Kuo daugiau vaizdo: klipų klaidos
Data: 2019 m. balandžio 08 d.
Smulkiesiems niekada nebuvo paprasčiau ar pigiau sukurti paprastą anonsinį ar reklaminį vaizdo klipą skirtingoms platformoms, pavyzdžiui, feisbukui. „Forbes“ primena dažniausiai pasitaikančias klaidas, į kurias verta atkreipti dėmesį ypač, jei nepasitelkiate profesionalų komandos.
Specialistai ne tik sprendžia vaizdo klausimus, bet ir padeda parinkti geriausią turinį bei perduoti tinkamiausią žinutę, išvengiant klaidų, kurių nutinka dirbant patiems.
Visko per daug
Klipai turi būti kuo trumpesni. Viena vertus, auditorijos dėmesio trukmė nuolat mažėja, kita vertus – aplink informacijos ir taip yra per daug. Todėl 75% vaizdo įrašų yra trumpesni kaip 2 min. Bandymas sudėti kuo daugiau informacijos į vieną klipą yra 9 iš 10 atvejų pasitaikanti klaida.
Ne tas prekės ženklas
Vaizdo įraše naudojamos spalvos yra iš prekės ženklo paletės. Tai susiję su tuo, kaip smegenys atpažįsta prekės ženklo spalvas. Visas vaizdo klipo turinys privalo sutapti su prekės ženklo įvaizdžiu ir kitomis reklaminės kampanijos dalimis.
Sumaišyta auditorija
Visada prisiminkite, kas yra jūsų tikslinė auditorija, ir, jei norite sulaukti jos reakcijos, pasistenkite, kad ji save atpažintų. Klientai turi susitapatinti su klipu, pavyzdžiui, jo veikėjai išvaizda ir manieromis turi būti panašūs į pirkėjus. Iš to, ką mato reprezentaciniame klipe, vartotojai turi pajusti, kad tai – jiems.
Perdėtas taupymas
Kai kurie smulkūs pradedantys verslai taupo elementams kaip animacija ar istorijų pasakojimas, kurie lemia galutinio varianto kokybę. Klaidinga galvoti, kad jei produktas geras, viskas bus gerai. Ne, tik norėtųsi, kad taip būtų.
Be turinio kokybės, internete žmonės neturi daug būdų, kaip susiformuoti įspūdį. Todėl kiekviena turinio detalė – nuo jūsų e. parduotuvės iki klipų – turi atsispindėti prekės ženklą. Jei vaizdo įrašo kokybė menka – toks yra ir jūsų prekės ženklas, ir produktas.
Straipsnį rasite čia.