Metų CMO'25 rinkimai

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau vienuoliktą kartą organizuoja „Metų CMO” rinkimus, kuriuose bus išrinktas Metų marketingo vadovas. 

 

 

„Patekimas į TOP 10 yra ne tik didžiulis laimėjimas, bet ir puiki nuveiktų darbų ir pasiekimų savirefleksija bei stiprus impulsas bei pavyzdys rinkai“, – džiaugiasi konkurso organizatorė, LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

„Įvertinus kandidatų indėlį į įmonės strategiją, įžvalgų pritaikymą, vertės kūrimą klientams bei išskirtinių verslo rezultatų pasiekimą, atrinkome ryškiausius šalies lyderius. Šie marketingo profesionalai ne tik nuosekliai kuria inovatyvias strategijas, bet ir įkvepia pokyčiams visą verslo ekosistemą. Kiekvienas šio dešimtuko narys yra sektinas pavyzdys tiek kaip marketingo, tiek kaip ir lyderystės ekspertas“, – sako rinkimų komisijos narys, „Metų CMO’24“ Ąžuolas Zubkonis, SMP.

 

STIPRIAUSIŲ MARKETINGO VADOVŲ TOP10

  

Balandžio 4 d. „Metų CMO'25" komisija paskelbė stipriausių marketingo vadovų TOP 10 (pagal abėcėlę): 

  • Ieva Balkevičiūtė, SMP - LASTMILE marketingo vadovė
  • Gabrielė Burbienė - 15MIN GRUPĖ marketingo ir vystymo vadovė, verslo partnerė
  • Laura Garunkštytė-Vaišnorė - ISM VADYBOS IR EKONOMIKOS UNIVERSITETAS marketingo ir komunikacijos vadovė
  • Ona Girčienė, SMP - ADB GJENSIDIGE marketingo vadovė Baltijos šalims
  • Vaida Jurkonienė - TELIA marketingo ir komunikacijos vadovė
  • Gražvydas Kaminskas, SMP - NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas
  • Evaldas Mockus - OMNISEND marketingo vadovas
  • Paulius Pocius - PRO BRO GROUP marketingo ir pardavimų vadovas
  • Skomantas Rukuiža - AGROKONCERNAS marketingo skyriaus vadovas
  • Kristina Strimaitė - HOSTINGER marketingo vadovė

 

„Žvelgiant į 2024 metų geriausiųjų dešimtuką, išsiskyrė tie marketingo vadovai, kurie sugebėjo įveikti tradicinį atotrūkį tarp marketingo strategijos ir taktikos, daugiau dėmesio skirdami strateginiams klausimams – tam, kas kurs vertę po pusmečio ar dar vėliau. Tai vadovai, kurie įsisavino naujus lyderystės elgsenos modelius, siekdami augimo per išskirtinumą. Taip pat tie, kurie investavo į kliento kelionę, orientuodamiesi į marketingo strategijų derinimą su tikraisiais klientų poreikiais ir elgsena“, – prideda rinkimų komisijos narė dr. Lineta Ramonienė.

 

Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas balandžio 30 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT25“.  

 

PARAIŠKŲ VERTINIMAS 

 

Metų CMO’25 komisija atnaujino kandidatavimo paraišką, remiantis Europos marketingo konfederacijos (EMC) marketingo profesinių kompetencijų modeliu. Šis modelis grindžiamas trijų lygių kompetencijų – esminių, veiklos sričių ir asmeninių – deriniu, užtikrinančiu išsamų kandidatų vertinimą.

 

Kandidatai vertinami trimis aspektais:

  • marketingo vadovo strategines ir veiklos srities kompetencijomis
  • marketingo vadovo lyderyste
  • vadovaujamo departamento efektyvumu 2024-aisiais

 

Konkurso eiga:

  • Vasario 25 d. – konkurso pradžia
  • Kovo 13 d. – paraiškų priėmimo termino pabaiga
  • Kovo 24 - 28 d.  stipriausių marketingo vadovų TOP 15 individualūs interviu su komisija
  • Balandžio 4 d. – TOP 10 nominantų paskelbimas LiMA suvažiavimo metu
  • Balandžio 15 d. 17:00 gyvai Vilniuje  – atviri debatai su TOP 10 marketingo vadovais
  • Balandžio 30 d. – nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimas marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT'25" apdovanojimų vakare

 

Metų CMO'25 rinkimų komisija sudaryta iš skirtingų sričių ekspertų - marketingo, e-komercijos, marketingo tyrimų, technologijų, žmogiškųjų išteklių, akademijos sričių.

 

 

 

Kontaktai žiniasklaidai ir pasiteiravimui:

LiMA direktorė

Alvydė Palaimaitė

+370 671 86 223

alvyde.palaimaite@lima.lt