LiMA kviečia marketingo vadovus prognozuoti Europos marketingo tendencijas
Data: 2023 m. gruodžio 8 d.
Europos marketingo konfederacija (EMC), kurią sudaro didžiosios Europos marketingo asociacijos, taip pat ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), kviečia marketingo lyderius ir vadovus dalyvauti „Marketing Agenda 2024“ apklausoje. Tyrimas padės išsiaiškinti svarbiausias kitų metų marketingo sritis, planus ir prioritetus, apklausos dalyviai gaus jo rezultatus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
LiMA direktorės ir EMC valdybos narės Alvydės Palaimaitės teigimu, norint perprasti ir prognozuoti marketingo sektoriaus ateities tendencijas, marketingo profesionalų grįžtamasis ryšys yra būtinas.
„Siekdami prognozuoti Europos marketingo sektoriaus vadovų prioritetus ir svarbiausius iššūkius artėjantiems metams, EMC kiekvienais metais organizuoja tarptautinę apklausą. Tad prisidėdami prie šios apklausos organizavimo ir rezultatų analizės ne tik kartu formuojame kryptis tolimesnėms marketingo sektoriaus studijoms, bet ir suteikiame paramą ir palaikymą marketingo bendruomenėms, atsižvelgiant į skirtingų šalių poreikius“, – sako A. Palaimaitė.
Vos iki 7 minučių iš Europos marketingo vadovų, marketingo projektų vadovų, įmonių direktorių ir valdybos narių pareikalausianti apklausa atliekama anglų kalba. Užpildžiusieji anketą ne tik prisidės prie geresnio žemyno šalių marketingo strategijų, procesų, iššūkių ir reikalavimų supratimo, bet ir gaus apibendrintus tyrimo rezultatus.
A. Palaimaitė pažymi, kad Lietuvos marketingo bendruomenės nuomonė yra ypač svarbi, o aktyviai dalyvaujant EMC veikloje, šis šalies sektorius ir jo bendruomenė tampa dar labiau matomi visoje Europoje.
„Galime tik pasidžiaugti, kad praėjusiais metais Lietuva buvo pirmoje vietoje pagal tyrime dalyvavusių marketingo vadovų kiekį, atsižvelgiant į šalies gyventojų skaičių. Tikimės, kad šie metai bus lygiai tokie pat sėkmingi“, – teigia LiMA direktorė ir EMC valdybos narė.
Plačiau skaitykite čia