4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai
Data: 2019 m. gegužės 20 d.
Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę prekių ženklai, kurie pretenduoja į „Internautų simpatijų 2019“ titulą.
Ankstesniajame etape porose kovėsi 8 prekių ženklai, o aktyvi, taškas į tašką kova tęsėsi visą šį etapą.
Pagrindinė konkurso nominacija – „Metų prekės ženklas 2019“. Ją, atsižvelgdama į šiuo metu atliekamus vartotojų tyrimus, renka komisija. Komisijos sprendimams renkant sėkmingiausią metų ženklą balsavimas internetu įtakos neturės.
VŽ primena, kad nuo antrojo etapo prekių ženklai dėl interneto simpatijų prizo kovoja porose po du, kol paaiškės nugalėtojas.
Šiandien prasidėjusiame etape balsuoti galima iki gegužės 19 d., sekmadienio, 24 val.
Paskutinysis etapas prasidės pirmadienį, gegužės 20 d., 10 val. ir truks iki antradienio 12 val. Paskutinę balsavimo valandą balsų skaičius nebus matomas.
Internautų balsai yra audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t. t. Nesąžiningi balsai yra minusuojami.
„Metų prekės ženklo 2019“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti metiniame prekybos festivalyje „Retail 2019“ gegužės 21 d.
Be šių dviejų nominacijų – „Metų prekės ženklo 2019 m.“ ir „Internautų simpatijų prizo“ – taip pat bus išrinktas sėkmingiausias tarptautinis prekės ženklas Lietuvoje, įvertinti originaliausi dizaino sprendimai, įdomiausi mažų bendrovių rinkodaros žingsniai ir kt.
Daugiau skaitykite čia