Naujienos

 

Dalyvaukite pasauliniame tyrime „Prekės ženklo įtakos veiksniai“

Data: 2024 m. spalio 03 d.

Kviečiame dalyvauti pasaulinėje apklausoje

LiMA ir komunikacijos agentūra „Adverum“, priklausanti Pasaulinio komunikacijos agentūrų tinklui (Public Relations Global Network, PRGN), prisideda prie tarptautinio tyrimo, kurio tikslas – įvertinti prekės ženklo įtakos veiksnius, nepriklausomai nuo to, ar rinkodara ir komunikacija vykdoma B2C, ar B2B auditorijai.

 

Apklausos duomenys suteiks aktualių įžvalgų apie prekės ženklo įtaką skirtingose pasaulio šalyse. Būtinai pasidalinsime išvadomis, kurios, tikimės, bus naudingos kiekvienam, dirbančiam marketingo ir komunikacijos srityse.

Apklausą pildyti galima iki spalio 15 d. Nuoroda čia.

 

Iš anksto dėkojame už skirtą laiką!