Naujienos

 

10 įrankių rinkodaros specialistams, kurių jie, greičiausiai, dar nenaudojo

Data: 2019 m. vasario 18 d.

Šiais laikais, dažniausiai, atsakymas į pastarąjį klausimą slypi skaitmeninėje erdvėje. Išaugęs poreikis ir itin konkurencinga aplinka paskatino įvairių rinkodarai ir viešinimui skirtų ir internete veikiančių įrankių kūrimo bumą. Kai kurie jų išties gali padėti lengviau ir, svarbiausia, efektyviau atlikti darbus. Štai 10 dėmesio vertų įrankių, kurie gali efektyviai pasitarnauti rinkodaros specialistams, nors gal ir nėra žinomi itin plačiai.

 

Lietuvių sumanyti sprendimai

 

Whatagraph

Tai rinkodaros kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo paslaugą teikiantis įrankis. Šios idėjos sumanytojai, užčiuopę rinkodaros specialistų problemą, kad neretai būna itin sudėtinga ir atima daug laiko išanalizuoti skirtingus duomenis iš tokių platformų kaip „Google Analytics“, „Facebook Analytics“ ir kitų, sukūrė sprendimą, kuris detalizuoja ir vizualizuoja skirtingų komunikacijos kanalų statistiką ir ją pateikia lengvai suprantamu infografiko formatu.

 

Aimera

Šis įrankis jau sulaukė susidomėjimo tiek iš verslo, tiek vartotojų. Pagrindinis šio kol kas tikslių analogų pasaulyje neturinčio startuolio išskirtinumas, teigiamai įvertintas naudotojų, yra tas, kad čia mokama ne už paspaudimus ar parodymus (kaip, pavyzdžiui, „Facebook“ atveju), o už konkretų rezultatą. Tai gali būti užsakyta paslauga ar produktas, įdiegta programėlė, dalyvavimas apklausoje ir kitas konkretus veiksmas. Tokiu būdu kūrėjai sako norintys keisti „nusistovėjusias taisykles“, kai sumokama už realaus rezultato neatnešusį veiksmą. Dažniausiai tokiu veiksmu šiais laikais būna vadinamieji „parodymai“. „Aimera“ skatina susipažinti su produktu ar paslauga interaktyviai – įtraukiant ir edukuojant vartotoją. Kaip sako kūrėjai, tai tarsi „Auksinis protas“ – reikia įveikti tam tikras užduotis ar atsakyti į klausimus, o už sėkmę laukia apdovanojimai. Kartu laimi ir užduotis pateikusios bendrovės, kurios neįkyria žaidimo forma pristato savo produktus vartotojams.



Skaitykite daugiau čia.