Naujienos

 

Skaitmeninio pasaulio naujienos: ar į rinkodaros strategijas jau įtraukti NFT, komerciją socialiniuose tinkluose ir platformą su 45 milijonais vaikų?

Data: 2022 m. kovo 8 d.

Karštų temų skaitmeniniame pasaulyje šiandien nors vežimu vežk: nuo NFT (angl. non fungible tokens) iki komercijos socialiniuose tinkluose, nuo mažų interneto galiūnų atnaujinimų iki reklamos algoritmų pokyčių. Vis dėlto yra keli dalykai, apie kuriuos verta diskutuoti plačiau bandant suprast, ar tai keis verslų rinkodaros planus ateityje.

NFT atveria naujas auditorijas
 
Bene karščiausia tema šiandien yra NFT, bet kol kas mažai diskutuojama, ką NFT reiškia verslui ir kaip gali pasitarnauti rinkodaroje.
 
„Verslai šiandien galvoti apie NFT turėtų kaip apie potencialią galimybę pasiekti naujas rinkas ir auditorijas – ypatingai tas, kurios naudojasi kriptovaliutomis. „Statista“ duomenimis, visame pasaulyje šių metų vasario mėnesį buvo apie 81 milijonas „blockchain“ piniginių naudotojų. Prieš metus buvo apie 69 milijonai. „Blockchain“ piniginės leidžia naudotis kriptovaliutomis ir jų savininkai dažnai yra edukuoti, technoloigiškai pažengę – tai žmonės, kurie pirmieji drąsiai imasi bandyti naujoves. Norint pasiekti tokią auditoriją, NFT yra vienas geriausių būdų“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.

Pasak jo, pradėti galima nuo mažų dalykų: „Kurkite skaitmeninius kolekcinius objektus, pavyzdžiui, kortas, bilietus, galimybes remti aktualius projektus ar įvykius. Pavyzdžiui. „Budweiser“ sukūrė „Budweiser Royalty NFT Drop“, kuriuo galima paremti naujus muzikos atlikėjus, „Nike“ – virtualią batų bendrovę, kuri gamina sportinius batelius „Meta“ visatai.

Įdomiausia čia tai, kad kol NFT yra visiška inovacija, net ir nedidelis verslas gali tapti pagrindine naujiena rinkoje ne tik Lietuvoje. Pažiūrėkite, kaip pasisekė dizaineriui Robertui Kalinkinui – buvo drąsus, pirmas ir atsidūrė antraštėse. Tikiu, kad jo NFT projektas padarė milžinišką teigiamą įtaką prekės ženklo žinomumui ir įvaizdžiui“.

Pardavimai socialiniuose tinkluose – galimybė mažesniems verslams

Pernai didieji mažmeniniai prekybininkai, tokie kaip „Walmart“, eksperimentavo su komercija socialiniuose tinkluose (angl. social commerce) tokiose platformose kaip „TikTok“ ir „Instagram“. Tai tęsis ir šiemet, nes prekės ženklai siekia sutrumpinti vartotojo kelionę nuo momento, kai šis atranda prekę, iki pirkimo.
 
„Vartotojai tikisi kuo sklandesnės patirties apsiperkant internete ir dabar tai virsta į pirkimą ten, kur matai reklamą, kas, dažnais atvejais, yra socialiniai tinklai. Svarbu suprasti, kad ši tendencija nėra tik didžiųjų prekės ženklų veiklos kryptis, priešingai – socialinė komercija yra itin aktuali vidutiniams ir mažiesiems verslams, kurie reklamos biudžetais negali lygiuotis su galiūnais. Būtent galimybė prekiauti per socialinius tinklus leidžia lengviau ir pigiau pasiekti savo tikslinę auditoriją: vietoj milžiniškų investicijų į el. parduotuvę, SEO, „Google“ reklamų, galima paprasčiau ir tikslingiau pasiekti vartotoją ir parduoti, pavyzdžiui, „Instagram“, – sako Aurimas Paulius Girčys.

Visą „M360“ straipnsį skaitykite čia.