Naujienos

 

Darbdavio įvaizdis: nuo ko pradėti ir kaip išlaikyti tvirtą poziciją

Data: 2023 m. sausio 30 d.

Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių didėja. Šią talentų kovą laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Kas ir kaip ją kuria? Kokie aspektai patraukliausi potencialiems darbuotojams? Kaip netradicinės komunikacijos formos gali padėti pritraukti darbuotojų šiuolaikiniame informacijos triukšme? Apie tai Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) renginyje savo įžvalgomis dalijosi Živilė Brazė („Omnisend“), Božena Petikonis-Šabanienė („Ignitis renewables“) ir Jaunius Špakauskas („BITĖ Lietuva“).

 

Kuriant darbdavio įvaizdį svarbu bendradarbiauti

 

Božena Petikonis-Šabanienė, tarptautinės žaliosios energetikos įmonės „Ignitis renewables“ personalo vadovė, pabrėžia, jog formuojant darbdavio įvaizdį organizacijoje, neužtenka turėti kelis komunikacijos kanalus, bet reikia ir sukurti sistemą, kad jie būtų tinkamai naudojami. O tai galima padaryti tik užtikrinus dialogą ir bendradarbiavimą tarp skirtingų organizacijos funkcinių komandų. Suformavus strategiją, išsikėlus tikslus ir sukūrus pridėtinės vertės paketą komandos nariams, į įgyvendinimo procesą privalo įsitraukti tiek personalo komanda, tiek komunikacijos skyrius.

 

„Mano nuomone, didžiausia problema rinkoje šiuo metu – į darbdavio įvaizdį dažnai žiūrime vien iš naujų darbuotojų pritraukimo pusės. Siekiame, kad potencialūs kandidatai sužinotų apie įmonę. Tačiau darbdavio įvaizdžio sąvoka yra plati. Ji prasideda nuo tų, kurie dar nežino apie mūsų organizaciją ir baigiasi įmonės alumnais, jau išėjusiais darbuotojais, vis dar besidalijančiais savo patirtimi“, – teigia „Ignitis renewables“ personalo vadovė.

 

Pasak jos, darbdavio įvaizdžio formavimas apima kiekvieną darbuotojo veiklos etapą, visą jo kelionę. Sutelkdami dėmesį tik į pritraukimą, pamirštame, kad tai, kaip ir kuo gyvena esami darbuotojai, yra labai svarbu. Kitu atveju, tai yra tiesiog reklama – ne darbdavio įvaizdis.

Skaitykite daugiau >> Čia