LiMA DIGITAL programa

 

 

Išankstinė registracija!

Kursai startuoja 2025 m. vasario 7 d.

 

 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa su sertifikatu skirta įgauti arba pakelti pagrindines skaitmeninio marketingo (projektų) valdymo kompetencijas ir įgyti tarptautinį profesinį sertifikatą. 

 

 

 APIE SERTIFIKAVIMĄPRIVALUMAI |DATA IR INTENSYVUMAS | TEMOSBANDOMASIS TESTAS | LEKTORIAI | PASIRENGIMAS KAINA IR MOKĖJIMO SĄLYGOS

 

 

 

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo programa (Certificate in Digital Marketing Management) skirta siekiantiems išsamių žinių apie skaitmeninio marketingo strategijų ir kampanijų planavimą bei įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus ir pasitelkus AI (dirbtinio intelekto) įrankius.

 

Pabaigę programą žinosite kaip:

  • valdyti skaitmeninio marketingo projektus ir kampanijas,
  • taikyti skaitmeninio marketingo piltuvėlio (digital funnel) konceptą,
  • susieti skirtingus digital ir AI (dirbtinio intelekto) įrankius, ir sritis marketingo tikslams pasiekti,
  • atlikti duomenų ir vartotojų elgsenos analizę,
  • nustatyti kampanijos ar kanalo tikslus ir KPI,
  • integruoti AI, interneto svetainę, socialinę mediją, mokamą reklamą (PPC), paieškos kanalus ir naujienlaiškius į sistemingą veiklą, kuri užtikrina prekės ženklo atpažįstamumą bei žinomumą skaitmeninėje erdvėje ir konversijų optimizavimą.

 

Kursuose įgysite gilesnį supratimą tose srityse, kuriose nedirbate arba dirbate mėgėjiškai, kad galėtume profesionaliai valdyti skaitmeninio marketingo projektus.   

  

LiMA DIGITAL KURSŲ TEMOS IR STRUKTŪRA

 

Programa sudaryta pagal tarptautinius Europos marketingo konfederacijos (EMC) patvirtintus marketingo profesijos kompetencijų ir gebėjimų standartus bei Europos Komisijos ESCO klasifikacijoje (European Skills, Competences, Qualifications and Occupations) nurodytas marketingo profesinių įgūdžių ir gebėjimų sritis.

 

Programoje dėstomos šios temos:

Marketingo pagrindai ir digital marketingo planavimas:

  • Marketingo veiklos fundamentai (segmentavimas, tikslinės rinkos parinkimas, pozicionavimas, vartotojų elgsenos pažinimas, marketingo kompleksas, taktinio planavimo principai)
  • Digital marketingo planavimas (nuo skaitmeninės strategijos iki taktikos, tikslai, KPI ir įrankiai, digital funnel)
Vartotojo pažinimas ir turinys:
  • Vartotojo pažinimas ir prekės ženklo kontakto taškai su vartotoju (duomenų apjungimas vartotojų pažinimui, TA nustatymas, customer journey, personos)
  • Prekės ženklo turinys digital erdvėje (turinio planavimo strategija, PŽ išskirtinumas, brandbook, turinio kūrimo principai, AI kuriant turinį ir dizainą)

Dirbtinio intelekto įrankių ir

digital kanalų valdymas:

  • AI digital marketinge (AI technologijos, diegimo marketingo veikloje procesas ir implementavimo logika, Prompt Engineering technikos)
  • Socialiniai tinklai (soc. medijos kanalų valdymo principai, įrankiai ir algoritmai, planavimo principai ir praktikos, turinio tipai pagal marketingo tikslus, tikslų ir KPI nustatymas, veiklos efektyvumo vertinimas)
  • Mokama reklama soc. medijoje (reklamos kampanijų soc. tinkluose planavimas, kūrimas ir optimizavimas Meta Ads ir kt. platformose, kampanijų rezultatų analizė, vertinimas ir efektyvumo nustatymas)

    AI ir mokama reklama

  • Mokama reklama Google Ads (kampanijų tipų apžvalga, struktūra, raktažodžių skilties principai, praktiniai PPC reklamos principai)
  • Paieškos platformų marketingas: SEO strategija, vidinis ir išorinis SEO, kanalo efektyvumo vertinimas
  • El. laiškų marketingas (tikslų nustatymas, segmentavimo ir automatizavimo principai, principų ir priemonių apžvalga,efektyvumo vertinimas)

Skaitmeninės kampanijos planavimas, įgyvendinimas ir įvertinimas:

  • Digital kampanijos planavimo procesas
  • Kampanijos planavimo etapai
  • Digital kampanijos įgyvendinimo projektas: išteklių paskirstymas, išlaidų apskaičiavimas, užduočių delegavimas, darbas su išorės paslaugų tiekėjais
  • Rezultatų vertinimas, atskaitomybė už tarpinius etapus ir rezultatus

Duomenų analitika ir veiksmai inteneto svetainės efektyvumui didinti: 

  • Interneto svetainės (konversijų optimizavimo principai, nukreipimo puslapiai, elementų hierarchija)
  • Duomenų analitika (duomenų iš skirtingų šaltinių surinkimas ir apžvalga, GA4, GTM, UTM, rodikliai ir ataskaitos)

Pasirengimas egzaminams 

  • LiMA DIGITAL 1 teorinio modulio pasirengimo egzaminui sesijos
  • LiMA DIGITAL 2 praktinio modulio  pasirengimo sesijos

 

LiMA DIGITAL kursų programa susideda iš 2 modulių:

DIGITAL 1 modulis

Teorinis modulis grįstas nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu per paskaitas, kiekvieną temą siejant su populiariausiais digital ir AI įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Praktinių sesijų metu yra atliekamos įvairios užduotys, teikiamos namų darbų konsultacijos. Laikomas DIGITAL 1 teorinis egzaminas.

DIGITAL 2 modulis

Praktinis modulis apima savarankišką pasirinkto projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą iš trijų dalių:

  • atliekant įmonės/verslo/prekės ženklo situacijos apžvalgą, išryškinant problematiką, išsikeliant skaitmeninius tikslus, nustatant tikslinę auditoriją;
  • atliekant svetainės/puslapio duomenų analizę, t. y. svetainės našumo, srauto šaltinių ir ankstesnių kampanijų rodiklių apžvalgą, nustatant galimas efektyvumo ir/ar plėtros sritis;
  • pasirinkus skaitmeninį kanalą, parengiant taktinių veiksmų planą, įvertinus nustatytus SMART tikslus, KPI, biudžetą, turinį, resursus ir galimus rezultatus. Parengtas planas ginamas žodžiu prieš komisiją – laikomas DIGITAL 2 egzaminas.
Sertifikavimas

Sertifikatams įgyti laikomi du egzaminai iš abiejų modulių. 

Sėkmingai išlaikius EMC (Europos marketingo konfederacijos) akredituotos programos egzaminus, suteikiami tarptautiniu mastu (tarp EMC narių-valstybių) pripažinti kompetencijų patvirtinimo sertifikatai (LiMA ir EMC).


TARPTAUTINIS LiMA SERTIFIKAVIMO PROGRAMOS PARTNERIS:  

   STRATEGINIS LiMA PARTNERIS:    

 

 

 LiMA PROGRAMĄ PALAIKO: 

   

SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS

Laikotarpis:

2025 m. vasario 7 d. - birželio 26 d. 

Vieta:

Vilniuje ir internetu

Apimtis: 110 kontaktinių ak. val., 14 paskaitų + 10 praktinių sesijų
Lygmuo: Ugdomos kompetencijos atitinka EQF (European Qualification Framework) 5-ąjį lygmenį
Mokymo būdas:

Nuotolinės tiesioginės vakarinės paskaitos ir pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje 1 k./mėn.

Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms.

Visos paskaitos yra įrašomos, o gyvos tiesiogiai transliuojamos iš auditorijos.

Intensyvumas:

• Vakarinės nuotolinės paskaitos:

4 ak. val. 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val;

• Gyvos pusės dienos sesijos Vilniuje:

6 ak. val. 1 kartą per mėnesį nuo 12:00 iki 17:30 val. su dalyvių networkingu;

Vakarinės nuotolinės praktinės sesijos/konsultacijos:

1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 19:30 arba 20:15 val.;

150+ ak. val. savarankiškam mokymuisi:

skaitymui, namų darbų atlikimui ir skaitmeninio plano rengimui (DIGITAL 2 modulis).

Kalba:

• Paskaitų kalba - lietuvių;

• Paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų;

• Rekomenduotinas vadovėlis - anglų;

• Egzaminai - lietuvių

Reikalinga patirtis:

LiMA DIGITAL programa yra orientuota į skaitmeninio marketingo projektų valdymą, rekomenduotina turėti bazinės techninės skaitmeninių platformų valdymo patirties.

Sertifikavimo

procesas:

• Sėkmingai išlaikius EMC (Europos marketingo konfederacijos) akredituotos programos egzaminus, suteikiami tarptautiniu mastu (tarp EMC narių-valstybių) pripažinti kompetencijų patvirtinimo sertifikatai (LiMA ir EMC).

• Dalyvavus ne mažiau nei 80% visų paskaitų, suteikiamas kursų išklausymo pažymėjimas.

• LiMA, kaip neformaliojo suaugusiųjų švietimo grupės kvalifikacijos tobulinimo mokykla Lietuvoje (AIKOS reg. 88888880778462), nesuteikia formalios kvalifikacijos.

  

 

KURSŲ LEKTORIAI

 

LiMA DIGITAL kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

 RADVILAS ŠEPUTIS, SMP 

Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas: Radvilas padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Naudojantis skaitmeninėmis priemonėmis, Radvilo, kaip stratego pagrindinė užduotis, yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas gali sukurti maksimalią vertę savo klientams.

LAURA DOMARKĖ, SMP

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, marketingo strategė, su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų.

 MARIUS MARČENKOVAS

Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose BPN Intense, Dentsu bei kliento pusėje Bitė Lietuva, Deloitte, Impuls.

 ARIJUS KIRDEIKIS

REPRISE MEDIA vadovas, turintis daugiau nei 12 metų patirtį marketingo ir skaitmeninės komunikacijos srityje, nuo rinkodaros skyriaus vadovo iki skaitmeninės komunikacijos agentūros vadovo. Per šiuo metus skaitmeninės komunikacijos kampanijos įgyvendino daugiau nei 30 skirtingų šalių, taip pat turėjo galimybę darbuotis su daugiau nei 100 skirtingų prekinių ženklų, keletas iš jų: Ikea, Telia, Maxima, Surfshark, Pigu, Swedbank, Deeper.

 DOMANTAS ŠIRVINSKAS, SMP

LiMA Vilniaus tarybos narys, mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose, universitetuose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti soc. tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).  

 DR. INDRĖ PIKTURNIENĖ

Indrė yra viena LiMA marketingo specialistų ir vadovų Sertifikavimo projekto pradininkų Lietuvoje: nuo pat projekto pradžios 2016 m. ji adaptavo sertifikavimo programas Lietuvos rinkai, būrė dėstytojų kolektyvą, dėstė, organizavo egzaminus. Šiuo metu konsultuoja LiMA programų turinio ir vystymo klausimais, yra LiMA Sertifikavimo komiteto narė. Buvusi universiteto profesorė konsultuoja įmones, atlieka vartotojų tyrimus bei globalioje įmonėje įgyvendina mokymų projektus: kuria tematinį turinį, valdo mokymų procesą. 

 MATAS POCIUS, SMP

NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį šioje srityje. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). 

 SIMAS ŠARMAVIČIUS

El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. 

 GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ 

Skaitmeninės rinkodaros agentūros SuperYou partnerė ir verslo vystymo vadovė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja, Edumint lektorė. Gintarė daugiau kaip 7 metus dirba su rinkodaros socialiniuose tinkluose projektais. Per karjerą dirbo su didžiausių Lietuvos prekės ženklų socialinių tinklų strategijų ruošimu, jų valdymu ir komandų priežiūra. Konsultuoja verslus ir organizacijas socialinės žiniasklaidos ir turinio rinkodaros klausimais.

 KAROLINA SLOVCOVAITĖ

Skaitmeninės rinkodaros ekspertė, sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį valdant skaitmeninės reklamos projektus Europoje ir Amerikoje. Karolina pradėjo karjerą kaip turinio kūrėja, vėliau dirbo marketingo vadove, reklamos pirkėja bei stratege, o taip pat buvo operacijų vadovė skaitmeninės reklamos agentūroje APG Media. Šiuo metu ji valdo savo verslus ir yra lektorė WHY AI mokymuose, kur dėsto apie dirbtinio intelekto efektyvų pritaikymą skaitmeninėje reklamoje.

 

 

PASIRENGIMAS PROGRAMAI

Platformos

praktikai:

Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie šių paskyrų:

  • Google Analytics. Svarbu, kad būtų galimas darbas su aktyvaus internetinio puslapio analitika, kurio srautui atvesti pastaruoju metu buvo atliktos bent kelios kampanijos
  • Socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, LinkedIn ar kiti)
  • Meta Ads ir Google Ads
  • Naujienlaiškiai
LiMA DIGITAL 2 praktinis modulis: Rašto darbui - skaitmeninio marketingo planui - reikės Google Analytics duomenų, tad svarbu kuo anksčiau susižiūrėti, ar savo projekte kaupiate duomenis analitikai.
Neturtiems savo atvejo:

Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks partnerio projekto prisijungimus prie paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. DIGITAL 2 modulio rašto darbą galima rašyti iš to paties partnerio atvejo.

 

Turint galimybę dalyviams dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, rekomenduojame jiems teikti prioritetą, nes juos pažįstate geriausiai ir atliktos užduotys atneš realios vertės.

 

 

 

 

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų?

Prisijunkite prie LiMA DIGITAL programos!

 

 

KAINA IR REGISTRACIJA

Kaina:

Išankstinė kaina LiMA nariams - 2090 Eur 2400 Eur

Išankstinė kaina svečiams - 2190 Eur 2400 Eur

 

Nesate LiMA narys? Kviečiame juo tapti! 

LiMA metinės narystės kaina - 120 Eur (+ 40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Kaina susideda iš:
  • 110+ ak. val. kontaktinių mokymų, praktinių sesijų ir konsultacijų

  • Visų paskaitų ir konsultacijų įrašai iki kursų pabaigos

  • Lektorių parengta mokymų medžiaga

  • Lektorių paruošti geriausių praktikų šablonai

  • Gyvos paskaitos Vilniaus centre su lengvais pietumis

  • Neformalus dalyvių networking'as su užkandžiais

  • Pasirengimo egzaminams sesijos

  • Du egzaminai ir du sertifikatai

  • Papildomas dalyvavimas atrinktuose LiMA renginiuose žinių gilinimui

  • Apdovanojimų ceremonija LiMA konferencijoje

  • Sertifikuotų specialistų viešinimas

  • Rekomendacijos darbdaviams

Mokėjimo sąlygos:

1. Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 Eur) arba iškart pilna suma. Pavedimas per savaitę nuo registracijos atliekamas į LiMA sąskaitą (LiMA rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 

2. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis: 600 Eur avansas registracijos metu + likusi suma: 

  • Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis.
  • Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki DIGITAL 1 egzamino.
  • Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kursų kainos. Tokiu atveju mokama minimum per du kartus.
  • Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.
  • Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.

4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita.

Pasiūlymas: Taikomos nuolaidos grupei (2 ir daugiau asmenų) iš vienos įmonės.

 

 

Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Dovilė Balinskaitė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (615) 11 030

sertifikavimas@lima.lt