LiMA DIGITAL kursai specialistams

 

LiMA DIGITAL kursai padės įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir įgyti tarptautinę profesinę skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją.  

 

 

RUDENS SESIJA PILNAI IŠPARDUOTA! 

 

Tęsiasi registracija į pavasario semestrą

 

REGISTRUOKIS

 APIE KURSUS| PRIVALUMAI |PROGRAMA | ATSILIEPIMAI EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTASLEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA

 

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. 

 

LiMA DIGITAL kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija kartu su partneriais. Sėkmingai įsisavinta programa ne tik leidžia pasirengti tarptautiniam LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti, bet ir įgyti žinių bei įgūdžių planuoti skaitmeninius veiksmus ir valdyti populiariausius skaitmeninius įrankius.  

 

REGISTRUOKIS

 

LiMA DIGITAL MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Įgyti arba kelti skaitmeninio marketingo specialisto profesinę kvalifikaciją. Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius. 

 

LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

LiMA DIGITAL KURSŲ PRIVALUMAI: 

  • Intensyvi 5-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir įgyjamos bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais;
  • Sėkmingai išlaikius egzaminus suteikiama tarptautinė profesinė kvalifikacija bei tai liudijantys NIMA (Nyderlandų Marketingo Instituto) ir LiMA diplomai ir Europos marketingo konfederacijos (EMC)  sertifikatas;
  • Programa papildyta 2 naujomis temomis - apie fundamentalius marketingo pagrindus ir kampanijos planavimą. Jos apjungs ir dar labiau įprasmins skaitmeninių kanalų integraciją, suteiks papildomų žinių, leisiančių greičiau suprasti ir suvokti marketingo veikimo principus, pagrindines sąvokas, praktikoje naudojamus įrankius;
  • Darbas su savo projekto (įmonės, kliento ar nuosavos veiklos) skaitmeniniais įrankiais;
  • Savarankiškų užduočių įvairovė suteiks galimybę praktiškai išbandyti platformas, padės įsivertinti ir suprasti savo skaitmeninių kanalų situaciją, nustatyti probleminius taškus, išsikelti tikslus;
  • Lektoriai praktikai, savo srities profesionalai iš tokių įmonių kaip BPN Intense, Nord Security, Surfshark, Evolvery, NFQ Technologies, AdDrama, SuperYou, Sons & Daugthers ID, EduMint, ne tik ves įdomias paskaitas, bet ir suteiks grįžtamąjį ryšį, aptardami praktinių užduočių klausimus grupinių, individualių konsultacijų metu arba atsakydami dalyviams asmeniškai raštu;
  • Patogus mokymo būdas, pritaikytas dirbantiems žmonėms, tačiau suteikiantis galimybę megzti naujus profesinius ryšius bei tobulėti kartu su rinkos bendraminčiais;
  • Atnaujintas partnerių tinklas LiMA DIGITAL programai suteikia galimybę dar plačiau įsiklausyti į šiandieninius verslo ir marketingo rinkos poreikius, atliepti startuolių bendruomenės iššūkius ir suteikti platformą bendradarbiavimui, įtraukiant į rinką naujai sertifikuotus specialistus.
  • Įskaičiuotas dalyvavimas 3-uose LiMA seminaruose ir mokymuose.
  • Sertifikuotų specialistų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje;
  • LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė.

  

REGISTRUOKIS

SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS:

 

  • Laikotarpis: 2023 vasario 24 d. - birželio pabaiga
  • Vieta: online + Vilnius
  • Mokymo būdas: 9 vakarinės paskaitos internetu ir 3-4 intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje. Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms. Paskaitos bus įrašomos.
  • Intensyvumas: 

    - Vakarinės tiesioginės online paskaitos. 4 ak. val. su 10 min. pertrauka 1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val;

    - Gyvos pusės dienos sesijos Vilniuje 6 ak. val. trukmės su 2 pertraukomis 1 kartą per mėnesį nuo 12:30 iki 17:45 + dalyvių networkingas;

   - Papildomos vakarinės online konsultacijos užduočių aptarimui 1-2 k. per savaitę nuo 18.00 iki 19.30 arba 20.15;

   - laikas savarankiškam mokymuisi ir skaitmeninio plano rengimui (A2 rašto darbas). 

  • Kalba: paskaitų kalba - lietuvių, paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų, rekomenduotinas vadovėlis - anglų, egzaminai – lietuvių/anglų.

