo mokymų partnerio EduMint mokymų mokyklos ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. 

 

Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti.

 

Programa suskirstyta į 2 dalis:

1. Skaitmeninės rinkodaros strategija, BDAR

2. Socialiniai tinklai: Facebook

3. Reklama internete: Facebook ads I

4. Reklama internete: Facebook ads II

5. Paieškos platformų rinkodara: Google ads

6. Paieškos platformų rinkodara: SEO

7. Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn

8. Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija

9. Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija

10. El. pašto rinkodara

11. Interneto svetainės: konversijų optimizacija

12. Duomenų analizė

13. Pasirengimas A1 egzaminui I

14. Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I

15. Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui II

DETALI PROGRAMA

 

 

Rekomenduojamas pasiruošimas prieš kursus:  

  • Surasti galimybę dirbti su įmonių socialinių tinklų (ypač Facebook) paskyromis, prie kurių yra prijungta mokėjimo kortelė;
  • Surasti galimybę išbandyti veiksmus su bent nedideliu biudžetu (iki 100 Eur) pagal paskaitų metu gautas rekomendacijas;
  • Surasti galimybę dirbti su aktyvios interneto svetainės analitika, kurios srautui atvesti pastaruoju metu buvo atliktos bent kelios marketinginės kampanijos.

 

Jei neturite tokių galimybių, LiMA dalinsis savo renginių paskyromis – galėsite išbandyti visą online priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų.

 

 

TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS:

 

LiMA Digital kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. A2 modulis - praktinės užduoties rengimas ir gynimasis.

 

LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing).

 

Egzaminai vyksta lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

LiMA DIGITAL A1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA DIGITAL A2 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

BANDOMASIS TESTAS

LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai
LiMA DIGITAL Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį marketingo specialisto diplomą.

 

Registruotis

 

 

KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA Digital kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

DOMANTAS ŠIRVINSKAS

Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

SIMAS ŠARMAVIČIUS

Beveik aštuonerius metus buvęs GEROS DOVANOS el. prekybos vadovu. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas  (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking).

LAURA DOMARKĖ

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas.

GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ

Agentūros SuperYou projektų direktorė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

 

 

MATAS POCIUS

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

ADOMAS JAZDAUSKAS

 

Brandingo agentūros Sons & Daughters ID kūrybos vadovas. Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo agentūrai Sons & Daughters ID.

GEDIMINAS BRENCIUS

 

Profesionalus „User Experience“ ir „Conversion Rate Optimisation” entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų.

 

,,Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese.“

IGORIS VOIČENICA

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, el. komercijos praktikas, strategas ir lektorius. Prieš 7 metus pradėjęs savo rinkodaros karjerą Olandijos startuolyje, parvykęs į Lietuvą darbavosi įvairiose skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse ir lyderiaujančioje skaitmeninėje agentūroje ir el. prekybos platformose. 

Šiuo metu Igoris yra Ordoline globalaus marketingo vadovas.

 

KAINA IR INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS:

Kursai skirti Skaitmeninio marketingo srities specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos
Trukmė

15 savaičių

Programa

Atsisiųsti

Intensyvumas

Vieną arba du kartus per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 val. (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)

Organizatorius

Lietuvos marketingo asociacija, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Data

2022 03 10 iki 2022 06 22 

Vieta

Gyvai (ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, Arklių g. 18, Vilnius) su tiesiogine transliacija į online platformą.

Paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką.

Atsiradus LR Vyriausybės ribojimams - kursai vyks nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą.

Investicija 

Kaina LiMA nariams: 2079 Eur 2179 Eur (galioja iki 02.28)

Kaina svečiams: 2199 Eur 2300 Eur (galioja iki 02.28)

Nesate narys? Kviečiame juo tapti! LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

 

Mokestį už kursus galima mokėti dalimis pagal susitarimą arba iškart pilną sumą.

 

Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 eurų). Avansas mokamas pavedimu, nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. Neapmokėjus avanso iki 2022 02 28, kaina keliama automatiškai.

 

Pilna suma turi būti sumokėta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki A1 egzamino. 

 

PVM netaikomas

Registracija

Registruotis

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt