Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai
Data: 2018 m. balandžio 11 d.
Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus, kuriuose kviečiami dalyvauti Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.
Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo kandidatūras iki balandžio 27 d., paraiškas užpildydami čia.
Šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.
Praėjusių metų CMO Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, paklausta apie pernykščius rinkimus, teigia, kad tąkart jos kandidatūrą pateikė įmonės komanda.
„Tai nustebino ir pradžiugino. Esu iš tų žmonių, kurie visada turi tikslus. Kelis metus padirbėjus rinkodaros srityje, vienu iš savo tikslų užsirašiau tokį punktą: „tapti rinkodaros žmogumi numeris vienas Lietuvoje“. Tai buvo bemaž prieš 18-ka metų, tad kažkuria prasme praėjusiais metais taip ir atsitiko. Nors tikslo įgyvendinimas užtruko, tuo įvertinimu labai džiaugiuosi“, – kalba p. Kazlauskienė, pabrėždama, kad sėkmę lemia visų pirma komanda.
„Tai yra svarbiausia. Realiai visa „Lietuvos draudimo“ rinkodaros komanda tapo Nr. 1 Lietuvoje. Brandi, ambicinga, profesionali, inovuojanti, įsitraukusi.
Kas pasikeitė per šiuos metus? Pasiekti tikslai atlaisvina vietą naujiems. Apdovanojimas yra tik akimirka, o darbe su kiekvienu nauju verslo tikslu viskas iš naujo: turi būti kaskart geresnis ir už save, ir už industrijos kolegas. „Lietuvos draudime“ sakome: „turi visada būti ir gražus, ir protingas arba kitais žodžiais, ir augantis daugiau nei rinka, ir pelningesnis nei rinka“, – nusišypso p. Kazlauskienė.
Svarbi rinkodaros rolė
Petras Masiulis, Metų CEO, „Tele2“ generalinis direktorius, atkreipia dėmesį, kad rinkodaros vadovas yra ne tik pavyzdys verslo bendruomenei, bet ir turi neabejotiną įtaką prekės ženklui bei jo įvaizdžiui.
„Prekės ženklas šiuolaikinėje ekonomikoje yra didžiausias bet kurios įmonės turtas. Todėl rinkodaros vadovo pozicija yra viena svarbiausių. Ją užimantis žmogus turi gebėti žvelgti į priekį, suprasti klientus ir jų poreikius, matyti galimybes ten, kur kiti jų neįžvelgia. Geras rinkodaros vadovas turi kiekvienu savo darbu stiprinti prekės ženklą, o tai – didžiulis iššūkis“, – pozicijos lyderiui keliamus reikalavimus įvardija p. Masiulis.
Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
„Rinkodaros disciplina yra labai plati, skirtingose organizacijose šie specialistai atlieka skirtingą vaidmenį, tad siekdami sumažinti subjektyvumo faktorių rinkodaros kuriamą vertę matome kaip pamatinį vertinimo svertą. Reikšmingiausius pokyčius savo įmonėje ir sektoriuje įgyvendinęs rinkodaros vadovas ir bus nominuotas metų CMO“, – sako p. Šiautkulis.
Komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priduria, kad geras rinkodaros vadovas yra ne tik strategas, kuriantis rinką, bet ir lyderis, įkvepiantis tiek savo komandą, tiek brėžiantis profesinį standartą rinkodaros srities kolegoms.
„Tad Metų CMO konkursas – tai galimybė parodyti šių skirtingų kompetencijų sinergijos efektą, kelti kokybės vertinimo ribas, įsivertinti save rinkos kontekste, apmąstyti pasiektus rezultatus. Kartu tai puiki proga pristatyti atstovaujamą įmonę ir savo komandą, nes tai – antroji CMO sėkmės pusė“, – sako p. Ramašauskaitė.
Plačiau skaitykite: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/04/11/startas-metu-rinkodaros-vadovo-rinkimams#ixzz5CNJzRtUa