  

LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:

 

Programa suskirstyta į du modulius:

  • A1 modulis - teorinė dalis su praktinėmis užduotimis/namų darbais. Laikomas tarptautinis A1 egzaminas internetu iš uždarų (testo tipo) klausimų.
  • A2 modulis - praktinės užduoties rengimas - skaitmeninio plano ruošimas. Laikomas A2 egzaminas - rašto darbo pridavimas ir ginimas.


A1 teorinė dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Kaip papildoma kursų vertė, dalyviams suteikiama galimybė praktiškai atlikti užduotis pagal savo atvejį (darbovietės, kliento ar nuosavos veiklos), kurias galima aptarti su lektoriumi papildomų nuotolinių konsultacijų metu. Užduotys padės praktiškai išbandyti įrankius su savo paskyromis ir tuo pačiu pasirengti A2 dalies rašymui. 


A2 praktinė dalis apima savarankišką savo projekto skaitmeninio marketingo plano  rengimą ir ginimą. Dalyvis rengia konkrečių veiksmų planą iš dviejų dalių: I dalis (pasirinkto interneto puslapio) ANALITIKA yra privaloma, II dalis – pasirenkama iš temų sąrašo: paieškos variklio marketingas (SEM), reklama internete (online advertising), socialinė medija (social media) arba naujienlaiškių marketingas (newsletter marketing). Plane nurodoma analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulinimo ar nauji tikslai bei pateikiami konkretūs žingsniai su pavyzdžiais, kaip tie tikslai turėtų būti pasiekti.

 

PROGRAMOS TEMOS:

  

1.

Fundamentalūs marketingo pagrindai 

2. 

Skaitmeninio marketingo planavimas

3.  Socialinė medija
4. Reklama internete: Meta
5. 

Reklama internete: Google

6.  Paieškos platformų marketingas: SEO
7. Interneto svetainės: konversijų optimizacija
8. Naujienlaiškių marketingas
9. Duomenų analizė
10.

Turinio kūrimas prekės ženklams: vaizdinė ir tekstinė komunikacija

11.

Skaitmeninės kampanijos kūrimas, įgyvendinimas ir efektyvumas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REGISTRUOKIS 

 

Rekomenduojamas pasirengimas: 

 

1. LiMA Digital sertifikavimo programa yra orientuota į skaitmeninių įrankių taikymą. Tam, kad juos geriausiai įsisavintumėte, rekomenduojame turėti bazinių klasikinio marketingo žinių. 

 

2. Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie paskyrų: 

 

2.1 Google Analytics (ar analogiška Jūsų naudojama platforma). Svarbu, kad būtų galimas darbas su aktyvaus internetinio puslapio analitika, kurio srautui atvesti pastaruoju metu buvo atliktos bent kelios kampanijos; 
2.2 Socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, LinkedIn ar kiti); 
2.3 Facebook Ads ir Google Ads. Rekomenduojame turėti galimybę išleisti nedidelį biudžetą (iki 100 €) tam, kad praktiškai išbandytumėte kursų metu gautas žinias; 
2.4 Naujienlaiškiai (MailerLite, MailChimp ar kita Jūsų naudojama siuntimo sistema). 

 

SVARBU: Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks prisijungimus prie savo paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. A2 rašto darbą galima rašyti iš LiMA renginių, tokių kaip Digital Marketing Update. LiMA suteiks išsamesnę informaciją apie renginį ir prisijungimus prie kampanijos metu naudotų įrankių. Tačiau dalyviams rekomenduojame dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, nes juos pažįstate geriausiai.

 

TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS:

 

LiMA Digital paskaitų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing). NIMA ruošia ir verčia nuotolinius tarptautinius egzaminus ir juos sėkmingai išlaikius, suteikia kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių: A1 ir A2. A1 egzamino klausimai ir atsakymai pateikti lietuvių ir anglų kalbomis. A2 rašto darbas rengiamas lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

NIMA A1 Online Marketing A1 modulio egzaminų reikalavimai anglų kalba Atsisiųskite >>>
NIMA A2 Specialization Online Marketer modulio egzaminų reikalavimai anglų kalba Atsisiųskite >>>

 

SĖKIMINGAI IŠLAIKIUS TARPTAUTINĮ STADARTĄ ATITINKANČIUS LiMA DIGITAL/NIMA ONLINE EGZAMINUS: 

 

  • dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, 
  • ir 3 diplomai: 
LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA DIGITAL KURSUS: 

 

„Dar kartą dėkoju už vertingus LiMA DIGITAL kursus. Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu.“ - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė.

„LiMA DIGITAL kursai neabejotinai  viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui.  Manau, kad tokio pobūdžio mokymų programos, integruotos į Lietuvos universitetų studijų ar darbo kultūros procesą, ilgainiui užtikrintų pridėtinę vertę šaliai,  tiek individualiai edukuojant žmones. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė. 

 

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia arba LiMA marketingo sertifikavimo Facebook puslapyje.

 

REGISTRUOKIS

  

BANDOMASIS TESTAS

LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai
LiMA DIGITAL Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį marketingo specialisto diplomą.

 

KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA DIGITAL kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

 DR. INDRĖ PIKTURNIENĖ

Indrė 15-ka metų dėstė marketingą ir vartotojų elgseną Vilniaus ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetuose, atliko mokslinius ir taikomuosius tyrimus šiose srityse. Nuo pat LiMA marketingo specialistų ir vadovų Sertifikavimo projekto pradžios vadovavo projektui iš akademinės pusės: adaptavo sertifikavimo programas Lietuvos rinkai, būrė dėstytojų kolektyvą, dėstė, organizavo egzaminus. Indrė konsultuoja įmones marketingo, komunikacijos, vartotojų kelionės, suinteresuotųjų grupių įtraukimo, komunikacijos klausimais, atlieka vartotojų ir suinteresuotųjų grupių tyrimus. Šiuo metu didelėje globaliai veikiančioje įmonėje įgyvendina pardavimų specialistų mokymų projektą: kuria tematinį turinį, valdo mokymų procesą. 

 LINAS ŠIAUTKULIS

Komunikacijos ekspertas, media agentūros BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas. Linas daugiau nei 15 metų dirba marketingo komunikacijoje. Iki BPN, Linas vadovavo vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse Adnet media, vadovavo komandai bei užtikrino įmonės lyderystę rinkoje. Taip pat Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis. 

 RADVILAS ŠEPUTIS

Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas: Radvilas padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Naudojantis skaitmeninėmis priemonėmis, Radvilo, kaip stratego pagrindinė užduotis, yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas gali sukurti maksimalią vertę savo klientams.

 DOMANTAS ŠIRVINSKAS

LiMA Vilniaus tarybos narys, mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose, universitetuose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti soc. tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).  

LAURA DOMARKĖ

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas. 

 MATAS POCIUS 

NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį šioje srityje. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). 

 GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ 

Agentūros SuperYou partnerė ir verslo vystymo vadovė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Gintarė turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

 SIMAS ŠARMAVIČIUS

El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. 

 ADOMAS JAZDAUSKAS

Brandingo agentūros Sons & Daughters ID kūrybos vadovas. Adomas 10 m. dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. 

 GEDIMINAS BRENCIUS

Nord Security produkto plėtros vadovas. Daugiau nei 10 metų dirba konversijų optimizavimo ir produkto vystymo srityje, padeda įvairiausių industrijų atstovams auginti savo verslus. Gedimino tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias, pritaikant jas konversijų optimizavimo procese.

 

 KAMILĖ RAČIŪTĖ

Sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių Google Digital Champions programoje ir yra apdovanota Smart Bidding Expert ženkleliu. Keturis metus Kamilė dirbo tarptautinėje komunikacijos agentūrų tinklui "Dentsu" priklausančioje skaitmeninės reklamos agentūroje iProspect, kurioje vadovavo reklamos specialistų komandai. Dabar Kamilė yra atsakinga už digital reklamos skyrių įmonėje Surfshark bei jau kelerius metus dėsto apie Google produktų subtilybes.

*Lektorių komanda gali šiek tiek keistis.  

 

 

INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS IR REGISTRACIJA:

Data

2023 vasario 24 d. - birželio pabaiga

Vieta

Online ir gyvai Vilniuje

Investicija 

Speciali kaina:

LiMA nariams - 2090 Eur 2280 Eur

Svečiams - 2190 Eur 2400 Eur

 

Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 tarptautiniai egzaminai

 

Nesate narys? Kviečiame juo tapti! LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Mokėjimo sąlygos  

1. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą. Mokėjimas atliekamas per savaitę nuo registracijos, bet ne vėliau nei 2023 01 23. Neapmokėjus iki šios datos, kaina automatiškai kyla iki mokėjimo dieną galiojančios kainos.

 

2. Jei mokama dalimis: 


2.1 Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra pervedamas avansas (600 Eur). Avansas mokamas pavedimu į LiMA sąskaitą (rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. Neapmokėjus avanso iki 2023 01 23, kaina automatiškai kyla iki mokėjimo dieną galiojančios kainos.

2.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki A1 egzamino.

2.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos.

2.4 Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.

2.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

 

3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.

 

4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita.

Pasiūlymas Nuolaida grupei (nuo trijų asmenų) iš vienos įmonės.
Registracija

REGISTRUOKIS

Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt