LiMA DIGITAL kursai specialistams

 

LiMA DIGITAL kursai padės įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir įgyti tarptautinę profesinę skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją!

 

 APIE KURSUS| PRIVALUMAI |DATA IR INTENSYVUMASPROGRAMA | ATSILIEPIMAI | EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTAS | LEKTORIAI | REGISTRACIJA

 

 

APIE KURSUS:

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų.  LiMA DIGITAL kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija kartu su partneriais. Sėkmingai įsisavinta programa ne tik leidžia pasirengti tarptautiniam LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti, bet ir įgyti žinių bei įgūdžių planuoti skaitmeninius veiksmus ir valdyti populiariausius skaitmeninius įrankius.

 

 LiMA DIGITAL MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

 

Įgyti arba kelti skaitmeninio marketingo specialisto profesinę kvalifikaciją. Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius.   

 

 

LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą.   


LiMA DIGITAL KURSŲ PRIVALUMAI: 





 

 

 

  • Intensyvi 4-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir įgyjamos bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais;
  • Sėkmingai išlaikius egzaminus suteikiama tarptautinė profesinė kvalifikacija bei tai liudijantys NIMA (Nyderlandų Marketingo Instituto) ir LiMA diplomai ir Europos marketingo konfederacijos (EMC)  sertifikatas;
  • Į programą įtrauktos papildomos temos apie esminius marketingo pagrindus ir kampanijos planavimą. Jos apjungs ir dar labiau įprasmins skaitmeninių kanalų integraciją, suteiks papildomų žinių, leisiančių greičiau suprasti ir suvokti marketingo veikimo principus, pagrindines sąvokas, praktikoje naudojamus įrankius;
  • Darbas su savo projekto (įmonės, kliento ar nuosavos veiklos) skaitmeniniais įrankiais;
  • Savarankiškų užduočių įvairovė suteiks galimybę praktiškai išbandyti platformas, padės įsivertinti ir suprasti savo skaitmeninių kanalų situaciją, nustatyti probleminius taškus, išsikelti tikslus;
  • Lektoriai praktikai, savo srities profesionalai iš tokių įmonių kaip BPN Intense, Surfshark, Evolvery, NFQ Technologies, AdDrama by Mediapark, SuperYou, Sons & Daugthers ID, EduMint, ne tik ves įdomias paskaitas, bet ir suteiks grįžtamąjį ryšį, aptardami praktinių užduočių klausimus konsultacijų metu;
  • Patogus mokymo būdas, pritaikytas dirbantiems žmonėms, tačiau suteikiantis galimybę megzti naujus profesinius ryšius bei tobulėti kartu su rinkos bendraminčiais;
  • Atnaujintas partnerių tinklas LiMA DIGITAL programai suteikia galimybę dar plačiau įsiklausyti į šiandieninius verslo ir marketingo rinkos poreikius, atliepti startuolių bendruomenės iššūkius ir suteikti platformą bendradarbiavimui, įtraukiant į rinką naujai sertifikuotus specialistus.
  • Įskaičiuotas dalyvavimas 2-3 atrinktuose LiMA seminaruose ir mokymuose.
  • Sertifikuotų specialistų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje;
  • LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė.

  


SVARBI INFORMACIJA APIE KURSUS:

Laikotarpis:

2023 ruduo

Vieta:

Vilniuje ir INTERNETU

Mokymo būdas:

Nuotolinės paskaitos ir intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje 1 k./mėn.
Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms.

Paskaitos  įrašomos.

Intensyvumas:

 9 vakarinės tiesioginės online paskaitos. 4 ak. val. su 10 min. pertrauka 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val;
 Gyvos pusės dienos sesijos VU Verslo mokykloje, Vilniuje 6 ak. val. trukmės su 2 pertraukomis 1 kartą per mėnesį nuo 12:30 iki 18:00 val. su dalyvių networkingu;
 Papildomos vakarinės online konsultacijos užduočių aptarimui 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 19:30 arba 20:15 val.;
Laikas savarankiškam mokymuisi ir skaitmeninio plano rengimui (A2 rašto darbas).

