„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų
Data: 2019 m. kovo 18 d.
Po dalyvių pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.
Iš viso "Password 2019" buvo pateikta 48 paraiška. Jų sulaukta į visas kategorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.
Pasak Lino Šiautkulio, „Password 2019“ komisijos nario, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovo, maloniai nustebino faktas, kad bemaž visos šiemet pateiktos kampanijos dalyviai meistriškai pasitelkia itin platų komunikacijos kelių spektrą, tame tarpe ir ant bangos esančią nuomonės formuotojų rinkodarą.
Plačiau skaitykite čia.