Laisvai samdomi darbuotojai metė iššūkį nusistovėjusiai darbo tvarkai
Data: 2019 m. gegužės 02 d.
Įmonės „Hungry Scout“ partneris ir strategas J. Jautžemis pasakoja, kad šiais laikais įmonės reklamos kampanijų kūrimui vis dažniau renkasi ne agentūras, o laisvai samdomus darbuotojus.
„Lietuvoje pastebima tendencija, kad laisvai samdomų darbuotojų daugėja ir įmonės labiau linkę juos samdyti. Be abejo, didžiausioms organizacijoms reikia didelės aptarnaujančios agentūros, kuri padėtų „gaisrų“ atveju. Kai dirbi su laisvai samdomu žmogumi, turi taikytis prie jo darbo grafiko“, – tikina jis.
„Jaunoji karta (Z) dar labiau linkusi į laisvą darbo grafiką ir užduočių atlikimą savarankiškai, tad profesionalių specialistų, siekiančių dirbti freelance darbą, nemažės – todėl Lietuvoje, kaip ir kitose Vakarų šalyse, nemažės tiek tokių darbuotojų, tiek ir įmonių, kurios su jais dirbs tiesiogiai.
Priklausomai nuo įmonės strategijos, tai Lietuvoje veikia ir dabar: vienos renkasi dirbti su agentūromis ir taip su mažesne rizika siekia gauti geriausią rezultatą, kitos renkasi daugiau kontrolės, tad ir patys prisiima rizikos“, – sako jis.
Lietuvoje puikiai funkcionuoja agentūros, be to, turime ir pakankamą asortimentą savo srities specialistų, pastebi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Andrius Milinavičius.
„Jie gali pasiūlyti savo kūrybines paslaugas. Manau, idealiu atveju projekte dalyvauja tiek agentūros, tiek laisvai samdomi specialistai. Laisvai samdomi specialistai per daug įsigalėti negali, kadangi yra įprasta praktika, kad agentūros su klientais veikia pagal sutartis ir dalyvauja konkursuose. Su sutartimis atkeliauja ir atsakomybės, kurių ne visuomet gali prisiimti „žmogus-orkestras“, – pabrėžia jis.
Daugiau skaitykite čia