Kalba:

 Paskaitų kalba - lietuvių;
 Paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų;
 Rekomenduotinas vadovėlis - anglų;
 Egzaminai - lietuvių/anglų.

Rekomenduojamas pasirengimas:

1. LiMA DIGITAL programa yra orientuota į skaitmeninių įrankių taikymą. Tam, kad juos geriausiai įsisavintumėte, rekomenduojame turėti bazinių klasikinio marketingo žinių. 

 

2. Praktinėms užduotims/namų darbams atlikti ir išbandyti veiksmus platformose rekomenduojame turėti prisijungimus prie šių paskyrų: 

  • Google Analytics (ar analogiška Jūsų naudojama platforma). Svarbu, kad būtų galimas darbas su aktyvaus internetinio puslapio analitika, kurio srautui atvesti pastaruoju metu buvo atliktos bent kelios kampanijos; 
  • Socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, LinkedIn ar kiti); 
  • Meta Ads ir Google Ads. Rekomenduojame turėti galimybę išleisti nedidelį biudžetą (iki 100 €) tam, kad praktiškai išbandytumėte kursų metu gautas žinias; 
  • Naujienlaiškiai (prisijungimai prie MailerLite, MailChimp ar kita Jūsų naudojama siuntimo sistema). 

 

SVARBU: Jei neturite prieigos prie platformų, LiMA suteiks partnerio projekto prisijungimus prie paskyrų – galėsite išbandyti visą priemonių funkcionalumą nepaleisdami kampanijų. A2 rašto darbą galima rašyti iš to paties partnerio atvejo.

 

Turint galimybę dalyviams dirbti su savo (arba artimos aplinkos) projektais, rekomenduojame jiems teikti prioritetą, nes juos pažįstate geriausiai ir atliktos užduotys atneš realios vertės.

  

LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:

LiMA DIGITAL kursų programa susideda iš 2 modulių

A1 modulis

A2 modulis

A1 modulis - teorinis modulis su praktinėmis užduotimis savarankiškam darbui. A1 teorinė dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Dalyviams suteikiama galimybė praktiškai atlikti užduotis pagal savo atvejį (darbovietės, kliento ar nuosavos veiklos), kurias galima aptarti su lektoriumi papildomų nuotolinių konsultacijų metu. Užduotys padės praktiškai išbandyti įrankius su savo paskyromis ir tuo pačiu pasirengti A2 egzaminui. 

 

Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis NIMA A1 egzaminas internetu iš uždarų (testo tipo) klausimų. Teorinei daliai įtvirtinti yra rekomenduotinas vadovėlis anglų kalba. Egzaminui pasiruošti yra organizuojamos nuotolinės pasirengimo sesijos su lektoriumi. NIMA – The Netherlands Insitute of Marketing yra egzamino rengėjas. 

A2 modulis - praktinis modulis, kuris apima savarankišką pasirinkto projekto užduoties rengimą pagal NIMA reikalavimus. Dalyvis rengia konkrečių veiksmų planą iš dviejų dalių: I dalis - pasirinkto internetinio puslapio ANALITIKA yra privaloma, II dalis – pasirenkama iš temų sąrašo: paieškos variklio marketingas (SEM), reklama internete (online advertising), socialinė medija (social media) arba naujienlaiškių marketingas (newsletter marketing). Plane aptariama analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulinimo ar nauji tikslai bei pateikiami konkretūs žingsniai su pavyzdžiais, kaip tie tikslai turėtų būti pasiekti. 

 

Rašto darbas priduodamas ir laikomas A2 egzaminas - jo ginimas. Rašto darbui ruošitės atlikdami savarankiškas užduotis paskaitų metu bei dalyvaudami online pasirengimo sesijose, kuriose galėsite aptarti aktualiausius klausimus. 

 

Egzamino užduotis yra parengta NIMA – The Netherlands Insitute of Marketing. 

NIMA A1 modulio reikalavimai

NIMA A2 modulio reikalavimai

  

PROGRAMOS TEMOS:

 1.

