Naujienos

 

Kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘21“ – dešimtukas pripažintų pranešėjų: nuo tituluotų kūrybos vadovų iki dizaino profesorių

Data: 2021 m. rugsėjo 1 d.

Antrą kartą rengiamame kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT“ šiemet bus bandoma atsakyti, kaip turėtų atrodyti atsakinga kūryba. Rugsėjo 3 d. vyksiančioje konferencijoje platų spektrą temų – nuo atkaklumo reklamoje iki agentūrų vaidmens visuomenėje – gvildens tarptautiniu ir šalies mastu pripažinti kūrybininkai, marketingo ir dizaino profesionalai.

Konferencijos programoje – net aštuoni svečiai iš užsienio ir du pranešėjai iš Lietuvos – dalis jų pranešimus pristatys gyvai, kiti – nuotoliniu būdu. Renginį gyvu pasisakymu atidarys brazilas Eduardo Marques, „Publicis Groupe Benelux“ vyr. kūrybos vadovas, savo apdovanojimų lentynoje sukaupęs 48 Kanų „Auksinius liūtus“, tarp kurių – keturi Grand Prix ir Titano liūtas. Jis skaitys pranešimą tema „Nelauk, tiesiog daryk“ ir pristatys keletą istorijų apie atkaklumą, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

 

E. Marques tribūną užleis Mindaugui Survilai, dokumentinio filmo „Sengirė“ režisieriui ir operatoriui, kuris pristatys savo asmeninę istoriją pranešime „Sengirė: kai norisi svajoti apie tai, kas atrodytų neįmanoma“.

 

Nuo politikos iki pasaulio gelbėjimo

 

Konferenciją pratęs Natalia Mirapeix, prestižinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ vadovė Ispanijoje. Jos pranešimo tema – „Rinkėjai, piliečiai, individai. Kūrybiškumas yra apie politiką net tada, kai nėra“. Jo metu kūrybininkė sieks pristatyti, kaip sutelkti dėmesį į savo tikslus ir tuo pat metu išlikti atsakingu prieš planetą.

 

Pranešimą tema „Pro bono. Tiesa (dalis jos) apie nemokamo darbo laisvę“ skaitys ir į konferenciją atvykęs Giorgi Avaliani, kūrybinės agentūros „Holy Motors“ Sakartvele įkūrėjas. Giorgi dalinsis savo įžvalgomis apie kūrybinę atsakomybę ir patirtį gelbėjant pasaulį agentūroje.

 

Nepriklausomas kūrybos vadovas Samuel Akesson stengsis atsakyti į klausimą „Ar esame atsakingi už savo kūrybiškumą?“. Daugiau kaip 100 tarptautinių apdovanojimų, tarp kurių – D&AD apdovanojimai ir auksas Kanuose, pelnęs reklamos profesionalas dalysis mintimis apie skirtumus tarp buvimo „vieno žmogaus prekės ženklu“ bei darbo didelėje agentūroje. Samuel apžvelgs būdus, kaip palikti komforto zoną ir išlikti tikru su savimi.

 

Palies ir atsakingo dizaino subtilybes

 

Konferencijoje nestigs ir pranešimų apie dizainą – pirmąjį iš keturių skaitys dar vienas lietuviškas vardas, „Vinted“ dizaino vadovas Jonas Grinevičius. Pranešime „Dizaino komandos dizainas“ jis atskleis, kaip jam pavyko išplėsti „Vinted“ dizaino komandą ir pasidalys iki šiol išmoktomis pamokomis.

 

Pristatymų virtinę pratęs Evelio Mattos, tinklalaidės „Package Design Unboxd“ kūrėjas ir vedėjas, pakuotės dizaino ekspertas, paminėtas tarp 200 geriausių savo srities specialistų pasaulyje. Jis bandys paneigti arba patvirtinti didžiausius tvarumo mitus ir papasakos, kaip dizaineriai prisideda prie prekės ženklų tvarumo bei kokių klaidų jie turėtų vengti.

 

Leidinio „Deem Journal“ bendrakūrėjas bei „Parsons School of Design“ profesorius Nu Goteh konferencijos metu klaus „Koks yra dizainerio vaidmuo visuomenėje?“ ir stengsis atsakyti į platų spektrą klausimų, pavyzdžiui, kaip atrodo dizainas be empatijos ar ką reiškia pagarbus ir atsakingas dizainas.

 

Toliau pranešimą tema „Sukurti, kad jungtų“ pristatys Darren Bowles, agentūros „Re“ partneris ir vyr. kūrybos vadovas. Jo darbų dėmesio centre – vartotojo patirtis ir technologijų panaudojimas dizaine atskleidžiant prekės ženklo istoriją.

Daugiau informacijos „M360“