Giedrė Vilkė, SMP Metų CMO'23, e-komercijos ekspertė
Giedrė turi daugiau nei 10-ies metų patirtį skirtingose C-lygio pozicijose vadovaujant komercijos, klientų aptarnavimo, operacijų, rinkodaros komandoms, bei būnant įmonės vadove. Ekspertė veiklą vykdė tiek Baltijos šalyse, tiek didžiausiose Europos rinkose (D. Britanijoje, Danijoje, Olandijoje ir kitose) bei Jungtinėse Amerikos valsijose. Giedrė užaugo kartu su Pigu.lt, kur prisijungė, kuomet jis buvo tik startuolis, o po 9 metų jai atsisveikinant, Pigu.lt yra tapęs e-komercijos lyderiu Baltijos šalyse. E-komercija ir technologijos, kuriančios vertę klientui, yra Giedrės profesija ir aistra. |
|
Darius Zubas Metų CEO’23, AKOLA GROUP (buv. LINAS AGRO GROUP) generalinis direktorius Darius Zubas turi virš trisdešimties metų įmonių valdymo patirtį, šiuo metu jis yra ir AB Akola group valdybos pirmininkas bei daugelio Akola group pavaldžiųjų įmonių valdymo organų narys: penkių įmonių valdybos pirmininkas (didžiausios įmonės yra AB „Linas Agro“, AB „Kauno grūdai“ ir AB „Vilniaus paukštynas“), Latvijoje veikiančios AS „Kekava Foods“ tarybos pirmininkas, taip pat užima įvairias pareigas dar trijų įmonių valdybose. Darius Zubas yra aktyvus visuomenės narys ir mecenatas, asmeniškai parėmęs MO muziejų, VU fondą, paminklo Vilniuje „Gedimino laiškai“ statybą bei antrus metus remiantis už laisvę kovojančią Ukrainą. |
|
Rūta Gaudiešienė, SMP CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė
Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. |
|
Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade OGILVY strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė
Daiva turi daugiau nei 18 metų įvairios patirties prekės ženklo pozicionavimo ir rinkos tyrimų srityje, yra viena iš Karlo Jungo archetipais grįsto pozicionavimo pradininkių Baltijos šalyse. Po 13 metų darbo su tyrimais, tęsė savo profesinį kelią media agentūroje "Mindshare", kur įgijo vertingų įžvalgų apie komunikacijos ir žiniasklaidos dinamiką. Šiuo metu "Ogilvy" įgyvendina savo įvairiapusę patirtį strateginio prekės ženklo pozicionavimo srityje ir padedu kurti stiprius prekių ženklus. |
|
Linas Šiautkulis, SMP BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Daugiau nei 15 metų marketingo komunikacijoje, įkvėpti didžiausių Lietuvos įmonių ir tarptautinių prekių ženklų. Iki BPN, Linas vadovavo vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse Adnet media, stygavo komandą bei užtikrino įmonės lyderystę rinkoje. Taip pat Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis. |
|
Toma Sabaliauskienė Metų CMO'21, NORD SECURITY marketingo vadovė, LiMA valdybos narė
Maketingo profesionalė. „Metų CMO'21“, NORD SECURITY marketingo vadovė. Turi daugiau nei 15 metų marketinge patirties, per kuriuos „Nord Security“ tapo Nr.1 NordVPN produktas globaliai, vadovauja didelėms marketingo komandoms (250+) ir dalinasi ilgametės lyderystės patirtimis. Toma yra CMO „Nord Security“, „Tesonet“ valdybos narė, oficiali „Forbes Communications Council“ narė, Angel investuotoja. |
|
|
Giedrius Juozapavičius, SMP Marketingo strategas, konsultantas #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys
Giedrius daugiau nei 20 metų dirba rinkodaros ir komunikacijos srityje. Pastaruosius penkis metus konsultuoja įmones strateginės rinkodaros ir taktikos, reputacijos formavimo bei komunikacijos klausimais. Taip pat aktyviai užsiima visuomenine veikla - marketingo temų, marketingo kuriamos vertės ir procesų, marketinge dirbančių žmonių, CMO, aktualijų, sprendimų ir LiMA veiklos populiarinimu visuomenėje. |
Raimonda Gudaitė, SMP Metų CMO'20, ŠIAULIŲ BANKAS marketingo vadovė, LiMA valdybos narė
Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO" rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.
|
|
|
Matas Pocius, SMP NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas, LiMA valdybos narys
Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose. |
Andrius Milinavičius BALTIC SANDBOX VENTURES fondo partneris, LiMA valdybos narys
Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 12 metų patirties dirbant su įvairiais marketingo projektais. Andriaus patirtis apima darbą su televizija, skaitmeniniais, interneto bei visuomeniniais/masiniais renginiais. Jis yra prisidėjęs prie tokių konferencijų kaip LOGIN, „What‘s Next”. Šiandien Andrius plečia savo specializaciją ir konsultuoja įvairius blockchain projektus – jų viešinimo, marketingo bei turinio kūrimo klausimais. |
|
Laura Duksaitė – Iškauskienė MASTER CLASS LIETUVA vadovė
|
|
Dr. Lineta Ramonienė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė
Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse ir daugiau kaip dvidešimt metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose ir skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių. |
|
Artūras Jonkus SALVE AGENCY vadovas
Komunikacijos ir ryšių su visuomene ekspertas, patarėjas. Artūras daugiau nei 20 m. dirba korporatyvinės komunikacijos, viešųjų reikalų ir diplomatijos srityse. Dėsto strateginę politinę komunikaciją Vilniaus universiteto TSPMI, korporatyvinę komunikaciją – ISM, skaito pranešimus komunikacijos konferencijose Davose, Pekine, Šanchajuje. Yra „Reputation Academy“, kelių tarptautinių startuolių įkūrėjas. |