Fundamentalūs marketingo pagrindai 

  • Marketingo svarba ir raida, marketingo veiklų sąsajos su dominuojančia verslo orientacija;

  • Marketingo išorinė ir vidinė aplinka, jos analizės elementai;

  • Strateginis, taktinis ir operacinis marketingo sprendimų lygmuo;

  • Vartotojo elgsena: veiksniai, pirkimo elgsenos tipai, sprendimo priėmimo procesas, pažinimo būdai (tyrimai);

  • Segmentavimas, tikslinės rinkos pasirinkimas, pozicionavimas;
  • Marketingo plano formulavimas pagal SMART principus: ryšys su įmonės tikslais ir planais, rinkos ir finansiniais rodikliais, konkurencine situacija;

  • Marketingo kompleksas: 7P: Produktas, kaina, paskirstymo kanalai, integruota marketingo komunikacija, žmonės, procesas, fiziniai įrodymai.

2. Skaitmeninio marketingo planavimas
  • Tikslai, kuriuos galima kelti skaitmeninei rinkodarai, jų matavimo rodikliai (KPIs) ir įrankiai;
  • Skaitmeninės rinkodaros strategijos formavimas;
  • Pardavimų piltuvėlio (sales funnel) sudarymas ir pritaikymas skaitmeninės rinkodaros strategijoje;
  • Vartotojo kelionės supratimas;
  • Skaitmeninės rinkodaros priemonių įvairovė: reklaminiai baneriai, socialiniai tinklai, tinklaraščiai, affiliate, naujienlaiškiai, video turinys, fotografija, SEO, reklama paieškos sistemos ir daugybė kitų.
3. Socialinė medija I
  • Pagrindiniai platformų (FACEBOOK, IG, LINKEDIN, YOUTUBE ir TIK TOK) veikimo principai, privalumai ir minusai, algoritmai, auditorijos;

  • Tendencijos, įžvalgos;

  • Vyraujančios temos, turinio formos;

  • Gerosios/blogosios praktikos.

4.

Socialinė medija II

  • Socialinių tinklų komunikacijos tikslai ir turinio planavimas;

  • Turinio rinkodara;

  • Kaip vertinti komunikacijos socialiniuose tinkluose rezultatus: pagrindiniai rodikliai?

  • Kaip daryti išvadas ir iš jų pasimokyti?

5.

Reklama internete: Meta

  • Facebook dirbtinio intelekto „treniravimas“ tikslesniems reklamos parodymams;

  • Susipažinimas su Ads Manager ir gyvas kampanijos sukūrimo demonstravimas;

  • Praktinė užduotis: Jūsų pirmoji kampanija Ads Manager'yje. Atsinešti savo kompiuterius;

  • Susipažinimas su Facebook Ads auditorijomis: saved, custom, lookalike, gyvas jų sukūrimo demonstravimas;

  • Susipažinimas su Business Manager platforma, svarbiausi Ad Account nustatymai, Pixel diegimas, Catalog sukūrimas;

  • Reklaminės kampanijos struktūros pavyzdžiai;

  • Reklaminių kampanijų planavimas;

  • Analizė, pagrindiniai rodikliai, jų interpretavimas ir sprendimų priėmimas ateities kampanijoms.

6.

Reklama internete: Google I

  • Pagrindiniai Google reklamos tipai ir jų veikimo principai;

  • Paieškos kampanijų struktūra, raktažodžių atranka;

  • GDN, Youtube, Discovery kampanijos ir kaip jų pagalba pasiekti tikslinę auditoriją;

  • Kampanijų rezultatų vertinimas.

7.

Reklama internete: Google II

  • Google kampanijos paleidimas: Praktinė sesija dirbant su Google platforma

8.

Paieškos platformų marketingas: SEO

  • Kaip veikia Google algoritmas, kokios naujausios SEO tendencijos?

  • SEO strategija ir jos dalys;

  • YMYL ir E-E-A-T - kas tai, kodėl svarbu ir kaip veikia?

  • Kas yra techninis vidinis ir išorinis SEO?

  • Mokami ir nemokami SEO įrankiai;

  • SEO reitingavimo kriterijai;

  • Svetainės, nuorodų ir turinio struktūra, tekstai meta žymose, H tag‘uose ir URL;

  • SEO rezultatų matavimas.

