Naujienos

 

Šiuolaikinis vadovas ir „LinkedIn“: ko galima pasimokyti iš geriausių?

Data: 2025 m. sausio 10 d.

Vadovų komunikacija jau tapo viena svarbiausių šiuolaikinės organizacijos sėkmės dedamųjų. Ji ne tik padeda stiprinti organizacijos įvaizdį, bet ir kuria emocinį ryšį su auditorija – darbuotojais, klientais, partneriais ir visuomene. 2024 metais efektyviausiai komunikuojančiais vadovais išrinkti Simonas Bartkus, Arvydas Avulis ir Dainius Dundulis – kiekvienas unikalus savo stiliumi. Analizuojant jų veiklą „LinkedIn“ socialinėje platformoje, išryškėja svarbi tendencija: komunikacijos lyderis ir čia neabejotinai yra Simonas Bartkus.

 

 

Kodėl „LinkedIn“ tampa vis svarbesniu įrankiu vadovams ir ko kiti lyderiai gali pasimokyti iš geriausiai komunikuojančių vadovų?

Tarp šių trijų lyderių Dainius Dundulis išsiskiria tuo, kad neturi „LinkedIn“ profilio. Tai, kad vienas ryškiausių mažmeninės prekybos sektoriaus vadovų nesinaudoja LinkedIn platformos teikiamomis galimybėmis, reiškia prarandamą galimybę šiuo metu kurti artimą ir betarpišką ryšį su auditorija. Jo balsas nėra girdimas platesnėje visuomenėje, o organizacija netenka papildomo matomumo ir pasitikėjimo stiprinimo galimybės.

Plačiau skaitykite čia.