Tarp didinančių reklamos išlaidas – nealkoholinių gėrimų, išmaniųjų stebėjimo paslaugų, visureigių ir kavos pardavėjai
Data: 2018 m. gruodžio 17 d.
![](/images/lt/2792/8108/kava.jpg)
Kaip skelbiama „Kantar TNS“ apžvalgoje, bendrai reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 metų dešimties mėnesių duomenis, Lietuvoje augo 12,6 proc. Reklamos televizijoje trukmė, lyginant 2018 ir 2017 metų sausio-spalio mėnesių duomenis, paaugo 14,1 proc. Per dešimt 2018 metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 1 milijonas 786 tūkstančiai reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys smuktelėjo 2,9 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 7 milijonai 303 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas augo 3,9 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 12,8 proc. ir sudarė 4 milijonus 163 tūkstančius kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys per 2018 metų sausį-spalį transliavo 7 milijonus 941 tūkstantį sekundžių reklamos ir tai buvo 14,2 proc. reklamos daugiau negu per 2017-ųjų dešimt mėnesių.
Per 2018-ųjų metų sausį-spalį, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross (tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams) išlaidos didėjo 7,9 proc.
Skaitykite daugiau čia.