9.

Interneto svetainė

  • UX/UI dizainas;

  • Elementų hierarchija;
  • Mygtukų naudojimas;

  • Vizualas + tekstas;

  • Landing page: orientacija į vieną veiksmą;

  • Skirtingos medijos naudojimas;

  • Triukai (pvz. countdown);

  • Analitika.

10.

El. pašto marketingas

  • El. pašto marketingo principai;

  • Naujienlaiškių platformos, jų privalumai/skirtumai;

  • Multichannel/omnichannel;

  • Naujienlaiškių marketingo funnel‘is;

  • Laiškų tipai;

  • Geros/ blogos dizaino praktikos;

  • Automatizavimas, populiariausi įrankiai;

  • Kaip nepakliūti į spam inbox;

  • Gavėjų rinkimo būdai, BDAR;

  • Naujienlaiškių kampanijos case‘as/pavyzdys;

  • Naujienlaiškių kampanijos rezultatų analizė.

11.

Duomenų analizė

  • Google Analytics;
  • TagManager;
  • UTM;
  • Kaip veikia duomenų analitikos technologija? Įvairių kanalų rezultatų surinkimas, bendra apžvalga;
  • Kaip ji naudojama?
  • Kaip analizuoti rezultatus?
  • Sprendimų priėmimas, ROI ir kitų rodiklių skaičiavimas
  • Ataskaitų pavyzdžiai;
  • Atvejo analizė.

12.

Turinio kūrimas prekės ženklams: vaizdinė ir tekstinė komunikacija

  • Prekės ženklo išskirtinumas ir kaip jį kurti;

  • Prekės ženklo knyga;

  • Patarimai vaizdinio ir tekstinio turinio kūrimui.

 13.

Skaitmeninės kampanijos kūrimas, įgyvendinimas ir efektyvumas
  • Kampanijos planavimo procesas;

  • Kampanijos plano įgyvendinimo žingsniai;

  • Darbas su reklamos agentūromis, brief‘o užpildymas;

  • Kampanijos rezultatų vertinimas;

  • Išvadų darymas ir rekomendacijos ateičiai.

 

   

TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS: 

LiMA Digital paskaitų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing). NIMA ruošia ir verčia nuotolinius tarptautinius egzaminus ir juos sėkmingai išlaikius, suteikia kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių: A1 ir A2. A1 egzamino klausimai ir atsakymai pateikti lietuvių ir anglų kalbomis. A2 rašto darbas rengiamas lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

NIMA A1 Online Marketing A1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
NIMA A2 Specialization Online Marketer modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

 

SĖKIMINGAI IŠLAIKIUS TARPTAUTINĮ STANDARTĄ ATITINKANČIUS LiMA DIGITAL/NIMA ONLINE EGZAMINUS: 

 

  • dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, 
  • ir 3 diplomai: 
LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas (skaitmeninis formatas) Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas (skaitmeninis formatas)

 TARPTAUTINIAI LiMA SERTIFIKAVIMO PROGRAMOS PARTNERIAI: 

 

                                                        

 

STRATEGINIAI LiMA PARTNERIAI:

 

 

KURSŲ LEKTORIAI:

LiMA DIGITAL kursų programą dėsto kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

 DR. INDRĖ PIKTURNIENĖ

Indrė 15-ka metų dėstė marketingą ir vartotojų elgseną Vilniaus ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetuose, atliko mokslinius ir taikomuosius tyrimus šiose srityse. Nuo pat LiMA marketingo specialistų ir vadovų Sertifikavimo projekto pradžios vadovavo projektui iš akademinės pusės: adaptavo sertifikavimo programas Lietuvos rinkai, būrė dėstytojų kolektyvą, dėstė, organizavo egzaminus. Indrė konsultuoja įmones marketingo, komunikacijos, vartotojų kelionės, suinteresuotųjų grupių įtraukimo, komunikacijos klausimais, atlieka vartotojų ir suinteresuotųjų grupių tyrimus. Šiuo metu didelėje globaliai veikiančioje įmonėje įgyvendina pardavimų specialistų mokymų projektą: kuria tematinį turinį, valdo mokymų procesą. 

