Naujienos

 

Kaip keisis skaitmeninis marketingas 2024 metais? Profesionalų įžvalgos konferencijoje „Digital Marketing Update’24“

Data: 2024 m. sausio 29 d.

Sparčiai kintanti skaitmeninio marketingo aplinka nuolat kelia iššūkius, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau aštuntus metus organizuoja konferenciją „Digital Marketing Update’24“ internetu, skirtą skaitmeninio marketingo tendencijoms pristatyti bei pasidalinti praktiniais patarimais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Džiaugiamės, kad šiais metais savo patirtimi ir įžvalgomis apie skaitmeninį marketingą, socialinių tinklų naujienas bei laukiančias tendencijas kalbės 18 profesionalų iš Lietuvos ir užsienio. Tikimės, kad renginys leis marketingistams lengviau priimti sprendimus dinamiškoje skaitmeninio marketingo aplinkoje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Renginių seriją atidarys „Mediabrands Digital“ skaitmeninių strategijų vadovas Kasparas Januitis, atskleisdamas įrankius ir sprendimus, kuriais bus galima užtikrinti maksimalų rezultatą skaitmeniniame marketinge šiais metais. Kaip dirbtinis intelektas gali padėti marketingo užduočių optimizacijoje, analizėje ir automatizavime pasakos „Defined Chase“ įkūrėjas Vytis Bareika. LiMA tarptautinio sertifikavimo vadovė Lina Vaikšnorienė pristatys svarbiausias kompetencijas, reikalingas siekiant karjeros skaitmeniniame marketinge bei plačiau papasakos apie mokymosi galimybes. Apie papildytos realybės tendencijas marketinge kalbės papildytos realybės kūrėja Karolina Sinkevič, o „Surfshark“ influencerių marketingo Europos ir Lotynų Amerikos regionų vadovė Gabrielė Palepšaitė apžvelgs influencerių marketingo galimybes 2024 m. Kaip prekės ženklai naudoja virtualius influncerius, atskleis „Oxylabs.io“ partnerysčių marketingo vadovė Diana Baturo.

Plačiau skaitykite čia.