<

Paraiška metų marketingo vadovo rinkimams

 
*

Vardas, pavardė:

*

Įmonė/Įstaiga:

*

Pareigos:

*

Marketingo vadovo stažas:

*

Kontaktai papildomai informacijai (tel. numeris ir el.paštas):

*

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo kaip marketingo vadovo sėkmę?**

 

*

Kokie įgyvendinti veiksmai/projektai turėjo didžiausią įtaką įmonės/įstaigos/prekės ženklo/sektoriaus vertės augimui?**

*

Kokie šių veiksmų trumpalaikiai ir ilgalaikiai rezultatai ir kaip juos matuojate?

*

Kaip vertinate marketingo vaidmenį verslo ir visuomenės kontekste?

 

Pasiliekame teisę konkurso eigoje pasitikslinti informaciją ir užduoti papildomus klausimus

 

** Vertė, priklausomai nuo sektoriaus, gali būti identifikuojama kaip:

1. teigiamas pajamų, pelningumo, rinkos dalies pokytis;

2. teigiamas požiūrio į prekės ženklą pokytis (žinomumas, įsitraukimo, lojalumas, darbdavio įvaizdis ir pan.);

3. teigiamas veiklos efektyvumo pokytis (pvz.: ROMI, marketingo efektyvumo, struktūros pokyčiai ir kt.);

4. įmonės veiklos procesų, struktūros, klientų aptarnavimo ir vartotojų patirties gerinimas;

5. ar kiti rodikliai, turintys tiesioginę įtaką įmonės/įstaigos/prekės ženklo/sektoriaus vertės kūrimui