 LINAS ŠIAUTKULIS

Komunikacijos ekspertas, media agentūros BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas. Linas daugiau nei 15 metų dirba marketingo komunikacijoje. Iki BPN, Linas vadovavo vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse Adnet media, vadovavo komandai bei užtikrino įmonės lyderystę rinkoje. Taip pat Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis. 

 RADVILAS ŠEPUTIS

Evolvery skaitmeninės rinkodaros strategas: Radvilas padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Naudojantis skaitmeninėmis priemonėmis, Radvilo, kaip stratego pagrindinė užduotis, yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas gali sukurti maksimalią vertę savo klientams.

 DOMANTAS ŠIRVINSKAS

LiMA Vilniaus tarybos narys, mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose, universitetuose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 1000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti soc. tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).  

LAURA DOMARKĖ

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, marketingo strategė, su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų.

 MATAS POCIUS 

NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį šioje srityje. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). 

 GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ 

Agentūros SuperYou partnerė ir verslo vystymo vadovė, Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Gintarė turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

 SIMAS ŠARMAVIČIUS

El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. 

 ADOMAS JAZDAUSKAS

Brandingo agentūros Sons & Daughters ID kūrybos vadovas. Adomas 10 m. dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. 

 KAMILĖ RAČIŪTĖ

Sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių Google Digital Champions programoje ir yra apdovanota Smart Bidding Expert ženkleliu. Keturis metus Kamilė dirbo tarptautinėje komunikacijos agentūrų tinklui "Dentsu" priklausančioje skaitmeninės reklamos agentūroje iProspect, kurioje vadovavo reklamos specialistų komandai. Dabar Kamilė yra atsakinga už digital reklamos skyrių įmonėje Surfshark bei jau kelerius metus dėsto apie Google produktų subtilybes. 

*Lektorių komanda gali kisti. 


ATSILIEPIMAI APIE LiMA DIGITAL KURSUS: 

 

„Dar kartą dėkoju už vertingus LiMA DIGITAL kursus. Rezultatas viršijo lūkesčius. Aukščiausios kokybės teorinės žinios, praktiniai įgūdžiai, įdomūs dėstytojai. Jau mokymų metu pradėjau taikyti gaunamas žinias, pakeičiau užimamas pareigas. Pasiūliau darbdaviui naujus projektus, mintis, idėjas. Sėkmingai jas įgyvendinu.“ - Diana Pavlovskaja, skaitmeninės rinkodaros vadybininkė.

„LiMA DIGITAL kursai neabejotinai  viena iš būtinų disciplinų būsimam marketingo specialistui. Intensyvus teorinių paskaitų ir praktinių įgūdžių derinimas bei nepertraukiamas darbas kursų metu sudarė sąlygas efektyviam žinių pasisavinimui ir kasdieniam pritaikymui esamose veiklose bei darbuose.” - Sandra Grokauskaitė, „Lietuvos sveikatos mokslų universitetas“ sveikatos inovacijų vystymo centro specialistė. 

 

Daugiau atsiliepimų galite rasti čia.

 

REGISTRUOTIS

BANDOMASIS TESTAS

LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai
LiMA DIGITAL Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį skaitmeninio marketingo specialisto diplomą. 

 

 

INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS IR REGISTRACIJA:

Data:

2023 ruduo

Vieta:

Online ir gyvai Vilniuje

Investicija: 

Registruokitės sertifikavimas@lima.lt išankstinei kainai rudens sezonui.

 

Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 tarptautiniai egzaminai

 

Nesate LiMA narys? Kviečiame juo tapti! 
LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+ 40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Mokėjimo sąlygos: 1. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą

 

2. Jei mokama dalimis: 


2.1 Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra pervedamas avansas (600 Eur). 

2.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki A1 egzamino.

2.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos.

2.4 Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.

2.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

 

3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.

 

4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita.

Pasiūlymas: Nuolaida grupei (nuo trijų asmenų) iš vienos įmonės.

Turite klausimų apie LiMA DIGITAL kursus?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt